![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na twee jaar op dit forum mijn eerste waarschuwing gekregen.
![]() Mijn topic 'Tijd voor het avondeten' werd binnen de kortste keren verplaatst. Terwijl andere threads het er al dagenlang vervuilen en niets met het onderwerp te maken hebben. Zoals de volgende. Ik heb enkel de threads eruitgepikt die op de eerste pagina van het subforum staan. Een kort citaat uit de Koran rascisme of landverraad ? nog steeds is er geen vuiltje aan de lucht moslims buiten!!! "De Profeet"
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() @Ken Nan
Geachte, Sorry als de luchtverplaatsing bij het overhevelen van uw topic uw ego een kou liet vatten. Dat was niet de bedoeling. Ik probeerde enkel om zoveel mogelijk zaken op de juiste plaats te krijgen. Uw 'troll-topic' om uw ongenoegen of weerzin te uiten over de speciale katern, hoorde er niet thuis. Andermans verkeerd geplaatste topics zijn evenmin dienstig als excuus om uw foutief geplaatste topic goed te praten. Veel nuttiger ware dat u ons deze signaleerde, zodat we ze kunnen verplaatsen. Zoals u merkt is dat geen probleem. Voor de rest wens ik u nog veel forumplezier. Peter Johan |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Aangezien het modereren hier niet in de strikte zin van het woord gebeurt, zie ik het als mijn taak(als ik er zin in heb ![]() Citaat:
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Get over it Kenan. Als de protesten gaan liggen, zal de topic wel verdwijnen. In een andere post zei je reeds dat die protesten niks meer waren toen er net 41 Nigerianen stierven.
Ik ga die discussie hier niet voeren. Waarom start je geen peiling in het desbetreffende deelforum ? Mvg, Jazeker. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Islam is een strontgodsdienst, achterlijk , belachelijk, bovendien gevaarlijk. Dit kan nooit genoeg benadrukt worden, willen wij blijven vasthouden aan onze Westerse waarden en normen. Ben jij het daar niet mee eens, staat jou niets in de weg om terug te keren naar een Islamitisch land, waar de Islamitische cultuur en godsdienst prevaleren.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 21 februari 2006 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Waarmee het oneindig Grote Gelijk van Ke Nan wederom op blatante wijze is aangetoond.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Smurfje : 21 februari 2006 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
en op provocaties van "autochtonen" hier die menen dat wij Westerlingen “misbruik maken van de Deense cartoons".
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 22 februari 2006 om 07:00. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
*P.S: Een godsdienst heeft geen grenzen, zijn plaats is binnen in de zielen der mensheid, het is zoals een licht die geen grenzen kent, noch het westen noch het oosten,.