Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2006, 23:22   #241
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Het afwachten van een uitspraak vh gerecht heeft niets met gekonkel te maken. Zo werkt een beschaafde samenleving.
En ja, veeg af en toe eens het schuim van je bek.
Met progressief gekonkel bedoel ik de hypocrisie, schijnheiligheid en andere vormen van ranzigheid die progressieve dhimmies van uw allooi aan de dag leggen. Met ranzigheid bedoel ik uiteraard jouw gefaked gedoe over "het gerecht zijn werk laten doen" en" wachten op een vonnis".

Gefaked en schijnheilig want die heilige progressieve stelling geldt bij voorbeeld niet als een lid of mandataris van het VB van een crimineel feit beschuldigd wordt.
Dan keren de rechtvaardige Pietjes van deze wereld plots hun kar, dan lijden de Pietjes van deze wereld plots aan acuut geheugenverlies en en schuimt het kwijl uit hun progressieve grote bek.
En nee hoor, dan hoor je geen zedenpreken over "het gerecht zijn werk laten doen" en "wachten op een vonnis". Nooit !
In de beschaafde wereld van de Pietjes geldt die stelling enkel als allochtoon schorum een weerloze autochtone man vermoorden.
Zo hypocriet zijn de progressieve Pietjes van deze wereld wel.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:28   #242
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
mmm... en wat dan met al die laffe belgische moordenaars die iemand doodrijden, dan vluchtmisdrijf plegen en zich weigeren aan te geven?

zotten die zich wat te agressief gedragen in het verkeer of niet beseffen dat het onverantwoord is om zat achter het stuur te kruipen...

... als het dan fout afloopt zijn ze te laf om zich aan te geven, en duiken ze onder...

25% van de vluchtmisdrijven worden nooit opgelost... elk jaar tientallen families wiens leven plots een tragische wending neemt omwille van het laffe gedrag van één onnozelaar

dit is heel goed te vergelijken met wat hier is gebeurd. opgenaaide allochtone jongeren die een ouwere man een paar slagen geven (al dan niet tgv het gedrag van de man zelf)... als later blijkt dat die man aan die slagen (of aan de psychische of fysieke shock ten gevolge van de slagen... laat de experts dat maar uitmaken) overleden is... zijn ze evengoed zo laf om zich niet aan te geven...

ik zie het verschil niet.

maar ja, als een brave autochtoon iemand doodrijdt is dat een fait divers... en is het bijna normaal te noemen dat die persoon even "onderduikt".

als allochtone jongeren dit doen zijn het lafaards, dikke criminelen, en verdienen ze in de ogen van sommige debielen hier de doodstraf...

btw, "progressieve dhimittude", wat is dat voor een beest? weer een nieuwe uitvinding van de islamhaters en het extreem rechts crapuul hier op het forum...? bende onnozelaars! kruip maar terug in jullie hol... of om het wat surrealistischer te houden... kruip terug in elkaars hol, dan zijn we van jullie gezaag en geweeklaag verlost...
tja, iemand omverrijden, al dan niet met een stuk in zijn kloten, en dan maar vluchtten, om je rijbewijs niet kwijt te spelen is niet fraai hé.In Nice reed voor een paar jaar een zatte neger met een sportwagen een klein meisje dood.hij werkte echter op een konsulaat, en werd dus niet bestraft, enkel werd hij door zijn regering terug naar huis geroepen...Afschuwelijk...Het heeft natuurlijk niks met dit onderwerp te maken, maar dat stukje van die zogezegde "laffe belgische bestuurders" ook niet...
Het gaat hier over goed getrainde kickboksers, sportieve jonge kerels, MAAR smeerlappen, die een ouder wordende man de dood inbeuken, wegens een paar woorden, en omdat hij één van hen bij de kraag vastpakte!Zich tegen hen verzetten, met woord en daad, werd onmiddellijk, en definitief bestraft: de Doodstraf voor Guido DeMoor!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:28   #243
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Met ranzigheid bedoel ik uiteraard jouw gefaked gedoe over "het gerecht zijn werk laten doen" en" wachten op een vonnis".
Ik kan het ook niet helpen dat jij denkt boven de wet te staan.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:31   #244
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Met progressief gekonkel bedoel ik de hypocrisie, schijnheiligheid en andere vormen van ranzigheid die progressieve dhimmies van uw allooi aan de dag leggen. Met ranzigheid bedoel ik uiteraard jouw gefaked gedoe over "het gerecht zijn werk laten doen" en" wachten op een vonnis".

Gefaked en schijnheilig want die heilige progressieve stelling geldt bij voorbeeld niet als een lid of mandataris van het VB van een crimineel feit beschuldigd wordt.
Dan keren de rechtvaardige Pietjes van deze wereld plots hun kar, dan lijden de Pietjes van deze wereld plots aan acuut geheugenverlies en en schuimt het kwijl uit hun progressieve grote bek.
En nee hoor, dan hoor je geen zedenpreken over "het gerecht zijn werk laten doen" en "wachten op een vonnis". Nooit !
In de beschaafde wereld van de Pietjes geldt die stelling enkel als allochtoon schorum een weerloze autochtone man vermoorden.
Ik kan het ook niet helpen dat jij denkt boven de wet te staan wanneer het je schijnheilige dhimmitude uitkomt.
Oud 25 december 2006, 23:33   #245
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan het ook niet helpen dat jij denkt boven de wet te staan wanneer het je schijnheilige dhimmitude uitkomt.
Aangezien ik het verdict vh gerecht afwacht, stel ik mij juist niet boven de wet.
Oud 25 december 2006, 23:33   #246
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik denk dat het eerder DeMoor's moordenaars zijn, die denken dat ze boven onze wetten staan.En als je dan sommige kalfskoppen hier bezig hoort, kan je dan verbaasd zijn daarover ?Als die mensen het voor het zeggen hebben, gaan die doodslagers vrijuit...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:35   #247
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik denk dat het eerder DeMoor's moordenaars zijn, die denken dat ze boven onze wetten staan.En als je dan sommige kalfskoppen hier bezig hoort, kan je dan verbaasd zijn daarover ?Als die mensen het voor het zeggen hebben, gaan die doodslagers vrijuit...
Niet noodzakelijk, maar ik wil wel het resultaat zien van heel het onderzoek ipv mijn primitieve instincten de vrije loop te laten zoals sommigen hier.
Oud 25 december 2006, 23:37   #248
Banneling

Standaard

Citaat:
Aangezien ik het verdict vh gerecht afwacht, stel ik mij juist niet boven de wet.
In dit ene geval. In andere gevallen dicteert jouw schijnheilige dhimmitude je boven de wet te stellen. Lekker hypocriet hé Pietje.

Citaat:

Oud 25 december 2006, 23:39   #250
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet noodzakelijk, maar ik wil wel het resultaat zien van heel het onderzoek ipv mijn primitieve instincten de vrije loop te laten zoals sommigen hier.
Met andere woorden, volgens de progressieve wetten van de dhimmitude laat Pietje zijn primitieve instincten enkel en alleen de vrije loop als een allochtoon slachtoffer wordt van een autochtoon.
Dan verkiest hij ook heel selectief om NIET te wachten op het vonnis, noch om te wachten tot het gerecht haar werk doet.
Oud 25 december 2006, 23:40   #251
Banneling

Standaard

Citaat:
In andere gevallen ook.
Pietje de leugenaar.
Nu ja, liegen is eigen aan de dhimmie-identiteit.
Oud 25 december 2006, 23:41   #252
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pietje de leugenaar.
Nu ja, liegen is eigen aan de dhimmie-identiteit.
Argumenten opgebruikt ? (voor zover je er al had)
Oud 25 december 2006, 23:42   #253
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met andere woorden, volgens de progressieve wetten van de dhimmitude .
Waarom begin je nu te raaskallen ??
Oud 25 december 2006, 23:43   #254
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ook in dit voorbeeld is "vermoorden" een verkeerde term. Je kan immers in een opwelling iemand wurgen met het oogmerk te doden zonder dat er van voorbedachtheid sprake is. De juridische omschrijving daarvoor is "doodslag", doden met het oogmerk om te doden. Als je echter thuis vertrekt op weg naar het slachtoffer dat je wil doden en je neemt een nylon touw mee om dat plan uit te voeren, d�*n is er duidelijk sprake van voorbedachtheid.
Mocht dat het geval zijn, beste Raf, dan zou er geen enkele moord via wurging kunnen gebeuren. Quod non; ieder klein kind weet dat wurgen, zelfs als is dat met de blote handen, dodelijk is. Als je overgaat tot wurgen, dan is dat welldegelijk met het oogmerk te doden en dan is er van voorbedachte rade sprake. Zo simpel is dat. Doden met het oogmerk om te doden is, zoals je het zo mooi verwoordt, met voorbedachte rade...

Wat on terug bij punt 1 brengt: voor jullie is het blijkbaar not done om die jongeren te beschuldigen, maar is het absoluut geen probleem om de dode in dit geval te beschuldigen.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:48   #255
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom begin je nu te raaskallen ??
Niets kwetst meer dan de waarheid !
Dhimie-Pietje voelt zich in zijn kruis gepakt omdat ik zijn schijnheiligheid bloot gelegd heb.
Nu ja die dhimmie-schijnheiligheid is echt geen geheim meer hoor Pietje.

We weten allemaal dat jij de EERSTE zal zijn die je zedenpreek over 'het gerecht zijn werk laten doen' en 'het vonnis afwachten' over de haag zal gooien van zodra bv een VB-er het nieuws haalt door een crimineel feit.

We zullen je d'r op tijd en stond aan herinneren. Benieuwd met welke progressieve afzeik je je er dan zal uitlullen.
Oud 25 december 2006, 23:49   #256
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niets kwetst meer dan de waarheid !
.
Welke waarheid ?? Toch die zever niet die je hier het laatste halfuur neergepend hebt ??
Oud 25 december 2006, 23:49   #257
Banneling

Standaard

Citaat:
Argumenten opgebruikt ? (voor zover je er al had)
Mijn argumenten heb je alvast niet weerlegd. Die waren zo raak als maar kan zijn.
Nu reageer je enkel als een klein gepikeerd maar vooral betrapt jongetje.

NIETS KWETST MEER DAN DE WAARHEID.
Oud 25 december 2006, 23:50   #258
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalisator Bekijk bericht
Niet ik, maar jij hebt behoefte aan een basiscursus strafrecht. Laat ik er voor het gemak even Dupont & Verstraeten bijhalen, die ons zeggen "Voorbedachtheid veronderstelt dat er een zekere tijd is verlopen tussen het ogenblik waarop de dader zich heeft voorgenomen om een bepaald misdrijf te plegen, en het ogenblik waarop hij dit voornemen veruitwendigd door over te gaan tot de uitvoering ervan." ("Handboek Belgisch strafrecht", deel 1, pagina 253, nr. 430). Die "een zekere tijd" is een feitenkwestie, maar wordt alleszins niet gemeten in absolute tijd, doch in termen van voorbereidende activiteiten en overweging.
Met dank om zelf tot die conclusie te komen; je eerder opmerking was dus een overbodigheid en dat heb je bij deze zelf aangetoond. Het was inderdaad irrelevant of beide partijen al dan niet met moordneigingen op de bus zijn gestapt. De moordneigingen kunnen even zeer tijdens de busrit ontstaan zijn.

Citaat:
Ik kan je alleszins zeggen dat het naar de keel grijpen tijdens een geheel toevallig tot stand gekomen twist (wat hier toch wel het geval was) door geen enkele rechter, magistraat of jury, met de verzwarende omstandigheid van de voorbedachtheid zal bedeeld worden.
Waarmee je hier toegeeft dat de term "wurger" veel te overladen was; de term wurger is immers een moordbeschuldiging. Heel anders dan wat je hierboven weergeeft. Bij deze dus ook de bevestiging dat Raf's uitlating over "een accurate weergave" niet meer dan een uiting van pure selectiviteit was.

Citaat:
Tenzij... tenzij men aanwijzingen vindt die zeggen dat de dader op voorhand al een scenario had geschreven. Een kerel die op zijn slaapkamer schrijft dat hij een wapen gaat kopen, dat hij daarmee zoveel mogelijk andersgekleurden gaat afschieten tot hij zelf wordt afgeschoten, en die dat voornemen vervolgens ook uitvoert, dat is een schoolvoorbeeld van voorbedachtheid. Een man die zich op de bus druk maakt in het gejoel van een groepje jongeren en klaarblijkelijk zwaar geërgerd 1 van die jongeren naar de keel grijpt : dat is impulsiviteit, geen voorbedachtheid. De reactie van die jongeren daarop : dat is evenmin voorbedachtheid, dat is impulsiviteit.
Citaat:
Daget het al wat in den oosten?
Absoluut; tot hiertoe heb je immers nog nergens mijn ongelijk aangetoond, je bent enkel mooi aan het meelopen op het pad dat ik voor je aan klaarleggen was (mijn doelstelling was dan ook nergens het absoluut bewijzen dat Guide de Moor of de jongeren voor moord terecht moeten staan, enkel het aangeven van het werken met twee maten en gewichten was de doelstelling)
Met dank voor de medewerking
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:52   #260
globalisator
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bla bla bla... Yadda yadda...

Inderdaad. Ik versta niet goed waarom je je tijd steekt in het reageren op nulliteiten.
globalisator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be