![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yom yom yom, da's al een hele ouwe ... die mijn toenmalige vriendin heeft aangeraden wanneer ze met mij aan de PC zat en wanneer er nogal wat gediscussieerd werd over de sexen. Ik ken de context niet meer juist, maar da's al een hele poos geleden en reeds duidelijk opgehelderd door Firestone.
![]() |
#342 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=29967 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als zij zeggen dat Bin Laden een suspect is, dan voeren zij uiteraard geen inverdenkingstelling uit, maar dan geven ze informatie door die toch wel zal steunen op feiten, nietwaar? Of denk jij dat Bush en Powell niet of onvoldoende gebriefd worden door hun diensten waarvan Justitie er maar 1 is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#345 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
U noemt idioot wat U idioot wenst te noemen Dat ze om één of andere reden werd aangeraden om niet te vliegen is inderdaad verstaanbaar MAAR leg me dan eens uit dat (A) er aan de 'hoge pieten' van het pentagon werd aan geraden om NIET te vliegen maar dat (B) Norad op stand down stond (de war games weet je wel). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 augustus 2006 om 18:01. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo is het niet gelopen Exodus. Ze hebben hun transponder afgezet om 8h56. Nadien is hij niet meer aangeweest.
![]() |
#347 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vlucht verdween niet van de radar. Ze bleef zichtbaar, alleen werd in de verkeerde richting gekeken door de controllers. Die 'verantwoordelijke van de FAA' waar jij het over hebt, meldde wel degelijk dat vlucht 77 was neergestort (in die overtuiging was hij) en dit om , meerbepaald om 9h08 aan Air Force Search & Rescue , te Langley Air Force Base, Viriginia. Eveneens contacteerde zijn centrum de West Virginia State police, vanuit de bedoeling hen te laten uitkijken naar een neergestort vliegtuig. Meer nog, hij rapporteerde om 9h08 het verlies van contact aan het regionale FAA centrum . Bij dit alles dient in het achterhoofd te worden gehouden dat de betrokken controle tot 9h20 NIETS afwist van de overige hijackings. De conclusies die je trekt kloppen derhalve ook niet Citaat:
![]() |
![]() |
#348 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
|
![]()
![]() |
#350 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bush of Powel hebben niemand te verdenken en moeten het onderzoek afwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Flight 77 is wel degelijk van de radar verdwenen: Citaat:
Aangezien er geen informatie ter beschikking was, afkomstig van de transponder van Flight 77 en aangezien de radar geen beeld toonde, was er geen enkele mogelijkheid om het vliegtuig nog te traceren. Vandaar die cynische opmerking over die Iraanse F-14’s. Ik weet niet wat jij er van denkt, maar gewoon al het idee dat de FAA de enige bewaker is van het Amerikaanse luchtruim is op zichzelf al lachwekkend. Wat die andere tijden betreft: ik betwijfel ze niet maar heb gewoon in één zin die uitleg willen geven (dit komt de duidelijkheid inderdaad niet ten goede ![]() Dus u zegt toch dat het 8 minuten duurde om de vermeende crash te melden (dit is niet echt snel). In het officiële rapport staat inderdaad dat pas om 9u20 de kennis van andere kapingen was doorgegeven (ongeloofwaardig maar ok). Ook op het moment van de pentagonimpact (9.38) was er nog steeds geen militaire bijstand gevraagd. (40 min was 77 spoorloos) (Ik begin hier ook niet over de phantom flight 11 waar er wel reactie op komt. Hier waren de anders zo nodige procedures blijkbaar niet van toepassing.) Wat de conclusie van de FAA verantwoordelijken betreft: die is natuurlijk subjectief. Zelf kan ik geen definitieve conclusies trekken aangezien ik niet precies iedereen zijn bijdrage ken. Ik vind het ook nog steeds belachelijk om te denken dat het leger zelf geen tracking device heeft (zeker boven Washington en het pentagon). De Mineta getuigenis kan daar een bewijs van zijn. Wat het lezen van dat rapport betreft: heb ik gedaan. Alleen is het wel weer een tijdje geleden. Ik ben niet zo’n fictie fan. Laatst gewijzigd door MURRAY : 28 augustus 2006 om 20:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Minister-President
|
![]() Ja.
![]() |
#353 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#355 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Los van het feit wie nu aanwezig was op dat banket, wat het fimpje voor mij interessant maakt is het begin, waar het over journalistiek gaat. Ik zie hier regelmatig het argument opduiken, "waarom komt een journalist dan niet naar buiten met die info"? of: "Hier kun je de Nobelprijs of Pullitzerprijs mee winnen". Hier krijgen ze misschien een betere kijk op de zaak waaròm er haast geen kritische pers meer is onder Bush.
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar zit je?
![]() |
![]() |
#357 |
Minister-President
|
![]() Een goeie. Eentje die kan toegevoegd worden aan m'n kort lijstje voor Tomb.
![]() |
#358 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Firestone zegt nochthans dat zij bewijs heeft dat Bush in een vliegtuig zat op het moment van de aanslag.
![]() |
![]() |
#359 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En parcifal gaat er dan blijkbaar ook nog vanuit dat het Pentagon (of Norad) met hetzelfde kwaliteit van materiaal werkt als de ATC's.
![]() |
![]() |
#360 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, waar zit Puud. (hij zit in hun kamp en hij heeft hier laatst uitdrukkelijk beweerd dat volgens de officiele rapporten ze vlucht 77 steeds kunnen hebben volgen)
![]() |