![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben daar ook geweest. En dan ga je beseffen dat zij die verondersteld werden van zich te laten uithongeren, dat niet gaan doen. Die gaan dan geweld gebruiken. Logisch he. Je speelt maar volgens de regels van een spel als die U enig voordeel brengen. Als de regel van het spel zegt "gij moet nu dood gaan van honger" dan speel je dat spel niet meer. Vandaar dat dat paradigme niet zal werken. Op een zeker ogenblik gaan zij die moeten omkomen van honger geweld gebruiken, en moet je dus "geweld gebruiken" ook in de spelregels stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is immers de grootste frustratie van die extremen, ze beseffen dat ze door die uitsluiting met de nievanhiers in verdeelde slagorde vechten, maar zonder die uitsluiting van de nievanhiers bleven ze onbekende sukkels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Als de uitkeringen in Vlaanderen hoger zijn vast en zeker wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat geldt voor alle mensen die hier geboren zijn... Waarom zou ik moeten verhuizen en alles achterlaten wat mij hier dierbaar is, omdat profiteurs daar zo over beslissen??? Als de winkel hier niet werkt dan moeten de mensen die die winkel niet doen werken ontslagen worden. En als jij denkt dat de toestand in Griekenland niet veel verschilt van de toestand in Nederland en dat de schuldenberg van la Belgique enkel virtueel is... Oh, hij is inderdaad virtueel en morgen verdwenen als een alles bezittende bovenlaag dat beslist; maar zolang zij via die schuldenberg de Belgische bevolking verder kan uitkleden en verarmen ten voordele van de eigen zak; hewel zolang zullen ze dat doen en dat is, volgens mijn oordeel, inderdaad het enige doel van het hogere staatsbelang... Maar dat hogere staatsbelang, dat de mensen van dit land doodknijpt, dat hogere staatsbelang, Flupke inbegrepen, EU inbegrepen kunnen we best zoveel mogelijk en zo lang mogelijk bestrijden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik in de Walen woon dat ik graag zie hoe la Belgique de Vlamingen masacreren... Want ik kan de keuze van een VDL voor informateur of formateur niet anders klasseren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey "Pericles", hopelijk gaat het met jou minstens even goed als met mij, hé
![]() Ge zijt hier wel lang weg gebleven, zeg. Welcome back, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben nu ook frietjes. Wat frietjes nu met politiek te maken heeft is me wel een raadsel, maar je weet nooit. Belgisch zijn ze in alle geval wél. We zijn er voor gekend. ![]()
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen mensen zoals u kunnen we blijven hameren over "de elektriciteitsrekening als tweede belastingbrief" en andere fiscale en parafiscale scheeftrekkingen, maar we zullen nog sneller een muur overtuigen dan u want u wil gewoon op de Vlaming schijten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijten met een paardenbril op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch zie ik die niet snel op het vb-uitschot stemmen. Dus gaan werken, uit de hangmat komen is natuurlijk een beetje meer moeite dan alleen maar een bolleke te kleuren en zich opnieuw als calimero´s te gedragen en overal uitvluchten te zoeken voor hun miserie. Naast het gedacht dat hun witmensch DNA hun meer rechten geeft. Laatst gewijzigd door dpg : 30 mei 2019 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet loopt hij nu over naar het VB.
![]()
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie vier kinderen op de wereld gezet en opgevoed heeft, heeft een heel grote bijdrage geleverd aan de toekomst van onze maatschappij. Sommigen schijnen toch maar eventjes te vergeten dat er geen toekomst is zonder kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Parlementslid
|
![]() Informateur Didier zorgt er wel voor dat iedereen ze kent als French fries in het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Parlementslid
|
![]() Dat is jouw mening. We zijn nu eenmaal met teveel op de aardbol om iedereen aan dezelfde standaard als de onze te laten leven.
|
![]() |
![]() |