![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#362 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft het wel gemaakt in Frankrijk. http://www.youtube.com/watch?v=fFYMhDytjYM
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 20 november 2010 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou jij het kunnen weten? De meeste Nederlandse stations zijn namelijk (itt de Franse, maar dat is dan ook een intelligentere groepe mensen) verboden op de Vlaamse kabel. |
|
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heeft u mijn bericht niet goed gelezen. Als u dat gedaan had, zou u in ieder geval al niet de laatste zin geschreven hebben.
|
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat echter altijd gegeven kan worden, is de soort humor. Kunt u ons eens vertellen bij welke vorm/soort humor u dat zinnetje indeelt en wat de redenen daarvoor zijn? |
|
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat inderdaad maar één staat. De vraag is echter of er (nog) een volwaardig Belgisch natiebesef bestaat. In ieder geval verdwijnt het in het niets bij het meer dan vanzelfsprekend en heel uitgesproken natiebesef van bijvoorbeeld Nederlanders, Ieren, Duitsers, Hongaren, Zwitsers, enz.
|
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het feit dat Nederlandstalige artiesten die door de 'officiele' Vlaamse media genegeerd worden gewoon toch heel goed scoren in Belgie.
Verspreidingsgebied YesR: ![]() NL, Belgie, Suriname & de Antillen......comme il faut |
![]() |
![]() |
#369 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik heb begrepen dat er een wezenlijk verschil is tussen bijvoorbeeld uw houding inzake taalassertiviteit en de mijne : ikzelf laat die nooit het niveau van wellevendheid aantasten waaraan ik mij meen te moeten houden. |
|
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je? Je kunt onmogelijk de TV opzetten om het nieuws te bekijken zonder eerst geconfronteerd te worden met schreeuwerige publiciteit voor MNM, Studio Brussel, De Laatste Show enz. De BV's worden je gewoon door de strot geramd.
#375 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=kk7V6or_O44 ik gok dat je dat dan wel weer grappig gaat vinden... Zoals ik al zei ben ik niet zo thuis in terminologie... het leerkrachtje in jou zal mij wel kunnen helpen; is het satire?
![]() |
![]() |
#376 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#377 | |||
|
![]() Citaat:
Dat zijn juist de grootste Vlamingen! Citaat:
![]() Fabienne komt natuurlijk uit andere milieus...
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik begrijp dat zoiets een overtuigde Belgicist op de heupen werkt. Maar je zou er best mee leren leven. Het "België-gevoel" gaat in Vlaanderen steeds maar verder achteruit. De huidige Belgische constructie zint een groeiend aantal Vlamingen volstrekt niet meer. Het wordt hoog tijd dat dit doordringt bij de Brusselse en Waalse Francofonie. Een minderheid kan niet blijvend een meerderheid dwingen te leven in een format dat is gemaakt naar de wensen van de minderheid. In la Belgique moet een staatshervorming in confederale zin worden doorgevoerd, zoniet zal deze staat geen lang leven meer beschoren zijn.
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet op de hoogte omtrent het milieu waaruit A.R. komt. Ik stel gewoon vast dat ze zich in heel behoorlijk Nederlands uitdrukt.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 21 november 2010 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
#380 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |