![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vandaag laat het overheersende discour dat zichzelf goed noemt en zogezegd het kwade, het gevaar wil uitschakelen hoe desastreus ze wel zijn... Misschien als deze les overal is doorgedrongen en de mensen hun ogen wat verder zullen opengaan, misschien dat het dan beter kan worden... Maar van dat oogpunt zitten we ver, heel ver af... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Banneling
|
![]() En kregen de nieuwe Belgen de hele francofone haat tegen alles wat nog maar naar Nederland rookt over hun kop uitgegooid tegelijker tijd met de lofzang over Frankrijk en de grote francofonie...
Een beetje zoals nu onze links correcte media ons onderdompeld in onwetendheid over wat er nu eigenlijk werkelijk gebeurt |
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 | |
|
![]() Citaat:
Sindsdien kan ik die man zijn smoel niet meer zien. dat is niet eens het ergste wat hij gedaan heeft. Tijdens het onderzoek naar de moord op Annick Van Uytsel verklaart Vermassen op tv dat het onderzoek goed gevoerd werd. waarom hij dat deed is eigenlijk een raadsel. Door die verklaring werd het evaluatie gesprek van de dag erna afgelast. We weten nu dat het onderzoek naar Annick Van Uytsel helemaal niet 'goed' werd gevoerd! Ze hadden nl een haartje van Roland Janssen en dus DNA, en daar hebben ze niets mee gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
|
![]() Citaat:
Ha ja, het Loch Ness monster, dat bestaat ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af of dat soort advocaat nog goed kan slapen.
![]() |
![]() |
#1651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahum, het is wel omgekeerd hé. Nederland was een gat van een moeras voor de Antwerpenaren er na de val van Antwerpen van 1585 naar toe vluchten en Nederland naar zijn gouden eeuw leiden.
![]() |
#1652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals nu de burgers in dit land geindoctrineerd worden en het zelf niet blijken te zien kunnen we van hun onafhankelijk oordeel ook geen grote pet meer opzetten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik spreek niet alleen over het proces hierboven; ik spreek in het algemeen alhoewel voor mij, mijn persoonlijke overtuiging, die vrouw werkelijk onschuldig veroordeeld is en een zware straf uitzit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt het draaien en keren zoals je wil, je kunt je kop in het zand blijven steken en hopen dat alles op de duur, als ze de Vlamingen over heel het land kultureel hebben uitgeschakeld, wel in de juiste plooien zal vallen... Maar de plooien waarin het dan zal vallen verschillen bitter weinig van wat 'ein land, ein führer, ein volk' was en de geschiedenis staat vol van bewijzen daarvoor en ik ben inderdaad voor diversiteit en zeker niet voor een franstalige, dwaze, voortdurend zichzelf ophemelende, en de anderen kleinerende eenheidsworst; hoe hoog ze ook met zichzelf oplopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond die kerel met zijn wapens op de Vlaamse Leeuw sympathiek.
![]() |
#1657 |
Banneling
|
![]() Waar gaat deze draad over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah. Die heeft teveel naar gangstarapclips gekeken me dunkt.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 10 september 2018 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rectum die Dries Van Langenhoven zonder pardon van de unief heeft gesmeten.
![]() |
#1660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in heel wat zalen loopt nu een zéér mooie film over een rechter en haar dilemma's. "The child act". Emma Thompson speelt de hoofdrol. Prachtig ! Het is de mooiste film die ik in de laatste 3 jaar gezien heb. |
|
![]() |
![]() |