![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Is de homofobieprijs van Bodifee terecht? | |||
| Ja |
|
17 | 32,69% |
| Neen |
|
15 | 28,85% |
| Pfff kan me niet schelen. |
|
20 | 38,46% |
| Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent onverbeterlijk, Paulus. Alles wat jouw enge, bekrompen visie ook maar enigszins tegenspreekt, "slaat nergens op". Met jou is gewoon geen discussie mogelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Voorstander zijn, voor een vader en een moeder, voor de opvoeding van kinderen, is een totale verdraaiing van wat er gezegd werd. Je bent een leugenaar en je weet het.
|
|
|
|
#204 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat er gezegd werd zijn geen tientallen, maar drie links in een taal die de mijne niet is . Ferme bron moet ik zeggen. Wikipedia spreekt het in alle geval ferm tegen. Daat staat: Citaat:
Paulus. PS. Vrolijk kerstfeest. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 11:16. |
||
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#206 |
|
Minister-President
|
Mocht je nu nog zeggen voorstander zijn van een liefdevolle opvoeding van 2 ouders dan zou ik je nog kunnen geloven maar tja blijkbaar mag dat ook al niet meer. Het kind MOET blijkbaar opgroeien in een heterogezin en als dat ten koste is van het kind dan zal dat maar zo zijn zeker denk ik toch te vermoeden of niet soms?
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 26 december 2006 om 20:56. |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat van die wachtlijsten, ....die worden alleen maar langer sinds de homoadoptie. Slechts zeven landen ter wereld willen geen bijkomende garanties voor adoptie naar België en de meeste landen verbieden het gewoon sedertdien. Homoadoptie in het belang van het kind...? Laat me niet lachen (!) Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
laat zien die consensus Praha. |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie gaat dan zeggen sorry kinderen, wie had dat nu kunnen denken? En het is tot vervelens toe gezegd geweest. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#211 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#213 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Kijk dan toe, die jongen zal op zoek gaan naar zijn vader, als hij 16 is, misschien als hij 14 is, of 18, maar hij zal op een of andere manier zijn vader zoeken. En dan voor wat de mama betreft, dat hoef ik toch al helemaal niet uit te leggen. Lieve deugd, welke man kan de zachte moederlijkheid van een vrouw imiteren? |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#215 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
De holebifedratie vond het niet nodig om daar rekening mee te houden want de wetswijziging was in het belang van het kind? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 21:37. |
||
|
|
|
|
|
#216 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je zal echter toch moeten toegeven op de één of andere manier dat die mening van je toch niet zo universeel en al zeker niet traditioneel is... gegeven het feit dat het nergens ter wereld ( bij mijn weten ) in een recht gesmeed is Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hier is wel een kind in het geding. |
|
|
|
|
|
|
#218 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
geen consensus ? dus geen zekerheid ! en toch het risico lopen kinderen te laten opvoeden door hetero-gezinnen tsss |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De vraag waar het eigenlijk op neerkomt is: zou U graag een homofiele man als mama gehad hebben?
|
|
|
|