![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik moet nog een nieuw antwoord aan de reeks toevoegen: "wollige praat", maar nog steeds geen inhoudelijk weerwerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U bent dan ook het type katholiek die het tweede Vaticaans concilie als de ultieme ramp voor de RKK beschouwt, is het niet?
![]() |
![]() |
#1786 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kent die encycliek, maar heeft u die wel gelezen? En kunt u mij op basis van citaten uit die encycliek uw zienswijze eens bewijzen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1792 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() It is impossible to make people understand their ignorance, for it requires knowledge to perceive it; and, therefore, he that can perceive it hath it not.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1793 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Punt is natuurlijk dat jullie wel degelijk gevolgen en conclusies trekken uit de classificatie "natuurlijk" vs "tegennatuurlijk". Zo krijgt enkel een (wat jullie) "natuurlijke" relatie (noemen) het kenmerk om bvb te mogen verworden tot een huwelijk. En aangezien het huwelijk voor jullie iets heiligs is, is het andere dat niet. Meer nog: Benedicus zelf noemde een homoseksuele relatie een zonde. Ik betwijfel dan ook sterk of hij zulk type relatie "waardevol" acht. Kortom: weer een mooi stukje tsjevenpraat Jan.
![]() |
![]() |
#1794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsjevenpraat? Wij zeggen niet A in uw bijzin en B wanneer u vertrokken bent. Paulus en ik zijn heel duidelijk in onze opvattingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal maar niet schrijven wat ik van jouw mentaliteit vind.
![]() |
#1796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je weer bezig met mensen in hokjes te plaatsen? En gelieve mijn hele bijdrages te lezen of u te onthouden van commentaar.
![]() |
![]() |
#1797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb NOOIT de "voordelen en geneugten van een duurzame monogame relaties "afgevallen" (in tegendeel: ik heb ze omschreven als aanbevelenswaardig, weet u nog wel?) en al helemaal nergens "consuptieseks" als normgevend woorgesteld. Dat is iets wat louter in uw verbeelding gebeurde. Wat ik wèl gezegd heb - en wat u duidelijk nog steeds niet begrepen heeft - is dat het pleiten voor duurzame monogame relaties onrealistische, utopische kwatsj is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus...
...zit u vast. U weet toch dat er een verschil is tussen willen en kunnen? Als iemand niet kan lopen terwijl hij dat normaal gesproken we zou moeten kunnen ... (om te vermijden dat iemand zou afkomen met een baby als voorbeeld moet ik dat er bij schrijven, want op dat niveau zijn we bezig...) ... is er toch wel een groot verschil tusen de functionaliteit bij personen die wel kunnen lopen maar niet willen en zich eventjes zetten toch? Homoseksuelen kunnen zich niet voortplanten binnen hun relatie met elkaar. Dat heeft niks te maken met hun wensen of met één of ander medisch mankement, maar met wat ze zijn. Het is het aard van het beestje, het ligt aan hun geaardheid. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat is de normaalste zaak van de wereld.
![]() |
#1800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet je roze bril eens af.