![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5581 | |||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het er hier soms ook echt uitsleuren é...verklaar u nader aub...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de evolutietheorie worden in het dierlijke systeem aanpassingen gemaakt ten behoeve van het voortbestaan van die soort. Homoseksualiteit komt in de wereld voor als een constante factor, en is, voor zover wij weten altijd al in de mensenwereld, én de dierenwereld niet te vergeten, geweest. Als homoseksualiteit belemmerend zou werken voor de voortplanting van een soort, want dat is het direct gezien natuurlijk, dan zou die homoseksualiteit allang uit het menselijke systeem gedestilleerd moeten zijn.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 februari 2007 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De evolutieleer vertelt iets helemaal anders. De rest van uw redenering valt hierdoor in heel diep water. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5586 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de evolutieleer is er geen "denkende" natuur. Enkel trial and error. Er leven "fouten", maar uiteindelijk zal de soort of subsoort zonder fouten verderleven. Fouten die al de hele mensheid bestaan (en ook in de dierenwereld) zijn dus geen fouten, maar eigen aan de mensheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5587 |
Minister-President
|
![]() Mag ik eens vragen waarom de homohaters hier ook al autisten zitten af te breken en ten kleineren???? Kan het nog walgelijker ja???
We zijn nu al 280 pag ver en P. heeft hier nog geen enkel zinnig argument aangehaald als zouden homo's abnormaal zijn, geen kinder kunnen krijgen en nog meer van die onzin... Nu ja hoe dan ook homo's kunnen huwen en homo'"s kunnen kinderen adopteren tot spijt van wie het benijdt.
![]() |
#5588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5589 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Welk voor- of nadeel zou de mensheid ondervinden mocht iedereen vrouwelijk zijn?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5591 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hetzelfde nadeel als wanneer iedereen homosexueel zou zijn.
Waar zit de schijn in die redenering? Alhoewel een deel vrouwen er waarschijnlijk wel voordeel in zou zien : zo'n paar decennia zonder randdebielen alvorens uit te sterven. 't Kan maar gezellig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5592 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ps. het tegendeel is immers al aangetoont net door de differentiatie die je vooraf maakt voor iedere 'functie' exclusief dat eentje dus, overigens weggelegd voor een fractie van de heteroseksuelen Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 1 februari 2007 om 20:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat krijg je nu als je zo pertistent wilt vasthouden aan dat hokjes-denken... ik dacht dat je achteraf als toetje op te dienen wat te doen met vruchtbare interseksuelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5594 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke postings zijn mij geen reactie waard. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5596 |
Minister-President
|
![]() Homoseksualiteit sluit voortplanting uit ik ben benieuwd, nog altijd geen antwoord gelezen... allé doe maar fel je best en doe eens een poging daar een antwoord en keihard bewijs tegen te formuleren.
![]() |
#5597 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het adoptieverhaal is een moeilijk verhaal, maar ik denk vaak dat een kindje uit één of andere instelling veel beter af is, met een veel betere toekomst bij een homokoppel dan in zo'n instelling. Dus waarom niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5598 | |||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zeker in een rationele discussie zijn dat onaanvaardbare argumenten, waar niemand, maar dan ook echt niemand (ook geen, andere homoseksuelen) mee schermt. U staat alleen. U alleen doet dat en je bent er dan nog niet goed in ook. Het gaat om iets wat u gelooft, niet om iets wat u weet. En dogma's zijn geen argumenten. Citaat:
Voor u is elke onderzoeksmethode verkeerd die geen functie kan duiden. Of met andere woorden, valt het voor jou niet te onderzoeken, zo simpel is dat. Hoofdje uit de wolken en voetjes op de grond. Moest homoseksualiteit een functie hebben stond deze bovenaan elke homosite. Het zou hun homozijn zin geven. Ze zouden nodig zijn. Maar geen enkele homosite kan daarmee uitpakken. Ze gebruiken zelfs de evolutieleer niet, zoals jij verkeerdelijk wel doet. Zelfs al zou je gelijk hebben en zou homoseksualiteit wél een functie hebben, wat baat dat als niemand het kan duiden, als niemand het ziet, als niemand het ervaart, als niemand het weet. De koning heeft geen kleren aan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 februari 2007 om 07:36. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5599 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu ja we weten al lang je gedacht over homo's en nu ook je langdunkende mening over autisten. Het valt op dat jij niet met deze mensen in contact komt en er ook geen moer om geeft! Nu ja ook zijn onvruchtbare koppels, koppels die geen kinderen willen krijgen, oudere koppels ook al overbodig volgens jou zeker? Goe bezig man! Bartje
![]() |
![]() |
#5600 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |