Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 23:21   #201
wagner.666
Europees Commissaris

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Pffffffffffffffff er zitten hier echt neuten en zagen,
Ze willen een vrij podium om hun gal te spuwen maar ze beginnen al direct met uitzonderingen te posten van dit en dat mag niet.
Ge zou voor minder de stekker eruit trekken, misschien eens vragen aan da vld'ertje van brakel, die kan dat goed. Mag hij dat ook tonen aan de grote leider bartholomeus van antwerpen zodat hij dat zeer binnenkort ook weet hoe het werkt.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 23:34   #202
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Niet waar er vrijheid van meningsuiting bestaat.
Toch wel. Het is een leugenachtige kwalificatie die zo zwaar is dat de tegenstander wel moet zwijgen wil hij niet "medeplichtig" zijn aan genocide.

Dat argument wordt ook permanent uitgespeeld. Bijvoorbeeld in dit extreemlinks artikel: Talmen over Gaza is geen detail, het is een politieke keuze lezen we ondermeer:

Citaat:
Een regering die deze signalen negeert, maakt zich niet alleen schuldig aan politieke inertie, maar ook aan moreel en juridisch falen. Treuzelen is een vorm van medewerking.
Oud Vandaag, 00:11   #203
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Daarover gaat het hier niet, wel over het niet of wel ingrijpen van de moderatie van het forum.

Voor bovenstaande reactie bestaan daarvoor speciaal geopende rubrieken.
Ik vond het vervelend of topic te gaan. Ik vond dat ik niet anders kon gezien de persoonlijke aanvallen. Dat ene bericht volstaat hoop ik.

Laatst gewijzigd door Bach : Vandaag om 00:12.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 00:22   #204
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Het is een probleem.
Best is het af te wurgen zonder op het thema de zijsprong in te gaan.

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=189
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=194

Nog zo'n zijsprong. Van de te gedogen soort misschien?

Laatst gewijzigd door Bach : Vandaag om 00:23.
Oud Vandaag, 00:41   #205
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Maar, nog een keer, het gaat NIET over de inhoud van een post. Je kan perfect extreme meningen aanhouden en beleefd zijn. Zie Patrickve.

Ik heb het over elementaire beleefdheid. Ge gaat uw discussiepartner niet uitschelden voor het vuil van de straat. DAAR kan je toch relatief eenvoudig op ingrijpen?

OK, ik zie het risico om dat voor te leggen aan de community zelf ook wel (deels), al valt dat mijn inziens te ondervangen. Laat die ambitie even buiten beschouwing.

Ik zie helemaal niet hoe dit een moderator zou "flooden", net het omgekeerde. Elke dag 10' nemen om de lijst van hoog scorende automatische gequoteerde berichten doornemen. 30" feedback per bericht met basically 3 opties:
1, belediging (bevestig label/score)
2, geen belediging (corrigeert label/score)
3, twijfelgeval (doe niets)

En met die set kan je dan het automatisch labellen beter verfijnen (hertrainen), maar NIET om het volldig te automatiseren, gewoon om de workload nog verder te verlagen. Ik zou nooit de human uit de loop nemen.

Allez, wat zie ik over het hoofd? Dat een belediging soms verpakt is als een mening? Geef eens een voorbeeld
Nobel doel maar ik blijf het problematisch vinden. Daarom dat ik verwees naar een lijst met blijkbaar te meiden ongewenste beledigende woorden. Niet omdat ik dat een goed idee vind (zeker als als het een geheime lijst zou betreffen) maar om te pogen tonen waar men uiteindelijk op uit komt.

Daarbij overschrijdt het begrip 'toxiciteit' gemakkelijk de grens tussen het persoonlijke en het inhoudelijke. Is het bv toxisch een transvrouw een man te noemen in een discussie? Of misschien is het omgekeerde juist toxisch? Is het toxisch migranten of moslims als 'makakken' te benoemen, zoals de 'beleefde' PatrickV onder andere regelmatig deed? Of is dat enkel toxisch als men een andere forummer makaak zou noemen?

Het is allemaal niet zo simpel te modereren. Het is allesbehalve wiskundig. Maar ik ben akkoord dat politieke censuur het laatste is wat een gezonde discussie nodig heeft. Dat is nochtans waar sommigen op aansturen.
Oud Vandaag, 06:38   #206
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet waar er vrijheid van meningsuiting bestaat.
Misschien dit eens lezen ...

Boycot BYD, MG, RAM, Dodge!

Breng het kolenwoud terug.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 08:00   #207
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Misschien dit eens lezen ...
Boudry beschrijft daar precies wat ik eerder betoogde: de genocide-beschuldiging slaat op niets, en de genocideschreeuwers weten dit maar ze gebruiken de term om de pro-Israel stemmen het zwijgen op te leggen. Het is niet meer dan een (behoorlijk smerige) poging tot censuur.
Oud Vandaag, 09:05   #208
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Boudry beschrijft daar precies wat ik eerder betoogde: de genocide-beschuldiging slaat op niets, en de genocideschreeuwers weten dit maar ze gebruiken de term om de pro-Israel stemmen het zwijgen op te leggen. Het is niet meer dan een (behoorlijk smerige) poging tot censuur.
Deze fascistische "consensus"-fabricatie is schering en inslag in de westerse academische wereld, hij werd/wordt ook opgelegd inzake vaccinatie en klimaat.
Oud Vandaag, 09:22   #209
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet aan de orde. Er is maar 1 genocide die niet mag ontkend worden op dit forum. U bent geen slachtoffer van censuur hier. Maar u pleit wel voor censuur wegens vermeende 'collaboratie' van andere forummers waarvan de dikke teen dat gezegd heeft.
Oud Vandaag, 09:27   #210
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is niet aan de orde. Er is maar 1 genocide die niet mag ontkend worden op dit forum. U bent geen slachtoffer van censuur hier. Maar u pleit wel voor censuur wegens vermeende 'collaboratie' van andere forummers waarvan de dikke teen dat gezegd heeft.
Logisch dat degene die profiteert van de genocide-truuk zich verzet tegen het ontmaskeren ervan als een censuurpoging.
Oud Vandaag, 09:44   #211
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Logisch dat degene die profiteert van de genocide-truuk zich verzet tegen het ontmaskeren ervan als een censuurpoging.
Het omgekeerde is eerder een censuurpoging te noemen. Namelijk degenen die Gaza een genocide noemen te beschuldigen van antisemitisme.
Oud Vandaag, 10:45   #212
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kan deze discussie elders gevoerd worden?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 10:51   #213
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
We hebben hier op het forum enkele leden die zowat dagelijks in subforum Oekraine een hoop van die russische agitprop komen dumpen. Daar gaat het over.
Als de vos de passie preekt...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be