![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2801 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2802 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2803 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2804 |
|
Banneling
|
Zoals de zelfmoordaanslagen in pizzerias, cafes, restaurants, shopping centers en scholen 'niet echt menselijk maar toch noodzakelijk' waren in de ogen van werkgroep morkhoven?
|
|
|
|
|
|
#2805 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2806 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2807 |
|
Europees Commissaris
|
3 israëlische soldaten als je dan toch met cijfers wil goochelen.
|
|
|
|
#2808 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2809 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2810 |
|
Banneling
|
Zoals ik reeds schreef, voor jouw tellen dode Joden niet mee! Te veel beinvloed door Mein Kampf of de Koran? Eigenlijk alle twee van hetzelfde racistisch alooi wat het vermoorden van Joden betreft. Beide staan er vol van.
Laatst gewijzigd door sodoirt : 29 juli 2006 om 18:46. |
|
|
|
|
|
#2811 |
|
|
Kennelijk toch nog niet overtuigend genoeg voor Hezbollah en Hamas.
|
|
|
#2812 | |
|
|
Citaat:
DRIE ontvoerde Israëlische soldaten = 600 dode Libanezen + 200 dode Palestijnen + 100 dode Israëlieten + 500.000 vluchtelingen De vergelijking staat nóg schever dan ervoor8), maar dat was waarschijnlijk uw punt niet hé
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 29 juli 2006 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#2813 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Of nee, dat was waarschijnlijk uw punt niet?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#2814 | |
|
|
Citaat:
Ik ben enkel en alleen hééééél kritisch ingesteld tegenover de Israëlische acties aangezien ik de overtuiging deel dat dit oorlogje past in een masterplan waar ook Bush & Blair een hoofdstukje in gaan schrijven en waar wij het de effecten nog niet kunnen van inschatten.
|
|
|
|
#2815 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zou ik anti-semitisch zijn als ik de oorlogsmisdaden van de Staat Israël aanklaag ? Heel wat Joden zijn niet akkoord met de misdaden van hun regering maar ze worden de mond gesnoerd. Worden zij ook van anti-semitisme beschuldigd ? |
|
|
|
|
|
|
#2816 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik vind de strategie van Hezbollah onmenselijk laf. Ik vind de VN machteloos, niet alleen vanwege hun houding tov Israël, maar ook vanwege het feit dat ze al in de grensstreek van beide landen aanwezig waren en geen lor gedaan hebben om de Hezbollah te ontwapenen. Het Libanese leger zit verdorie opzettelijk niet in het zuiden omdat de VN het wel zouden oplossen. En nu, een staakt het vuren, Bush en Blair zijn het er nu ook over eens, en dan? Weer VN-waarnemers die machteloos zijn? Binnen twee jaar nog eens hetzelfde? Hetgeen je vertelt over dat masterplan kan heel goed. Ik ben er al langer dan vandaag van overtuigd dat er nog heel wat kruit verschoten gaat worden vanuit die kanten. Maar dat de VS en Engeland de enige zijn die in hun handen wrijven, geloof ik niet. Je ziet het (volgens mij) veel te eenzijdig. China en Rusland zijn nog nooit zo mild geweest, en zelfs Frankrijk lijkt niet precies te weten hoe ze Israël het best in hun kont kunnen wonen. En dat de puppetmasters in Syrië en Iran Hamas en Hezbollah niet intomen, lijkt ook al aan te tonen dat ze geen fuck geven om de eventuele gevolgen van dit in wezen nog betrekkelijk klein oorlogje. Oorlog op komst, heel goed mogelijk! Maar niemand lijkt er om te malen! *en da's pas verontrustend*
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#2817 | |
|
|
Citaat:
Dit stukje quote vat het gewoon perfect samen, verdomd verontrustend8)
|
|
|
|
#2818 |
|
Banneling
|
De Israëlische bombardementen op Libanon met de stilzwijgende goedkeuring van de VN-Veiligheidsraad zijn niet alleen een humanitaire ramp maar ook een ecologische ramp.
Voor de Middellandse Zee dreigt de grootste milieuramp uit haar geschiedenis doordat bijna 15.000 ton brandstof door een bombardement op Libanese brandstofreservoirs in zee is beland. Het zal maanden duren en miljoenen dollars kosten om de kusten schoon te maken. Ecologisten en Greenpeace-activisten: wordt wakker ! |
|
|
|
|
|
#2819 | |
|
|
Citaat:
Het feit dat zowat alle grootmachten een eigenzinnig en ongecoordineert spoor volgen is een bevestiging van de landsgrensoverschrijdende machten die het leven op de kloot bepalen.
|
|
|
|
#2820 | |
|
|
Citaat:
Voor mijn part mag het 10 jaar duren ... indien in plaats daarvan het bloedvergieten stopt!
|
|