![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() Ik heb eerst pwa gedaan en daarna een halftime contract gekregen. Ik heb nu minder dan eerst. Ik vergeet idd altijd weer dat ik werk. Ik voel me nog steeds een werkloze. In juli loopt mijn contract af en dan ga ik doppen tot aan mijn dood, zeker weten. Maar troost je, erg oud zal ik wel niet worden.
Laatst gewijzigd door debbie : 9 april 2006 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() als het aan ons ligt ook maar ja het ligt noch aan jullie noch aan ons he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als we officiele verkozenen hebben (want Hugo is voor de moment nog altijd een onafhankelijke senator) op gemeentelijk, regionaal en federaal vlak (dat moet dus in orde zijn tegen 2009), dan zullen we daarvoor ijveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() kan je wel uitvoeren wat je belooft ? Hoe ga je dat internationaal aanpakken ? ik bedoel besef wel dat belgie in dat geval het internationaal drugpact van ergens in de jaren dertig moet opzeggen of overtreden he ? big brother zal kijven hoor.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De haat tegen kapitalisten en die tegen joden gelijken sterk op elkaar, omdat beiden ingegeven zijn door afgunst (player haters haten iedereen die succesvoller/beter/rijker is dan zijzelf) en de neiging hebben om een hele groep verantwoordelijk te stellen voor de fouten van hun individuele leden. Het is dezelfde zondebok-logica die gebruikt wordt en die typerend is voor collectivisten: de oorzaak van het probleem moet altijd buiten de eigen groep gezocht worden. Ik kan nog begrijpen dat iemand tegen het kapitalisme is, maar waarom meestappen met de communistische zever van klassenstrijd en een eengemaakte, zelfbewuste proletariaat? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens ben ik persoonlijk tegen het verlagen van de leeftijd naar 16.
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() is geen antwoord op de vraag lombas. Cannabis staat in het internationaal drugpact opgenomen. Belgie heeft het ondertkend ( onder "dwang" ) en nederland trouwens ook en heef tzich zodoende ertoe verbonden oa cannabis niet te legaliseren. Als we verder willen gaan dan een gedoogbeleid dan zal dat verdrag dus ofwel opgezegd ofwel overtreden moeten worden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
soit ik zeg dat omdat de meeste armen ebay niet eens kunnen kennen doordat ze geen toegang tot het net hebben. wat mijzelf betreft is het gewoon zo dat ik niet commercieel aangelegd ben. Ik snap die ebay eigenlijk ook niet zo goed. Maar het interesseert me wel maar mezelf kennende zou ik er dan hooguit ten gunste v vws dingen gaan verkopen. moraal van het verhaal - mogen enkel commercieel ingestelde mensen in onze maatschappij kunnen overleven ? Citaat:
de eerste vijanden van de armen dat zijn de armen zelf ( doordat ze de kaas van hun brood laten halen ) de tweede vijanden van de armen dat zijn diegenen die geacht worden de armen te helpen maar dat niet kunnen omdat ze de armoede niet zelf kennen de derde vijanden van de armen dat zijn de werkende mensen die moetne leren om naar boven te bashen ipv laffelijk naar beneden. de laatste vijanden van de armen dat zijn de rijken want die kunnen zonder de medewerking van de eerste drie vijanden onze armoede niet meer organiseren. wanneer ik de rijken en soms ook de werkers en de hulpverleners stigmatiseer dan gaat dit louter om het omkeren van het stigma. Ik ben er heus niet op uit alle rijken te vergassen (hooguit verplicht laten behandelen tegen hun geldverslaving ![]() Ik heb verschillende rijke vrienden tot zelf heeel heeel rijke toe. Wat mij opvalt is dat zij over die stigma s die ik de rijken wel eens graag opkleef zelf helemaal niet zo struikelen en er de humor best wel van kunnen inzien. maar dat het vooral de middeklassers, hun werkslaven zijn die gedresseerd als ze zijn schijnbaar niet anders kunnen dan de rijken als afgoden te vereren. mijn retoriek klinkt voor hen dan ook als vloeken in de kerk. Maar daarom doe ik het dus net ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 01:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
soit persoonlijk zou ik opteren om het internationaal drugpact gewoon te schenden. big brother doet zelf toch immers ook niks anders dan internationale verdragen schenden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, als er eens hevig geknipt wordt in die tekst en alle zinnen met daarin "uitzondering" laten vallen, zou het er al een stuk frisser uitzien.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() He, Napoleon,
Doe liever iets voor de armen, in plaats van te fantaseren dat u de wetten gaat veranderen. Uw onzinnige tekstjes hebben de armen nog geen knijt vooruitgeholpen. Integendeel. Met uw levensvisie ga je nergens gehoor krijgen. Eerder tegenkanting. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 10 april 2006 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() naar uw repressieve voorstellen tegenover werklozen wordt ook niet geluisterd
zeker en vast ben ik marginaal maar jij bent nog marginaler
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() naar uw repressieve voorstellen tegenover werklozen wordt ook niet geluisterd
------------------------------ Ik heb niets te stellen. "Men" zal de repressie opvoeren aangaande luiaards. Ik constateer maar. (uit goede bronnen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer je nu iemand bang te maken. Vergeet niet dat WIJ die RVA mannekes betalen hé,aan ons om bij te sturen waar nodig. Werken daar niet te veel mensen die tijdens hun "werk" op Politics.be zitten?
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarschijnlijk met wortelschijven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN