![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1261 |
|
Banneling
|
illwill,
Laat maar! Je schuift me steeds dingen in de schoenen die ik absoluut niet gezegd hebt! Ik heb hier geen zin in oneerlijke discussie methoden zo met je, sorry! Succes met de rest! Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 juli 2006 om 18:36. |
|
|
|
|
#1262 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 10 juli 2006 om 18:38. |
||
|
|
|
|
#1263 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil hem alleen maar een koekje van eigen deeg geven. Als hij vind dat beweringen zomaar de waarheid zijn..awel dan kan hij onmogelijk mijn beweringen als leugens bestempelen. Nogal logisch é. Of ga je dit ook ontkennen?
|
|
|
|
#1264 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je het toch over oneerlijk hebt...dan moet je mij eens uitleggen waarom dingen die beweerd worden zonder bewijzen bij Gun volgens jou waarheid zijn en dingen die ik beweer zonder bewijzen niet? Waar is jou eerlijkheid hier dan? Waar ligt het verschil? Je bent gewoonweg hypocriet net als je vriendjes, dat is jou probleem en daarom zit je met je bek vol tanden en druip je af zoals opnieuw al jou vriendjes.
|
|
|
|
#1265 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
U kunt slecht luisteren en nog slechter lezen. DAAROM stop ik met de discussie. Zou U zich EERLIJK gedragen ben ik gewoon van de partij. EN U draait de feiten om, maar ach btw: Citaat:
Ik een voorstander van Abu Graib? Ja hoor.Maar het bewijst wel dat U niet leest! Ik laat het nu echt hierbij, de sop is het kool niet waard, sorry Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 juli 2006 om 18:50. |
||
|
|
|
|
#1266 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1267 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#1268 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er wel al veroordeeld enkel op basis van aanwijzingen. Immers als ze na te zijn veroordeeld op basis van bewijzen worden vrijgesproken kan men niet meer van bewijzen spreken.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 juli 2006 om 01:23. |
|
|
|
|
|
#1269 |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Ik weet dat het moeilijk voor je is,maar probeer bij de les te blijven.Het gaat hem er in dit geval om dat "we" hetgeen we zeggen niet enkel door te surfen onder ogen hebben gekregen.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 juli 2006 om 01:24. |
|
|
|
|
#1270 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Jij echter... Het kan niet anders dan dat het gelogen is.Welke "believer" zou in godsnaam zo'n PM naar jou sturen?Om te beginnen komen er believers bij en niet omgekeerd,wat je stelling zo goed als onmogelijk maakt.En dan nog vindt iedereen die erom gevraagd wordt je de grootste debiel van het forum.Bovendien breng je niets,sterker,je vindt dat je niks hoeft te brengen. Waarom zou iemand jou in godnaam een PM sturen om die reden?? (als je niks brengt ga je niemand overtuigen en gaat niemand je daarover een PM sturen hè slimme) Hou dus maar op met je leugens.Ik heb jou alleszins geen zo'n PM gestuurd. Ik durf hetzelfde te stellen voor Gun,Exodus,Pindar,the Truth,Spazzz,Duke Killer,Democratsteve en Straddle. (en enkele anderen,maar die laat ik nu nog in het midden) Er is dus wel degelijk een wereld van verschil tussen jij die wat zegt en niet kan/wil staven en het geval van Gun met die journalisten.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 juli 2006 om 01:28. |
|
|
|
|
|
#1271 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand veroordelen op basis van aanwijzingen blijkt dus niet altijd te kloppen en dus geen goede manier, waarom niet? Omdat er geen bewijzen zijn. Trek dit nu effe door...zonder bewijzen voor 9/11 is er de mogelijkheid dat je ernaast zit, en dit geld voor alle theorien. Snap je het nu? Waarschijnlijk al lang maar je kan het toch niet toegeven.
|
|
|
|
#1272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit een boek, tijdschrift, internet... allemaal geschreven door gewoon mensen hoor. Het boek kan volledig op het internet staan...verschil? Je kan 9/11 niet onderzoeken door te surfen of laat ik het houden op lezen.
|
|
|
|
#1273 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I rest my case. Het is duidelijk.8)
|
|
|
|
#1274 | |
|
|
5 minuten durende video met aan overzicht van alle "jets" die uit de WTC torens schieten van verschillende hoeken. Nogmaals extra bewijs die het gebruik van explosieven aantoont.
link: http://prisonplanet.com/articles/jul...0706squibs.htm Citaat:
Deze squibs zien we ook bij een standaard controlled demolition: ![]()
|
|
|
|
#1275 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Gun,Exodus,Pindar,the Truth,Spazzz,Duke Killer,Democratsteve,Straddle en ikzelf behoren daar alleszins niet toe.Bovendien vallen er hier nooit believers weg,maar komen er bij.Die zaken tonen aan dat wat je zegt schier onmogelijk is. Wat toont volgens jou aan dat wat Gun zegt onmogelijk is (over die journalisten die hij sprak)? Niks hypocriet dus,doch wel een stevige argumentatie en bewijslast aan jouw adres en een "lack thereoff" aan het adres van Gun. Zoals gezegd,er is wel degelijk een wereld van verschil tussen die twee gevallen!In dat van jou wordt aangetoond dat het een leugen is!
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 juli 2006 om 11:47. |
|
|
|
|
|
#1276 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#1277 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1278 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er mensen zijn die een hoop bewijzen hebben en er dus al een boek over geschreven hebben, waar blijven de rechtszaken? Het grootste schandaal dat meteen word bewezen in een boek...en niets?
|
|
|
|
#1279 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De lucht en het stof in een gebouw dat naar beneden komt, of het nu met of zonder explosieven is moet langs ergens naar buiten komen. Deze wolkjes kunnen dus ook van dat komen. Door het feit dat verschillende dingen de oorzaak kunnen zijn van dit verschijnsel betekent dat er NIETS is bewezen. Indien dit wel het geval was zouden meerdere verhalen niet mogelijk zijn. Maar opnieuw zul je dat niet gaan toegeven omdat je het gewoonweg niet achter de waarheid wil komen. Voor jou was het een inside job en zal ook altijd zo blijven.
|
|
|
|
#1280 | |
|
|
Citaat:
Ik zou de regels van hoffelijk fatsoen schenden wanneer ik de namen van de journalisten zou vernoemen, 2 van de 3 zijn nationaal bekend en schrijven over het algemeen redelijk gedurfde reportages en artikels, de reden ook waarom ik hen initieel heb gecontacteerd. En er zijn geen andere manieren om bewijs te leveren, het kasticketje van de Fallstaf heb ik niet meer bij de hand en daarbij, dat bewijst nog niks.
|