![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had het niet over "omgooggestampte landbouwers", mijnheer Steben. Maar nu u het zegt : wie ver genoeg in de tijd teruggaat, stelt vast dat wij allemaal in wezen "omhooggestampte landbouwers" zijn, nietwaar. Zij het dat de ene wat "omhooggestampter" is dan de andere, wellicht. Ik noteer dat een al dan niet verzorgd voorkomen cq. imago volgens u van geen enkel belang is voor een politieker. U verschilt daarin van mening met eenieder die weet dat het tegendeel waar is. Dat mag. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toon mij de eerste foto en ik zeg onmiddellijk dat ze er uit kan zien als de tweede. Het leven is heel simpel.
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]() doe maar, u bent net wim de vilder! ![]() gewoon grijs luisteren zou beter zijn, dan noteert u ook geen zwart wit fouten
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 december 2011 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() De thermometer houden maar de thermostaat kapotslaan?
|
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Nagel op de kop man! Thermostaten gaan kapot. En ze laten de mensen geloven dat manuele controle niet meer hoeft. Who controls the machine? Hoeven thermostaten niet vervangen te worden? Heeft iedereen het even kou of warm bij een bepaalde temperatuur?
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik zei, mijnheer Steben, is het dezelfde persoon met dezelfde inhoud. Links op de foto ziet u de persoon in het dagelijks leven, en daar is niets mis mee. Maar om enig succes te kunnen hebben in haar beroep, zegge om in die branche "geloofwaardig" te kunnen zijn, moet ze er uitzien als op de tweede foto. Eenzelfde "media-realiteit" geldt evenzeer voor politiekers, begrijpt u.
|
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Wil men slagen in een mediatieke wereld dan moet men een paar basisregels volgen. In tegenstelling tot sommige NVA'ers weten sossen en blauwzuurventers dat maar al te goed. Denkt u nu echt dat de sossen in de media zo oververtegenwoordigd zijn voor de fun ? Neen hoor...wie de sleutel tot de studio's heeft heeft de macht...simpel... BTW: Bart De Wever is een ontzettend sterk debater die zijn dossiers kent en die de beginselen van mediatieke bodylinquage helemaal onder de knie heeft. Een kanjer. Desalnietmin moet hij op de details blijven letten en is hij in tegenstelling tot Stevaert niet God. Nog iets: weet u hoe Geert Wilders dat aanpakt? Hij weet als geen ander dat de sossenstudio's perfecte karaktermoordmachines zijn van politieke tegenstanders. Hij weigert gewoonweg om zich te laten interviewen in die studio's....linkieland staat er bij en kijkt er naar....en gans Nederland lacht mee (uit sympathie wel te verstaan)....daar hebben ze dat door hoor....maar hier heeft een NVA-minister van media zelfs niet door welk een wapen hij beheert.... ![]()
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#152 | |||
|
![]() Citaat:
Wim de vilder heeft u bij de kloten. Hij heeft u laten geloven dat hetgeen hij zegt dat ik zei ook zo gezegd is. Niet dus. Citaat:
Quod non. Citaat:
dat komt door de gebrekkige kwaliteit vandaag van het apparaat dat zichzelf vernietigd. De grote tijd van de versmachtingsmedia is voorbij. Uitgeput op het VB. Dat hebben ze overigens zeer goed gedaan onze vrienden op de rechtse flank.
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België en de typisch “Belgische logica” die ook u blijkt te verwoorden zullen mij steeds blijven verbazen. Tot er geen België meer is, tenminste. Maar ik heb zo stilaan het voorgevoel dat daarna ook de Vlaamse logica mij net zo zeer zal blijven verbazen… |
|
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Goed gezien, mijnheer Steben. Wat er niet (meer) is, zou mij niet meer kunnen verbazen, uiteraard. Dat geldt dus net zo voor de planeet Aarde. En voor het heelal en omstreken. En voor mezelf, nu ik er aan denk.
Laatst gewijzigd door Gwylan : 9 december 2011 om 15:52. |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Copy-paste nummer 258370873211679!!!
#157 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zou beter eens luisteren naar het serene interview van BDW en Vande Lanotte (Radio 1). En wat De Vilder betreft: hij vatte inderdaad het betoog van BDW verkeerd samen, waardoor hij even op zijn plaats werd gezet. Meer was er niet aan de hand. Laatst gewijzigd door Zeno! : 9 december 2011 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Nonsens, we hebben nu de mogelijkheid om dat te doen zonder mensen op straat te zetten. De baby-boom generatie gaat nu massaal met pensioen gaan.
#160 |
Banneling
|
![]() yep
en piet de staker heeft ook zijn kar gekeerd Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 december 2011 om 16:28. |
![]() |