![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6281 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zoals ik eerder al zei, het kan zijn dat ze gewoon in paniek is geschoten toen die andere ICE-agent de deur probeerde te openen en dat ze Ross niet had gezien, of dat ze dacht dat ze voldoende ruimte had om naast Ross door te rijden. Ik zou het laten onderzoeken, maar goed, jij twijfelt of zelfs dat nodig is. Ik heb niet veel zin om nog wat cirkeltjes te maken; ik ga iets leukers doen met wat rest van het weekend.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 11 januari 2026 om 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#6282 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij kan ICE VS-burgers niet arresteren. Dat neemt niet weg dat zij politie agenten zijn. Als ze saboteurs immobiliseren dienen zij deze volgens mij over te dragen aan local, state of federal police force naar gelang de ernst van hun subversie.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#6283 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#6284 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Wie zou een andere reactie verwacht hebben? Het is nu wel duidelijk dat gij helemaal niks bekeken hebt. Ge zegt gewoon eender wat en denkt er dan mee weg te komen. Citaat:
Verder kan het me geen barst schelen wat jij ziet of niet ziet. Ik ga mijn tijd nu eens niet steken in een zoektocht voor iemand die zelfs niet kijkt en dan afkomt dat er niks te zien is. Als je het toch wilt zien, dan vind je het wel. Want ik heb niet veel zin om nog wat cirkeltjes te maken; ik ga iets leukers doen met wat rest van het weekend. Citaat:
Citaat:
QED Mij goed hoor, blijf vooral alleen dat zien wat je bevestigt. Zolang jullie de realiteit niet willen zien, zijn jullie ook geen gevaar en blijft rechts winnen.
Thank you for your attention to this matter. Laatst gewijzigd door E. Gidius : 11 januari 2026 om 17:12. |
||||
|
|
|
|
|
#6285 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeft ICE geen bodycams zoals politie hier in België ?
|
|
|
|
|
#6286 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#6287 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, hij was al rot toen ze zijn kadaver vonden. Ik beklaag de sukkelaars die die vuiligheid hebben moeten oprapen.
|
|
|
|
|
|
#6288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zijn al vele jaren de dominante speler en in 2025 haalden ze 64% overall audience share. |
|
|
|
|
|
|
#6289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet omdat ze idioot was dat die ICE goon haar mocht/moest executeren toch ?
|
|
|
|
|
|
#6290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De fanbase 'vergeet' hier dat de ICE troepen geen enkele bevoegdheid hebben om verkeersgerelateerde overtredingen te beteugelen.
|
|
|
|
|
|
#6291 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat dan ook niet om verkeer maar om obstructie van de wetshandhaving.
|
|
|
#6292 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#6293 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ge daalt af naar nieuwe discussie-dieptepunten. Ge verwijst eerst naar een filmpje dat de minuten voor het incident zouden capteren, dat zou bewijzen dat NRG meerdere eerdere pogingen had ondernomen om ICE agenten omver te rijden. Ik: waar staat dat filmpje? Jij: sinds deze morgen op YT kanaal van Fox ik: ga effectief het YT kanaal van Fox checken; ik vind daar enkel eerder geziene filmpjes, met name het filmpje gefilmd door Ross zelf. (for info, er zijn verschillende filmpjes he, die allemaal hetzelfde tonen, op Fox staan dezelfde). ik: confronteer u met het gegeven dat er geen andere filmpjes staan op YT van fox en vraag naar de specifieke link naar dat ene filpje, dat je ontgetwijfeld zelf moet gezien hebben, aja! jij: goes completely beserk, maar een link geven naar dat "nieuw" filmpje? nee hoor. Gidius, zijt ge nu echt helemaal de pedalen kwijt of zo? Allez, hier is u kans om mij nu eens helemaal te kakken te zetten, en de link naar dat filmpje, dat aantoont dat NRG verschillende poging ondernam om ICE agenten omver te rijden, dat ik nog niet gezien zou hebben, te plaatsen en mij zo helemaal in mijn hemd te zetten. Of doe het niet, en zet uzelf in uw hemd.
|
|
|
|
#6294 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat G7-voorval was de laatste keer dat de MSM (minus Fox en de New York Post) de dementie van Biden gezamenlijk in de doofpot probeerden te steken: Citaat:
Citaat:
De New York Post was ook de krant die de corruptie van de Biden familie aan het licht bracht met hun "Hunter laptop" scoop. Ook dat moest dringend afgekraakt worden door de rest van de MSM, aan de vooravond van de presidentsverkiezingen van 2020, en daarvoor was een staaltje misleiding nodig van 51 oud-gedienden uit de inlichtingendiensten: die laatsten zetten het correcte verslag van de NYP weg als "Russische desinformatie" in een open brief. Pas lang nadat die verkiezingen achter de rug waren, gaven de MSM toe dat niet dat NYP artikel, maar wel die open brief de echte desinformatie waren. Moraal van het verhaal: wil je weten hoe de vork echt aan de steel zit? Lees dan de New York Post! |
|
|
|
|
|
|
#6295 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat zegt alles.
|
|
|
|
#6296 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#6297 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#6298 |
|
Europees Commissaris
|
Voltian, zijn we het er ondertussen over eens dat IJS wel de bevoegdheid heeft om VS-burgers die hen aanvallen of hun werk saboteren te arresteren?
|
|
|
|
|
|
#6299 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is géén detail, en er is geen reden om dit te minimaliseren. Die ICE goon had helemaal de bevoegdheid niet om de poging om weg te rijden te beteugelen. (dat is idd de bevoegdheid van de echte politie, die ze dan moeten inschakelen). Dat is dan ook de reden dat MAGA world en hun politics.be fanbase dit probeert te framen als een 'aanslag' door het slachtoffer zelf : de geëxecuteerde vrouw. |
|
|
|
|
|
|
#6300 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gelukkig is dat dan ook niet gebeurd.
|