Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2014, 15:40   #161
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Daarom is de antisemitische hypothese ook verkeerd. Want wie heeft die "communauté organisée" naar voren geschoven? Het is het oude Franse imperialisme dat haar koloniale onderdanen in Tunesië, Algerije en Marokko (Joden en moslims) tegen elkaar uitspeelde in een verdeel-en-heers-logica.

De Joden kregen burgerschap en werden ingezet als collaborateurs, terwijl men hen tegelijkertijd in een ondergeschikte rol hield t.o.v. de kolonisten. Ze krijgen dus de rol van kapo toebedeeld en vingen dan ook de klappen op in de plaats van hun koloniale heersers. Ze werden de "house negroes" waar Malcolm X het over had.

Vandaar dat vele Franse Joden zoals de voorzitter van Sarkozy's partij Copé (Algerijn via zijn moeder), of zoals Bernard-Henry Lévy (Algerijn) of zoals Enrico Macias (echte naam Gaston Ghrenassia, Algerijn) nog ressentiment hebben t.a.v. de dekolonisatie en nu dus islamofobie en negrofobie propageren.

Het antisemitisme is dan de meest verkeerde reactie mogelijk en ik heb alleen maar minachting voor antisemieten. We moeten juist de koloniale misdaden terug in beeld brengen, wat Alain Soral juist weigert, en alle vormen van racisme, islamofobie, negrofobie of antisemitisme afwijzen.

Dan wordt het niet meer mogelijk om de mensen tegen elkaar op te zetten.
House negroes spreken over hun field negro, Mr.OB (2009, video werd gecensureerd op youtube).

Max Blumenthal - Feel The Hate: The Banned Video

Meer:

http://mondoweiss.net/2009/06/max-bl...o-address.html

Ook de VS is een uiterst ziek land.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 13 januari 2014 om 15:44.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 15:46   #162
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Inderdaad, en die artiesten staan ook niet boven de wet (hoewel ze dat graag van hunzelf denken). Good riddance hier.
Wie heeft er dan wel 'de wet' overtreden?
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 16:15   #163
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
We moeten juist de koloniale misdaden terug in beeld brengen, wat Alain Soral juist weigert, en alle vormen van racisme, islamofobie, negrofobie of antisemitisme afwijzen.

Dan wordt het niet meer mogelijk om de mensen tegen elkaar op te zetten.
Ja, blanke Franse kinderen in een boetekleed door de straten van de banlieus laten lopen terwijl ze zichzelf kastijden, opdat ze de misdaden van hun voorouders niet zouden vergeten.
We kunnen namelijk niet genoeg benadrukken hoe blanken de bron van alle kwaad in de wereld zijn.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 16:30   #164
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ja, blanke Franse kinderen in een boetekleed door de straten van de banlieus laten lopen terwijl ze zichzelf kastijden, opdat ze de misdaden van hun voorouders niet zouden vergeten.
We kunnen namelijk niet genoeg benadrukken hoe blanken de bron van alle kwaad in de wereld zijn.
Wat je hier brengt, is het discours van Soral en Le Pen. Neen, het kolonialisme bekritiseren betekent niet "blanke Franse kinderen in een boetekleed stoppen". Veel "blanke Fransen" hebben hun strijd tegen het kolonialisme met de dood moeten bekopen. Het is ook voor de nabestaanden van die linkse Fransen dat we het kolonialisme moeten bekritiseren.

Zij verdienen dat hun heldhaftige ouders worden gerehabiliteerd en niet langer als "verraders" worden beschouwd. Zij waren geen verraders, maar Franse patriotten die de eer van Frankrijk toen gered hebben.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 16:45   #165
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Voor het bekritiseren is het te laat. Een allang gepasseerd station en Frankrijk betaalt inmiddels een hevige boete op het voormalige expansionisme van o.a. de landen die het verslagen Osman rijk hebben ingekwartierd.
De Britten hebben ditzelfde probleem factor 2 of 3.

Je kunt dan bekritiseren wat je wilt maar helpen zal het niet. Het proces valt niet meer terug te draaien.
Oud 13 januari 2014, 16:46   #166
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
geen sketch dus, enkel een wiki-verwijzing naar een website waar hij de aanslagen van 9/11 ontkent (is nogal wat anders dan moslims op de korrel nemen)
Dat, en ontkenningen van genocides, zoals de Holocaust, zijn in die milieus natuurlijk "gesneden koek".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 16:58   #167
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat er nu veel mensen leven wiens ouders verkracht, mishandeld en vermoord werden door de Fransen, terwijl Frankrijk een democratisch bastion pretendeert te zijn dat opkomt tegen racisme, toont aan dat jij ongelijk hebt.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 17:49   #168
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Je was me voor om te reageren op Bollen. Dieuedonné is een rasechte antisemiet, ook al acht keer veroordeeld wegens antisemitisme en gaat om met Holocaustontkenners.
Ah, de holocaustkaart...

Jij maakt de discussie helemaal compleet, bedankt daarvoor.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 17:51   #169
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je moet toch wel een serieuze kleinburger zijn als je hier moeilijk om gaat doen: https://www.youtube.com/watch?v=QVwZmROjALU

Oud 13 januari 2014, 18:01   #170
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acittealili Bekijk bericht
に、すべての状態は、アクセスを提供する際に他のものより緩やか DANSKIN 意であり、そうでないものの深さをアイデアでより多くを持ってい ノースフェイスZIP IN ZIP 天国で行われたが、地球上solemnizedされています。 デュベティカ メンズ 着こなし らスパニングあの黒い、ビニールディスク - リコールするには http://www.salvage2selvage.com/category-c-81.html けするために移動する必要があります。 彼らは会話に参加し、良 http://www.toulouse-cours-particulie...gory-c-91.html できるかどうか尋ね、瞬時に、二人は親友だった。 彼らは三年生っている、のは幸せサイへ行きましょう。 彼らはそれの毎分を楽
Je moeder man, je moeder.
Oud 13 januari 2014, 18:21   #171
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Man man... dat Shoananas filmpje. Vindt er iemand hier die kerel echt oprecht grappig? Laag...

Maar dat verbod is en blijft belachelijk... ik zie in deze topic mensen die de cartoons over Mohammed indertijd supeeeergrappig vonden (het zal wel toeval geweest zijn dat de doelgroep moslims waren). Maar als men lacht (of je ´t nu grappig vind of niet doet er niet toe) met zaken gerelateerd aan het jodendom. Ho! Verbieden!

Goed om te zien dat mensen dit niet zomaar pikken, links en rechts, in Frankrijk.

De Franse JDL site is ondertussen ook gekraakt zag ik
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 18:29   #172
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat je Kallikles gans verkeerd begrijpt.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 22:33   #173
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je liegt er naar goed gebruik weer op los.
Waar pleit ik ervoor dat Dieudonné het zwijgen moet worden opgelegd? Nergens. Laat die idioot zichzelf maar belachelijk maken. Leugen nummer één.
Een van je eerste reacties in deze draad is een onnozele opmerking dat Dieudo al 8 keer veroordeeld is geweest voor antisemitisme en met ''holocaustontkenners'' optrekt. Wat insinueer je daar anders mee??

Sterker nog, jij hebt hier meer dan eens anderen gedriehoekt voor vermeende holocaustontkenning, zoals bv Nestor Burma, en dan achteraf nog expliciet komen pleiten dat het goed was dat die verbannen was om die reden. Je werd nog eens goed op je plaats gezet omdat een liberaal kwam pleiten voor het verhinderen van vrije meningsuiting.

Citaat:
Ik ben niet Liberalist; die is hier overigens al jaren niet meer actief. Leugen nummer twee.
Zelfde avatar, zelfde nietszeggen liberaal gelul, steeds samen in dezelfde draden, nagenoeg zelfde ''liberale'' forumnaam, steeds verwoed samen strijdend tegen ''antisemitisme''. Who cares if we mix you up. Komt ervan als je interessant wil doen met zulke spelletjes.

Citaat:
Ik ben, voor de miljoenste keer, noch jood noch zionist.
Je hele forumbestaan is een rode draad van strijd tegen antisemitisme, holocaustontkenning en een ophemelen van de staat Israel. In elke draad waar het woord ''jood'' valt ben je op het appel om met antisemiet verwijten te komen lullen. Zoals hoger opnieuw.

Tja.

Citaat:
Jij hebt daarentegen een totaal gebrek aan het vermogen standpunten van politieke tegenstanders te begrijpen. Leugen nummer drie.
Ken jij je eigen standpunten wel? Simplistische stereostype naieve standpunten wil ik niet (meer) begrijpen neen. En ik heb er plezier in zeveraars te ontmaskeren.

.

Laatst gewijzigd door straddle : 14 januari 2014 om 22:34.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 22:51   #174
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Man man... dat Shoananas filmpje. Vindt er iemand hier die kerel echt oprecht grappig? Laag...
Neen, ik vind dat ook niet grappig. En zijn hele gedoe vind ik ook niet bepaald grappig. Maar hij verkondigt wel een boodschap.

Zoals: Waarom hebben enkel joden een bevoorrechte positie als het op leed aankomt. Wat bv met het lijden van miljoenen zwarten als slachtoffers van de slavenhandel, en die daar geen cent voor gekregen hebben.

Dit korte interview is buitengewoon gevat, een aanrader voor wie Dieudo echt wil verstaan:

La chantage �* l'antisémitisme: http://www.youtube.com/watch?v=SJLrqt_TaF4

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 22:58   #175
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het IQ zou toch al dik onder de 30 moeten liggen om dat filmpje grappig te vinden. Nietzsche vindt het blijkbaar wel goed.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 23:42   #176
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het IQ zou toch al dik onder de 30 moeten liggen om dat filmpje grappig te vinden. Nietzsche vindt het blijkbaar wel goed.
Het was een vrije keuze van die mensen om de trein in te gaan.

Vind je leuk he ? met je liberale gedachtegoed.
Oud 15 januari 2014, 01:03   #177
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:

Maar dat verbod is en blijft belachelijk... ik zie in deze topic mensen die de cartoons over Mohammed indertijd supeeeergrappig vonden (het zal wel toeval geweest zijn dat de doelgroep moslims waren). Maar als men lacht (of je ´t nu grappig vind of niet doet er niet toe) met zaken gerelateerd aan het jodendom. Ho! Verbieden!

Goed om te zien dat mensen dit niet zomaar pikken, links en rechts, in Frankrijk.

De Franse JDL site is ondertussen ook gekraakt zag ik
Ik vond de Momo-cartoons grappig, ik vind Dieudonné grappig, en ook grappen over Jezus, de paus enz kan ik wel smaken.
Subtiele humor kan ik het niet noemen natuurlijk , maar om daar nu het kot voor af te breken, en vanalles te gaan verbieden, dat vind ik er over.
En het feit dat Manuel Valls, de Franse minister die achter de heksenjacht op Dieudonné zit, getrouwd is met een jodin, doet mij twijfelen aan zijn objectiviteit.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 01:16   #178
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan moeten ze dat in het Engels vertalen voor de Amerikanen. Dat word ginder een kaskraker !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 01:35   #179
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Zeg van de humor wat je wil. Ik heb toch die Shoananas drie keer herhaald.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 04:33   #180
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De Franse komiek Dieudonné mag zijn show niet afwerken in Nantes. Blijkbaar heeft het linkse regime het hoogste gerechtshof ingeschakeld om het optreden te verbieden. Eerder had een rechter nochtans het optreden toegelaten. In een normale rechtstaat moet de beslissing van de rechter gerespecteerd worden. Blijkbaar is er in Frankrijk ook een politiek benoemd hooggerechtshof die zich meent hiermee te moeten bemoeien.
niets met links te maken, want ook steden bestuurd door rechts verboden z'n optredens. Dieudonné is een halve Kameroenees die de Joden bekritiseert. De meeste Joden behoren tot de financiële en culturele elite in Frankrijk en hebben erg veel macht en invloed.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be