![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1261 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1262 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De homo's zeggen : wij zijn normaal . Wij vragen : waarom . Antwoord van de homo's: bende fascisten . |
|
|
|
|
|
|
#1263 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je moet sexualiteit loskoppelen van de biologische aspecten. Het is ook iets dat bij elke mens speelt op geestelijk gebied. En geef toe, toch wel een grote plaats inneemt in ons leven. Anyway, aangezien het ook over geestelijke aspecten gaat...wel dan begrijp ik dat er uitzonderingen zijn op de regel. Dat is de natuur, noem het evolutie. En aangezien de werking van de hersenen en hoe alles daar in zen werk gaat enz is homosexualiteit nog moeilijk te verklaren vanuit biologisch standpunt. Stel u zelf de vraag...waarom voel jij u aangetrokken tot vrouwen (veronderstel ik)? Waarom heb je een afkeer van de mannen op dit gebied? Volgens mij is het niet iets dat je kiest. Hoewel... Don't know... Anyway, domme discussie...gaat over normen...niet meer niet minder. En hetgeen jij als norm hanteert ligt voor een andere persoon weer helemaal anders misschien. Normaal/abnormaal...wie beslist...hoewel we een ongekende technologischie vooruitgang kennen...evolueren wij niet mee...en blijven we ons schuldig maken aan 'hokjesdenken'. |
|
|
|
|
|
|
#1264 |
|
Banneling
|
Dat er iets mankeert aan de homo's is intussen wel duidelijk .
Dat komt hier zomaar efkes posten dat ze het normaal vinden dat ze de stront in elkaars lijf samenpersen . En ze vinden er geen verklaring voor . Man man man , wat is dat ? |
|
|
|
|
|
#1265 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het beste dat iemand kan overkomen is dat ie zich "normaal" voelt en weet. En dat geldt dubbbel voor homoseksuelen die zowiezo door sommige fraaie exemplaren van het menselijk ras voor rotte vis worden uitgescholden. Grof? Lees de eerstvolgende van jouw posts nog maar eens na; lijkt me qua beschavingspeil zo ergens vast te zitten tussen de Cro Magnon en de Neanderthaler. En het is niet omdat homoseksuelen jouw mening vragen dat je hen zo kleur- en geurrijk van je grote waarheid gaat overtuigen, is het niet? Trouwens, leg mij dan maar eens uit wat je precies gaat doen met die vaststelling dat homo's "abnormaal" zouden zijn. Heeft het nog wat meer om het lijf dan wat hersenloos gescheld, of zie je er enig nut in om mensen te kleineren? Zet misschien eens eenzelfde topic op over de talloze heteroseksuele sappigheden. Of zou dat misschien iets te pijnlijk aan de orde brengen dat seks voor mensen als jij zich moet beperken tot een 45-tal seconden (30 als ge getrouwd zijt en het doet met uw eigen vrouw) wippen in missionarishouding (close your eyes and think of England)? Dat al wat daar van afwijkt, meteen aberrant of "abnormaal" te noemen is? Waar haal jij toch de illusie vandaan dat wij als heteroseksuelen uitgerekend bij jou te rade zouden moeten gaan om uit te maken wat al dan niet "acceptabel" genoemd mag worden? Ik dus alvast niet, beste vriend... Ik mag hier dan wel één van de oudere knarren op het forum zijn, maar hou er geen geriatrische opvattingen over seksualiteit op na. Dank u dus vriendelijk voor uw moraalridderij. Fascisme is enkel van toepassing waar je aan jouw grote waarheid ook nog eens normen denkt te moeten verbinden. Zoiets in de zin van: het zou moeten verboden zijn of het is OK om mensen ongelijk te behandelen op basis van hun seksualiteit. Misschien heb je gewoon wat meer levenservaring nodig.
|
|
|
|
#1266 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1267 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Verder prima verwoord - my compliments - doch zonde van de tijd en moeite...
|
|
|
|
#1268 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
|
|
|
|
|
#1269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En we zijn weer bij af... Deze discussie blijft hol en zinloos, Paulus, zolang jij krampachtig blijft vasthouden aan je irrelevante dogma's. Voor de duizendste keer: seksualiteit is méér dan louter voortplanting en homosexualiteit is méér dan louter seks. Zal een homoseksuele man zich niet langer aangetrokken voelen tot mannen wanneer de secundaire geslachtskenmerken uitgeschakeld worden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik had het over de primaire geslachtskenmerken, je moet nu niet plots met de secundaire komen aandraven. Zucht. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Euh joh, dit wordt echt een afgezaagd onderwerp hoor, ik zeg het maar even. De laatste dertig bladzijden of zo is er alleen maar voortdurend het zelfde gezegd.
|
|
|
|
#1272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Argumenten en tegenargumenten, dat hebben we nodig. Met gezaag en verwijten komen we nergens. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijf van je fikken af van wat mensen doen die je niet lastig vallen. Heel dat dinges rond wat "normaal" is, draai jij om naar wat "de meerderheid doet". Dat is niet correct. Courgettesoep eten is normaal, hoewel de meerderheid van de mensen dat misschien niet lust of maar weet wat courgetten zijn. Van gestolen courgetten soep maken, is niet normaal. Indien je "normaal" in die zin interpreteerd dat zoiets betekent wat "majoritair" is en al de rest "afwijkend" is, dan ben je verkeerd bezig. Wat "normaal" is, is iets waar andere mensen geen last van hebben. Homoseksualiteit is niet mijn ding, noch is het "het ding" van de meerderheid van de mensen, maar het is normaal in de zin dat ik er gelukkig niet al te veel mee te maken heb. Enfin, het is maar om te zeggen dat ik enorme moeite heb met het "normaal"-liedje dat je nu al bladzijden lang afdreund.
Laatst gewijzigd door lombas : 5 december 2006 om 09:28. |
|
|
|
|
|
|
#1274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je doet al 60 bladzijden lang niets anders, Paulus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1275 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef je gelijk in je visie. Alleen is het zo dat een homosexueel mij uitdaagt in deze thread. Daartoe heeft hij de thread gecreêerd en opgestart. Precies om reactie uit te lokken. Ik meen dan ook dat het voorwensel 'val die mensen toch niet lastig' totaal uit de lucht gegrepen is. Men vraagt er gewoon om. Citaat:
Gezien de rest van je betoog gebasseerd is op deze verkeerde veronderstelling, hoef ik daar verder niet op te reageren. Het gaat mij helemaal niet om meerder- en minderheden voor het normaal vinden van deze of gene. Dat is niet waar. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#1276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan lees jij dingen die er niet staan Raf. Of kun je uit die 60 bladzijden één post citeren waar ik dat inderdaad zou doen? Eéntje maar! Dat moet toch lukken?
Maar als het je niet lukt, wees dan ook zo consequent... Integendeel heb ik het vaak benadrukt dat sexualiteit meer is dan voortplanten alleen. Ik wil ook geen twintig kinderen hoor?! Paulus. |
|
|
|
|
|
#1277 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou toch graag een antwoord hebben op de courgettevergelijking.
|
|
|
|
#1278 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Deze thread krijgt een hoog NWO-gehalte.
|
|
|
|
#1279 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Als iemand beslist om op zijn handen te gaan lopen, dan doet hij dat maar, ik heb daar geen zaken mee. Maar als hij daarbij zegt van toon me nu maar eens aan, dat ik niet normaal zou zijn. Dan antwoord ik dat hij voeten heeft op op te lopen. Dat ze daarvoor zijn gemaakt en ik het helemaal niet 'normaal' vind om op de handen rond te lopen. Maar hij doet wat hij wil natuurlijk. Alleen hoef ik het niet normaal te vinden. Twee dekseltjes vind ik niet normaal, twee potjes ook niet. Maar een potje en een dekseltje, die zijn inderdaad voor elkaar gemaakt. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#1280 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|