![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: hoeveel migranten uit islamitische landen telt belgie volgen u | |||
minder dan 400.000 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
400.000 - 800.000 |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
800.000 - 1.000.000 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
meer dan 1.000.000 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Awel eh, ik hoop dat er nu eens een terroristische aanslag wordt gepleegd in België zodat al dat gedoe rond moslims eindelijk echt waar blijkt te zijn. Dan mag het VB winnen en moslims deporteren en dan pak ik zelfs gewillig mijn biezen en ga uit eigen, vrije wil weg. Ik hoop dat de Vlamingen dan ten minste gelukkig en content kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De waarheid is dat verschillende, al dan niet correcte moslims, het Westen uitdagen en ten top drijven. De aanslagen in New York hebben de Amerikanen vertoornd en Madrid en Londen hebben de Europeanen op scherp gezet. Geloof me vrij dat het minste een lont in een kruitvat kan zijn en ik vrees ervoor dat het kan escaleren. De continue dreigingen die Al Qauda via bandjes op Al Jazzeera ten gehore geeft, zwepen Westerlingen op om zich te weren tegen de islam. Nee, ik ga er van uit dat moslims voor het moment veiliger zijn in hun eigen landen (behalve Irak en Iran). De beste raad die ik kan geven is om er rekening mee te houden dat onze ideologieën zo hard clashen, dat er een oorlog van kan komen. Daarom lijkt het me best dat ieder zijn terrein en zijn wetten kiest en de andere gerust laat. Dat is verdraagzaamheid die naar vrede kan leiden. Elkaar blijven opjutten haalt niets uit. Westerse vrijheden zijn absoluut niet te rijmen met de fundamentalistische islam en zeker niet met het terroristische Al Quada. De maat is echt vol aan het geraken en neem van mij aan dat het VB zeker niet zo tegen het geloof is, maar wel tegen de terreur die sommigen er mee zaaien. Ik vrees echter dat de haat die vele moslims tegenover het Westen hebben, hoe langer hoe wederzijdiger wordt en vraag ook niet aan mij hoe dat op te lossen valt. Persoonlijk sta ik ergens ook op scherp, gezien ik weet dat in Londen zogenaamd gematigde, geïntegreerde moslims zelfmoordaanslagen pleegden, die het record van het IRA overtrof qua aantal slachtoffers. Deze jongens hebben veel wantrouwen gewekt en in mijn ogen onherroepelijke schade toegbracht aan het imago van de islam hier in het Westen. Mohammed Atha leek ook normaal en hij stuurde en vol passagiersvliegtuig in een wolkenkrabber. Het lijstje gaat door. Vergeet ook niet de onthoofdingen uit Irak, die te grabbel gegooid werden op het internet. Nu ga jij, als gematigde hier te kennen geven, dat je geen problemen zou hebben met een aanslag in ons land. Wat betekent dat? Zoiets van: als ik hier weg zou moeten, dan maar doden achterlaten? Ik sta echt versteld van jou, want ik dacht dat je intelligenter was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Boadicea, je verkoopt hier zo'n grote zever dat ik niet eens de moeite ga nemen om erop te reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja, vertel dat in New York, Bali, de Filipijnen, Parijs, Algerije, Thailand, Sudan, Londen, Madrid, India, Casablanca, Istanbul enz enz enz... Het komt me alleszins waarachtiger over dan de dreiging van een paar extreemrechtse militairen met een voorbeeld-opeisingsbrief en een zelfgemaakte bom, krachtig genoeg om een auto mee op te blazen, waarvan er anderhalve week geleden nog een paar in een Brussels ziekenhuis terecht kwamen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ![]() Ja, en dan? Willen die landen daarom de islam/moslims compleet uitroeien? Ik dacht het niet. En ik wacht nog steeds op een voorbeeld van moslimextremisme of terrorisme in België... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() heb je eigenlijk mijn onderschrift gelezen???
En daar zijn we weer met: het is meer dan 400.000 Ik stelde zelf HERHAALDELIJK: tussen 400.000 en 800.000 Dus 4 tot 8 procent. Het gevaar dat uitgaat van Spirit of Groen! sidder en beeft! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() En vergeet vooral niet er de Hollanders bij te tellen, bij je sommetjes!
Die zijn ECHT gevaarlijk. Ik geloof dat je er nooit zal uitgeraken, uit je eigen cijfertjes. Weet je nu eigenlijk nog waar het over gaat? Wat de titel van de topic is? Of wil je persé verwarring stichten? Voor mij niet gelaten: volgens mijn onderschrift zijn we allemaal vreemdelingen. En dat klopt overigens. Noch de "missing link" noch adam en eva komen uit Brugge. Alleen één homo non sapiens. Vanhecke ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 oktober 2006 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=5288 http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=5227 Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=55212 Dank zij jullie groeit aldus die rotideologie gestaag aan want onbekend is onbemind zegt islampromotor steve stevaert, die blijkbaar iets van de islam afweet, zoveel zelfs dat die denkt dat islam 'vrede' betekent. Zegt genoeg over zijn kennis van die rotideologie ! Dank zij jullie krijgen islampromotiesites zoals kifkif waar de censuur op islamitische wijze volop van toepassing is geldelijke steun. http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...r=asc&start=75 Onnozele kiekens zoals Sylvie stellen de multiculies dan voor als een voorbeeld zoals het moet. http://forum.politics.be/showthread.php?t=62417 http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=5506 Kijk eens wat een geslaagde 'integratie' zeggen ze dan. Kijk eens hoe dat zij uit 'respect' en 'verdraagzaamheid' (onderwerping) haar cultuur en geloof opzij schuift en er een totaal vreemde voor in de plaats neemt. Een eens Vlaamse meid die zich begint te gedragen zoals een Marokkaanse. De multiculis kunnen hun geluk niet op. Kijk eens hoe haar kinderen islamitisch zullen worden opgevoed en hoe zij de oemmah in ons kafirgebied zullen versterken. De onnozele multiculies keken ernaar en zagen dat het goed was.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 7 oktober 2006 om 21:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is nu een islam universiteit in Gent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, ik geloof inderdaad dat er tussen de 400000 en 800000 Marokkanen zijn. Maar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, ik geloof inderdaad dat er tussen de 400000 en 800000 Marokkanen zijn. Maar je vergeet de anderen. Er zijn er ruim boven het miljoen garandeer ik je.
Laatst gewijzigd door Karma : 7 oktober 2006 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Luister eens Ferremans, ik ben helemaal geen racist, heb eigenlijk niets tegen het individu op zich. Eigenlijk ken ik zelfs enige allochtonen die best sympathiek zijn, maar ik kan er niet goed tegen dat cijfers worden vervalst voor politiek gewin. Mijn vrouw werkt in de vreemdelingendienst en zegt zelf dat de cijfers helemaal niet kloppen en zij is allesbehalve een raciste (integendeel, ze komt zelfs ferm op voor de vreemdelingen en is eigenlijk radicaal tegen het VB). Wist je dat in Oost-Vlaanderen de dienst vreemdelingen permanent onderbemand zit en dat ze voor twee uur in de namiddag niet kan gaan eten omdat er dagelijks zoveel dossiers dienen te worden afgewerkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dit wil helemaal niet zeggen dat hier te veel kinderen zijn... Laat ons rustig blijven: Er zijn geen problemen met de Islam. Hier lopen trouwens verschillende soorten van islamieten rond, en de vreemdelingenhaters weten dit blijkbaar niet eens. Dit "een" rotideologie noemen is dom: het zijn er in Antwerpen al een twintigtal: allemaal verschillende soorten islam. Het lijkt wel of blokkers denken dat de islamieten één paus hebben... Onze verschillende islamitische mensen worden stilaan allemaal goede VLamingen. Binnen een paar jaar kijkt niemand daar overigens nog van op: het is zo gegaan met de Italianen, het zal zo gaan met anderen die zich als kleine minderheden (het gaat niet om één coherente groep: wel integendeel...) die zich in ons leven inpassen. Niet in een bende bekeerders, zoals de VLamingen die hun bruine, witte en zwarte paters uitstuurden over de gehele wereld om hun fundamentalistisch katholicisme op te dringen, die een eigen schoolsysteem opeisen, eigen vakbonden, eigen fanfares, eigen mutualiteiten: het gaat over mensen die versmelten zonder fanatisme. Veel katholieken kunnen daar een pinneke aan zuigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |