![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Linkse Vogel? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7,5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8,5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
9,5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementslid
|
![]() Vind jij discriminatie en racisme dan niet onmenselijk? Indien jij dat niet vindt zou ik eerder vinden dat JIJ rare hersenkronkels hebt!
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 28 juli 2007 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik 17 (in 1969) was, dus zo'n drie jaar ouder dan jij nu, was mijn jongenskamer volgeplakt met posters van Mao, Trotsky, Oom Ho, ja zelfs van Stalin.
Ik verkocht in de Wereldwinkel bestek dat gemaakt was van neergeschoten Amerikaanse vliegtuigen en ik was ervan overtuigd dat de wereldrevolutie voor de deur stond. Ik ben niet 180 graden gedraad, maar wel een stuk realistischer geworden. Desondanks vind ik jouw bijdragen helemaal niet slecht! Hier een foto van het einde van de Vietnamoorlog, de vlag op de T54 tank is die van de Vietcong: ![]()
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ik allemaal schrijf is een rechtstreekse reactie op jouw (in mijn ogen kinderlijke) uitspraken dat het VB maar dient verboden te zijn.
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Beetje jammer dat het broeikaseffect enkel de temperatuur verhoogt en niet de lichtstraling ![]() ![]() Ernstiger : hangt de prijs van zonnecellen niet sterk af van het rendement? Ik mag toch aannemen dat zonnecelletjes van mijn kinderrekenmachientje een lager rendement hebben? ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 28 juli 2007 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb dat helemaal niet gezegd! Ik heb gezegd dat een referendum daarover zou moeten beslissen... Ik ben voor de keuze van het volk.
![]() |
#148 |
|
![]() Laat het ons zo zeggen, wat kies je: Rechtvaardig en streng of niet rechtvaardig en zacht?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Nou, mooi, zelfs in Turkije is men soepelder. ![]()
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien werkloosheidsuitkeringen (evenals alle andere passieve uitkeringen aan werkbekwamen zonder werk, zoals bv. het OCMW-leefloon) daarentegen kort en goed zouden worden afgeschaft en zouden worden vervangen door een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem waarbij gemeenschapsdienstpresteerders enkel nog recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief gepresteerde gemeenschapsdienst, dan zouden ook de wat minder aantrekkelijke en de ronduit onaantrekkelijke vacatures ingevuld geraken daar de uurlonen voor dergelijke jobs hoger liggen dan 5 euro. Het doet me ten zeerste plezier dat u die 5 euro gemeenschapsdienstuurvergoeding wat aan de lage kant vindt. Een eerder lage gemeenschapsdienstuurvergoeding moet gezien worden als een extra stimulans om zo kort mogelijk gebruik te maken van een dergelijk noodsysteem en zo vlug mogelijk op zoek te gaan naar een gewone job en desnoods voorlopig een onaantrekkelijke job aan te nemen. Enkele voorbeelden van mogelijke gemeenschapsdienst : - straatvegergemeenschapsdienst; - afvalsorteringsgemeenschapsdienst; - (hulp)kinderopvanggemeenschapsdienst; - hulpcontrolegemeenschapsdienst; - huishoudhulpgemeenschapsdienst; - verkeersregelingsgemeenschapsdienst; - hulpbejaardenhelpersgemeenschapsdienst; - boerenknechtengemeenschapsdienst; - fietsenstallingsbewakingsgemeenschapsdienst; - spierkrachtenergieproductiegemeenschapsdienst; - onkruidverdeldingsgemeenschapsdienst; - zwerfvuilopruimingsgemeenschapsdienst; - strijkgemeenschapsdienst. Wellicht zijn er nog vele andere gemeenschapsdienstmogelijkheden. Laatst gewijzigd door Cynicus : 29 juli 2007 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementslid
|
![]() Dan nog liever het eerste.
![]() |
#154 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dus dan heb jij er geen probleem mee dat het volk een referendum zou mogen houden over het al dan niet toestaan van communistische organisaties/partijen?
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar mijn ervaring zitten daar nogal veel SP en Groenlinks stemmers.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kan jullie nu al verklappen dat de volgende forumsessie er één is om duimen en vingers van af te likken, Linkse Vogel heeft namelijk Jazeker als zijn opvolger gekozen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens m'n studies eens een peiling qua partijvoorkeur gelezen. De burgerlijk ingenieurs waren allemaal VLD'ers. Wij burgerlijk ingenieur-architecten waren grotendeels SP.a'ers en Groen!'en.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 29 juli 2007 om 22:34. |
|
![]() |