![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brussel.dhtml
Voila, het mes snijdt dus wel degelijk aan twee kanten. Ik hoop dat het VB alvast ook even hard zal staan roepen dat dit geen democratie is. Enkele maanden geleden deden ze nog af alsof zij niet mochten betogen en alle allochtonen wel. Dit voorval toont aan dat wie geen vergunning heeft, allochtoon of autochtoon, opgepakt zal worden.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn die mensen ook tegen de grond geklopt of zou dat racisme zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() De Brusselse flikken kennende zal het wel niet al te poeslief geweest zijn, maar soit.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thielemans doet zijn reputatie dus wederom eer aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ze zouden tegen de grond geklopt worden omdat ze illegaal betogen en orders van de politie niet opvolgen, niet nee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Nee, dat zou standaard politie gedrag zijn.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Zero Tolerance tegen alle betogers, behalve die van het VB natuurlijk want dat ben je "raciestisch" tegen Vlamingen.
![]() |
#8 |
|
![]() Hevig Maeske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom werd deze betoging eigenlijk verboden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Die mensen kwamen op voor Vlaamse onafhankelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het waren negationisten van een volkerenmoord op zwarten waar geen Belgische vorst in betrokken was.
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() gelijk welke betoging mag nooit verboden worden. daar wringt het schoentje reeds.burgemeesters moeten zorgen dat de betoging niet uit de hand loopt. yevens zijn de inrichters steeds verantwoordelijk voor het uit de hand lopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat het meestal (9/10) het tweede soort geval is en niet omdat ze zwart of zo zijn. Alleen draait men de zaken meestal om, nietwaar? De Chinezen zijn geel, ik heb niet de indruk dat ze daarom ganse dagen op een "racistische" wijze behandeld en besproken worden... Of zou het een kleurenallergie zijn tegen bepaalde kleuren, dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Larie en apekool. Men kijkt wel degelijk wie de betogers zijn vooraleer ze optreden. Laatst gewijzigd door daiwa : 7 april 2008 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het gericht was tegen een zogenaamd "bevriend regime", namelijk de dictatuur van Kagame.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die Hutu's hebben groot gelijk dat ze de hypocrisie van de zgn. internationale gemeenschap aan de kaak willen stellen, mijn gedacht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele jaren geleden werden er te Antwerpen twee Marokkanen opgepakt en weggevoerd naar de Kortevlierstraat (toen Rijkswachtkazerne). Geen 10 min. later zag het zwart van de Marokkane, zowel in de Kortevlierstraat als verderop in de Kloosterstraat. Van waar ze allemaal vandaan gekropen kwamen is een raadsel. Nog een klein half uurtje later kwam daar een dure zwarte BMW aan met twee allochtonen in die de Rijkswachtkazerne betraden en even nadien kwam het opgepakte stel al weer buiten. Dat is het verschil tussen allochtonen en autochtonen. Wij autochtonen distantiëren ons van ons crapuul. Allochtonen gaan hun crapuul verdedigen en bijstaan. Ik kan me niet indenken dat, wanneer er twee Belgen ergens opgepakt worden door de politie er tien min. later al een klein legertje Belgen op de been gebracht zou zijn om voor de vrijlating te ijveren. Overigens, het deed zich voor in het volle van de dag, waar zouden ze vandaan moeten gehaald worden? Onze mensen zitten voor het grootste deel, op dat tijdstip, op hun werk in plaats van in de talrijke kaffeetjes waar allochtonen met de dominostenen zitten te spelen. Oeps, misschien ben ik weeral een racist omdat ik de waarheid vertel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus hou alsjeblieft op met je in de slachtofferrol te wikkelen nog voor je een antwoord krijgt. Ten andere jouw verhaal gaat over Antwerpen, daar ken ik geen flikken en kan ik me niet over uitspreken. Maar vooral heb je nog niets gezegd over de reden waarom ik de topic opstartte.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 9 april 2008 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |