![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |||
Banneling
|
![]() Wat scheelt er? Ik geef je de citaten en je kan nu nog niet aantonen wat jij beweert.
Citaat:
Omdat jij nooit een post kan citeren van mij om aan te tonen wat jij interpreteert; zal ik deze keer citeren voor jou. Misschien leer je het zo. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In zo'n onnozel bliksemafleiders steek ik geen tijd. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 16 februari 2010 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schrijf "Wat scheelt er? Ik geef je de citaten en je kan nu nog niet aantonen wat jij beweert. en jij leest "Sinds wanneer zou ik jou jouw posts moeten aantonen?" Dan is het duidelijk dat jij veel leest wat er niet staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Hoeveel vrijheid zou dit tienermeisje hebben om te kiezen?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het u het verschil in twee talen uitleggen. (niet dat ik ook maar één illusie koester dat je het begrijpt maar alla) In het nederlands: De verpleegster is een deel van de westerse kultuur en de kopvodderij niet In het pocolinks: Hygiëne staat niet haaks op het UVRM maar de sharia wél. Ps: nu durf ik er gif op innemen dat u weigert toe te geven dat uw geciteerde posting nu net de hoofddoek en de verpleegsterkap als "kleding" wil gelijkstellen. ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 februari 2010 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou zo onderhand al wel moeten weten dat; wanneer jij de grootste onzin neerschrijft over wat ik zou geschreven of geïnsinueerd hebben; ik al wel eens durf vragen om je beweringen aan te tonen. (met citaat en link) Dat kan je nooit. Deze keer geef ik er je zelf de posts bij; en je kan nog niet aantonen wat jij beweert. http://forum.politics.be/showthread....67#post4602067 Dat is inderdaad verhelderend! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
p.s. Het gebruik van het woord "kop" in "kopvodderij" geeft de indruk dat jij die vrouwen als beesten beschouwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik deed geen uitspraak, ik stelde een vraag, te herkennen aan het leesteken "?". Jouw neiging om de post waarop je reageert steevast niet te lezen en in plaats daarvan onmiddellijk emotioneel te reageren, bewijst je gebrek aan analytisch vermogen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is de rechter zelf hier de grote crimineel. Of was dat ook een islamiet? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 februari 2010 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is het nog steeds de islamiet die de leerkracht gehandicapt maakte, en niet de rechter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik morgen beslis om -bijvoorbeeld- groene t-shirts te gaan brandmerken als "de guillotine van de vrouwenrechten", gaan we dan ook groene t-shirts verbannen? Blijkbaar betekent "vrouwenrechten" voor jou een algehele betutteling van de vrouw, waar de staat gaat bepalen wanneer je welke kledij mag of moet dragen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is deze rechter die zo een idioot weer de samenleving instuurt op de burger af. Zwaar crimineel deze rechter, en zoals dat gaat met de meeste witte lieden, onbestrafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet heel goed dat een hoofddoek geen neutraal kledingstuk is zoals een t- shirt en evengoed begrijpt u dat het enwel en ander niets met vrouwenrechten te maken heeft. Bovendien probeert u me alweer te kleineren, dit keer door de zaken voor te stellen alsof ik uit "betutteling" de staat zou laten bepalen welke kledij gedragen moet worden. Ofwel weet u niet waar u over praat, ofwel ontwijkt waar de discussie over gaat; kun je met het lidmaatschap op je hoofd van een ideologie die vrouwen verantwoordelijk maakt voor het seksueel gedrag van mannen in alle ernst bij een centrum voor gelijke kansen zitten? Kun je dan eisen dat je "lidmaatschap tot die ideologie" steeds en overal gedragen moet worden? Is dit in vraag stellen gelijk aan betutteling? Neen ze is van belang en fundamenteel; maar pruil gerust nog wat verder hoor! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() Grotendeels akkoord, met de aantekening dat het niet zo "gaat met de meeste witte lieden", maar met velen die zich een positie hebben verworven in de hogere regionen van de macht, bij de bijkans onaantastbaren. Kleur is daarbij van weinig tot geen belang, al zullen de meesten wel 'wit' zijn ja. Hopelijk zal het voor deze smeerlappen ook ooit bijltjesdag worden.
|
![]() |
![]() |