![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bejaarde vrij eenvoudige vrouwtjes kunnen hun gebit uitdoen
![]() En dit bejaarde vrij eenvoudige vrouwtje stopt hier met de discussie. Ik moet nog weg deze avond. U mag voor uw PC-tje blijven plakken wat mij betreft, goedenavond.
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.security-discount.com/index.php/language/en
Ze leveren ook in België. EDIT: voor de ouderen van dagen is dit ideaal: http://www.security-discount.com/en/Jet-Protector Voor de wat jongeren van dagen is dit ideaal: http://www.security-discount.com/pro...-hardened.html Laatst gewijzigd door Steve_M : 11 september 2010 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Die Angels heb ik dus nog niet gezien. Zien er schitterende dingen uit. Het zou in feite een goed idee zijn om lijsten van winkels en producten overal beschikbaar te stellen, ook op dit forum, om zo meer mensen in contact te brengen met zelfverdedigingswapens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet iedereen weet ook dat zulke wapens legaal zijn daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Vandaar dat ik het even meegeef. Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe veilig dat online bestellen eigenlijk is. Dat zou anders wel de perfecte oplossing zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
we verstaan mekaar. Ik doe eigenlijk net hetzelfde. Idd. In dit land moet je zelf je boontjes doppen. De politie is er enkel nog om je te flitsen. Als ze je met 3 lastigvallen zie je ze niet, een cliché, I know, maar toch zo waar. Ik pepper ze gewoon, als de situatie het toelaat nog snel wat vonken tegen hun bek en ...weg. Kunnen ze ook eens klacht gaan indienen tegen onbekenden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Met boksijzers moet men inderdaad oppassen. Beste slaagt men in het gezicht, mond, wenkbrauwen, neus, kaaksbeen, en vooral in de hand van een sterke man moet men vermijden op de schedel te slagen, want als je veel macht hebt, zit je er door ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Angstige mensen zijn manipuleerbaar. " Ik zal er voor zorgen dat iedereen veilig is " hoeft de politieker alleen maar te zeggen, en iedereen stemt voor hem, ongeacht wat de rest van zijn programma is ( één per één al uw vrijheden & geld afpakken bvb ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Vechtsport in de schoolprogramma's zetten bvb, zoals in Zuid Korea, waar schoolkinderen vanaf hun 6 jaar Taekwondo aanleren. De Zuid Koreanen zijn dan ook wereldkampioen in deze discipline. Een mot geven zogauw men u aanvalt word op deze manier een reflex, en dat scheelt heel wat in real live. Aanvallers houden niet van complicatie's : het slachtoffer moet zwak en angstig zijn, niet te veel tegenwerken, anders is de fun er af.
Laatst gewijzigd door den dinges : 12 september 2010 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waarom ik daar niet ben blijven wonen in de Seefhoek ? Waarschijnlijk om dezelfde reden dat Willy Vandersteen er niet is blijven wonen: wanneer andere opportuniteiten zich aanbieden, maak je daar gebruik van. Heeft niets te maken met andere rassen of andere religies. Het leven verandert en je verandert ook, anders verzuur je, zoals velen op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hond is voor moslims een onrein dier, wanneer ze ermee in aanraking komen zijn ze niet rein voor gebed, vandaar dat ze ook niet weg zijn van honden, net zoals orthodoxe Joden trouwens. De Seefhoek is een paddestoel, overdag valt het best mee maar eenmaal donker zie je een stuk onderbuik van Antwerpen, dan valt het voor vrouwen helemaal niet mee veilig over straat te lopen, net zoals in Oud Berchem, Kiel of omgeving Brederodestraat. |
|
![]() |
![]() |