![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch? Weet jij eigenlijk wel wat dat woord betekent? Jij stelt al a priori dat homoseksualiteit een "afwijking" is en gaat het vanuit die premisse vergelijken met "andere" afwijkingen. De logica is bij die redenering toch wel erg ver zoek hoor...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten nu onderhand wel dat Kaffer niet intelligent genoeg is om het te snappen. Zielig VMBO'ertje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heteroseksualiteit zonder voortplanting evenmin, voortbouwend op jouw redenering...
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet intelligente mensen stemmen altijd op een conservatieve partij, die belooft namelijk niks. Het CDA regeert hier nu al bijna 40 jaar en kijk hoe het er met Nederland voorstaat. We hadden makkelijk het rijkste land van Europa kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je stelt dat 99% van die afwijkingen zoals elkaar vrijwillig doodmartelen not-done zijn en dat 1% juist wel , dan is de logica inderdaad wel ver te zoeken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 |
|
![]() Aha, er is dus een meerwaarde nodig om normaal te zijn. En wat is de meerwaarde van masturbatie? Of is dat ook abnormaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen meerwaarde... Straks heffen ze er nog BTW op... Laatst gewijzigd door eno2 : 15 december 2006 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dan ben je verwonderd om voor homofoob versleten te worden!!! Laatst gewijzigd door Edina : 15 december 2006 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 |
|
![]() Paulusje, de functies van homoseksualiteit in de dierenwereld zijn hier al ruim aan bod gekomen. Je kan dat nu nog honderd keer negeren en ontkennen, maar dat maakt je eerder zielig. Homoseksualiteit is alomtegenwoordig én doodnormaal in de dierenwereld. Vanzelfsprekend moeten wij niet alles wat in de dierenwereld normaal is, zomaar aanvaarden. Maar de enige zinnige reden om iets niet te aanvaarden zijn morele bezwaren en die zijn er alleen wanneer iets schade of nadeel berokkent aan derden. En dat is in het geval van homoseksualiteit niet aan de orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 |
|
![]() Vanzelfsprekend zijn mijn waardeoordelen ook aangeleerd. Ze zijn gebaseerd op rede (nogal vanzelfsprekend voor morele zaken me dunkt). Ik vind holebi's inderdaad niet "wansmakelijk" en er is ook geen enkele reden om dat wel te doen. En for the record: ik ben zelf hetero. Jij mag voor jezelf best een afkeer hebben van seks met personen van hetzelfde geslacht, maar er is geen enkele reden om een afkeer te hebben van holebi's zelf.
Laatst gewijzigd door Edina : 15 december 2006 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 |
Minister-President
|
![]() De homofoben beginnen er werkelijk alles maar dan ook alles bij te halen om toch maar dehomohaat héél klaar en duidelijk in de kijker te stellen, dat ze daarmee de homo's kleineren en afbreken is blijkbaar geen probleem voor hen want geluk dat kennen ze blijbkaar niet als het niet in hun krammen past.
Spijitig; enorm spijtig. Nu ja het eerst bewijs dat homoseksualiteit abnormaal is moet ik nog altijd tegenkomen en ik vind het dan ook enorm spijtig dat sommigen er de meest waanzinnige zaken beginnen bij te betrekken die niets maar dan ook niets meer met homo's te maken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 |
|
![]() Het is een wetenschappelijk werk dat bol staat van referenties en bovendien nog eens gedocumenteerd is met talrijke foto's van homoseksueel gedrag bij dieren. De seksuele voorkeur van de schrijver doet dan ook niets terzake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 december 2006 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vertrekt van de idee dat homosexualiteit een normaliteit is en gaat vanuit dit denken ook andere vormen van sexualiteitsbeleving ook als normaal beschouwen. Zolang ze maar niemand kwaad doen hé?! Sorry hoor maar iemand die sexueel opgewonden raakt van pijn als normaal gaan beschouwen omdat er niemand last van heeft, lijkt mij ferm erover. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar waarom zou iemand überhaubt iets tegen danwel met homo's hebben? Van mij mogen ze doen wat ze willen, 't is hun vrijheid, wat zou ik dan voor redenen hebben om iets 'niet normaal' te vinden?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 15 december 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is ook niets voor mij maar ik heb daar geen problemen mee dat iemand daarvan kan genieten en zie totaal niet in wat er daar abnormaal aan is.
![]() |