Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 15 mei 2006, 13:02   #201
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
De duitsers van toen waren tenminste nog sympathiek.
??????????????????????????????????????

Ik denk dat er in België, en andere West-Europese landen wel mensen zullen zijn, die die mening niet delen.

Oud-gevangenen van Breendonk BV.
Oud 15 mei 2006, 13:09   #202
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

een echte volksnationalist steunt idd de palestijnse zaak en is TEGEN het nefast 60 jaar durend kolonisatie experiment dat de Zionstaat is.

8) De steun voor de palestijnse zaak tegen het zionisme is de ideale lakmoesproef om racisten te onderscheiden van volknationalisten, een groep waarin ze zich helaas hebben weggestoken.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:09   #203
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ja, die zotten die ze hier alle dagen binnensmijten, dat is spectakel, Laby. Beter dan TV!
.... met zotten moet je voorzichtig zijn anders verandert de hele programmatie in een drama.......
Op een dag maken die zelfgekweekte 'parasieten' van uw eigen stijve kapsel een 'chickenpie' .......
labyrinth is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:21   #204
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
vroeger was Antwerpen een rijke stad... nu kan het bijna niet meer voorzien in haar behoeften, de begroting stevent weer eens af op enorme tekorten, heeft te kampen met stadsvlucht door de sinjoren...
Ja, nu zijn ze zelfs bang geworden van het eigen volk........
Wat een verloren tijd en energie al die jaren in het bestrijden van de andere. De vreemdeling, de Islamiet, de Waal, de Franstalige, het eigen volk dat niet wil meegaan in die spiraal van verschillen en haat .......
labyrinth is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:30   #205
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Palestina was een kunstmatige staat.De arabische inwoners van palestina zijn geen afzonderlijke etnische groep.8)
Dat is wél correct. Uw stelling dat er slechts één Arabisch volk zou zijn is echter pure onzin.
Djiezes is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:31   #206
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
een echte volksnationalist steunt idd de palestijnse zaak en is TEGEN het nefast 60 jaar durend kolonisatie experiment dat de Zionstaat is.

8) De steun voor de palestijnse zaak tegen het zionisme is de ideale lakmoesproef om racisten te onderscheiden van volknationalisten, een groep waarin ze zich helaas hebben weggestoken.
Palestijnen zijn geen aparte etnische groep en dus hoeft een volksnationalist hen niet te steunen.De zionisten zijn ook nationalisten.De joden zijn sympathieker dan de arabieren voor wie men alleen maar minachting kan hebben.
kingtiger is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:32   #207
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard arabieren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Dat is wél correct. Uw stelling dat er slechts één Arabisch volk zou zijn is echter pure onzin.
Dat is nu eens een mooie contradictio in terminis
kingtiger is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:37   #208
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Palestijnen zijn geen aparte etnische groep en dus hoeft een volksnationalist hen niet te steunen.De zionisten zijn ook nationalisten.De joden zijn sympathieker dan de arabieren voor wie men alleen maar minachting kan hebben.
Ondertussen sterven de zieke Palestijnen bij gebrek aan medicijnen. En men zal dan weer verwondert zijn dat er daar brokken van komen .......
Als iedereen vrede zou wensen zou dat heel vlug kunnen gebeuren.
In plaats van de camions met goederen te blokkeren zou Israël beter extra camions sturen als teken van verzoening. Iedereen heeft lang genoeg geleden.
Dat ze van Jeruzalem een stad van universele vrede en vreugde maken in plaats van een ode aan geweld.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 15 mei 2006 om 13:40.
labyrinth is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:42   #209
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1. Palestijnen zijn de oorspronkelijke bewoners van de regio sinds eeuwen en zijn WEL een etnische subklasse van de grote raciale indelingen. daarvoor was het land van Kanaan OOK NIET van joden. Het OT is een fantasieboekje , en zelf daar is het de INTOCHT in het "beloofde land", dus ook TOEN AL waren het bezetters.

2. je eigen logica is een contradictio in terminis want zionisten zijn OOK geen aparte etnische groep. verre van

3. De Palestijnen zijn OOK nationalisten.

Je bent helemaal geen volknationalist, maar een zoveelste nick van iemand die hier reeds al geband is en heeft gedreigd om dit forum te sluiten omdat het antisemitisch zou zijn. 8)

en dat jij als fundamentalistische jood andere volkeren in het MO niet "sympathiek" vindt, wel dat is je eigen schuld. moet je maar geen land gaan stelen en er kolonies in neerplanten
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 mei 2006 om 13:44.
bruut geweld is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:52   #210
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

helemaal eens met labyrinth en BG

Dat de zionistische agressor stopt met staatsterreur en het palestijnse volk haar levensruimte geeft waar ze recht op heeft. In plaats van verbaasd te zijn als willen némen waar ze recht op hebben.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 mei 2006 om 13:52.
Ambiorix is offline  
Oud 15 mei 2006, 17:53   #211
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Wel, u stelt dat alle (arabische) migranten hier zijn met imperialistische kolonisatie-bedoelingen, dus u dicht al deze mensen een negatieve intentie toe.

Dat is racistisch.

Vindt Filip Dewinter dit OK? U gebruikt immers het VB-logo.
Als ik zie hoe die mensen zich gedragen ten overstaan van de autochtone bevolking, dan kan ik alleen maar spreken van een bezetting of kolonisatie. Zij spelen hier immers vor het herrenras.
Het zijn de autochtonen die van, het voetpad moeten, het zijn de autochtonen welke gaan varkensvlees meer mogen bereiden in de scholen, het zijn de autochtyonen die uitgelachen worden na de zoveelste overval, en het zijn de autochtonen die bij het beschadigde wagens staan omdat er een neutrale sticker op staat van Vlaanderen. En het zijn niet de aloochtonen met hun turkse vlag die een steen in het raam krijgen. Zie we moeten niet weten van een herrenras dat ons hier de wet komt spellen, die bruin, nie wit. dat ze in hun thuislanden de crimineel uithangen, zowel WIT ALS andersgekleurt. En als U hier rasisme in ziet. dan weet u geen bal wat dat woordje wil zeggen. En wanneer men het toch als rasistich opvat, wel dan ben ik maar een rasist, ik heb er geen enkel probleem me. U mag mij zelfs aanklagen, zodanig dat ik mij beschaafde mensen kan verdedigen.
Mijn schoondochter is marokaanse; mijn vrien zijn vroeuw is turkse, en ik ben rassist. sorry, maar u bent straalbezopen of achterlijk!
fernand is offline  
Oud 15 mei 2006, 17:54   #212
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
??????????????????????????????????????

Ik denk dat er in België, en andere West-Europese landen wel mensen zullen zijn, die die mening niet delen.

Oud-gevangenen van Breendonk BV.
In breendonk zijn de meeste misdaden begaan door de witte brigade.
in de tijd van dolf was dat een doorgangskamp.
fernand is offline  
Oud 15 mei 2006, 17:57   #213
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Ondertussen sterven de zieke Palestijnen bij gebrek aan medicijnen. En men zal dan weer verwondert zijn dat er daar brokken van komen .......
Als iedereen vrede zou wensen zou dat heel vlug kunnen gebeuren.
In plaats van de camions met goederen te blokkeren zou Israël beter extra camions sturen als teken van verzoening. Iedereen heeft lang genoeg geleden.
Dat ze van Jeruzalem een stad van universele vrede en vreugde maken in plaats van een ode aan geweld.
Als arrafat wat meer mediceinen had gekocht dan wapens, dan zouden er zoveel zieke palestijnen niet sterven. En als arrafat wat minder geld in zwitserland op zijn vrouw haar naam had gezet, kon hij wat meer mediceinen kopen van het geld dat hij van EUROPA kreeg!
fernand is offline  
Oud 15 mei 2006, 18:54   #214
Kweepeer
Partijlid

Kweepeer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
dus zullen die vrouwen moeten leren boksen??
Dat is inderdaad een oplossing, ja!!

Misschien moeten de mannen beter stoppen met kloppen([SIZE=1]dat rijmt[/SIZE])!!
Kweepeer is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:19   #215
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Voor verraders als Verstrepen geldt maar één parool : aanpassen of opkrassen !

Hij is het gezicht van de vrije meningsuiting van de partij maar over de rest moet hij zijn mond houden
lees de post en ontdek de fout .

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:20   #216
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is wél correct.
Ik had het over uw stelling dat Palestina een kunstmatige staat is.

Citaat:
Uw stelling dat er slechts één Arabisch volk zou zijn is echter pure onzin.
En daar blijf ik bij.
Djiezes is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:21   #217
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Het VB is het slechtste wat Vlaanderen ooit is overkomen.

- Het besmeurt ons imago in binnen- en buitenland
- Flamingantisme wordt zo gelinkt aan extreem-rechts, terwijl het twee verschillende zaken zijn
- (jonge) Vlamingen krijgen afkeer van Vlaamse symbolen
- Het VB is oerconservatief (tegen holebirechten, enz)
- Het vreemdelingendiscours zet aan tot onverdraagzaamheid en kan onstabiele mensen tot de waanzin drijven: zie Antwerpse moorden
- Enz...

Wie stemt daar in hemelsnaam nog op??
Oef eindelijk ne keer ne post naar mijn hart waar ik me voor 500 % kan in vinden.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:56   #218
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Als ik zie hoe die mensen zich gedragen ten overstaan van de autochtone bevolking, dan kan ik alleen maar spreken van een bezetting of kolonisatie. Zij spelen hier immers vor het herrenras.
Het zijn de autochtonen die van, het voetpad moeten, het zijn de autochtonen welke gaan varkensvlees meer mogen bereiden in de scholen, het zijn de autochtyonen die uitgelachen worden na de zoveelste overval, en het zijn de autochtonen die bij het beschadigde wagens staan omdat er een neutrale sticker op staat van Vlaanderen. En het zijn niet de aloochtonen met hun turkse vlag die een steen in het raam krijgen. Zie we moeten niet weten van een herrenras dat ons hier de wet komt spellen, die bruin, nie wit. dat ze in hun thuislanden de crimineel uithangen, zowel WIT ALS andersgekleurt. En als U hier rasisme in ziet. dan weet u geen bal wat dat woordje wil zeggen. En wanneer men het toch als rasistich opvat, wel dan ben ik maar een rasist, ik heb er geen enkel probleem me. U mag mij zelfs aanklagen, zodanig dat ik mij beschaafde mensen kan verdedigen.
Mijn schoondochter is marokaanse; mijn vrien zijn vroeuw is turkse, en ik ben rassist. sorry, maar u bent straalbezopen of achterlijk!
Racisme: discriminatie op basis van "ras", huidskleur, ethnische oorsprong.

Discriminatie: doorbreken van het gelijkheidsprincipe op oneigenlijke gronden, zoals sexe, sexuele geaardheid, klasse, ethnische afkomst, huidskleur, enz.

Racisme is dus een bijzondere vorm van discriminatie, men spreekt daarom ook van "rassendiscriminatie".
Oud 15 mei 2006, 20:15   #219
beachman
Vreemdeling

beachman's schermafbeelding

Standaard

Als ik lees wat voor wereldvreemde nonsens hier verkondigd worden ondertiteld door de degoutante slogan Alles voor Vlaend'ren, Vlaend'ren voor Kristus, dan geloof ik mijn eigen ogen niet. Ik dacht echt dat die prehistorische fossielen al volledig uitgestorven waren. Bizar dat dit nog bestaat. Nu ja, dat is toch een ver van mijn bed show, al die vlaggen en slogans. Ik mag er alleen niet aan denken dat dergelijke pipo's op een verkiezingslijst zouden kunnen komen en stemmen zouden krijgen.
beachman is offline  
Oud 15 mei 2006, 22:16   #220
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Als arrafat wat meer mediceinen had gekocht dan wapens, dan zouden er zoveel zieke palestijnen niet sterven. En als arrafat wat minder geld in zwitserland op zijn vrouw haar naam had gezet, kon hij wat meer mediceinen kopen van het geld dat hij van EUROPA kreeg!
Dat is nog geen reden om de Palestijnse bevolking nu hulp en medicijnen te weigeren. Dat zal enkel tot meer frustraties en geweld leiden.
labyrinth is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be