![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gewoon een kwestie van doen waarvoor je betaald wordt of je spullen pakken!
|
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#503 |
|
Minister
|
Ik blijf benieuwd of u en uw progessieve gelijkgezinden deze positie zullen behouden de dag dat het VB hier ergens aan de macht komt en van de ambtenarij medewerking gaat eisen om hun nieuwe wetten en reglementen uit te voeren.
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
En als er toch genoeg andere ambtenaren zijn die wel homohuwelijken willen voltrokken, wat is dan het probleem? Waarom die groep gewetensbezwaren wel dwingen tot iets wat ze niet willen doen? Persoonlijk vind ik dat die mensen groot gelijk hebben als ze zich verzetten tegen onjuiste of immorele wetten. |
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik het niet eens ben met de wetten zal ik de ambtenaren aanzetten tot een boycot van die wetten.
|
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#508 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#509 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
Banneling
|
ja, inderdaad.Wetten zijn immers niet retro-aktief.Toen deze ambtenaar in dienst kwam, bestond die onnozele wet nog niet.Die is hem zoals een oorvijg in het gezicht geslingerd, en in zijn eer en geweten krijgt deze man het niet over zijn hart aan zulk schandaal mee te werken.Men kan hem dus niet dwingen om dit te doen, en evenmin hem verwijten dat hij zijn werk niet goed doet.Of ze laten hem gerust, en kiezen een andere ambtenaar, met minder gewetensbezwaren, om het vuile werk op te knappen, of ze zetten hem op vervroegd pensioen, met een volledige uitkering uiteraard.
|
|
|
|
|
|
#511 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#512 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#513 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#514 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel als het immorele wetten zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#515 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#516 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#517 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#518 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Indien ambtenaren zich mogen verzetten tegen wetten die ze immoreel vinden, dan mogen vb. Franse ambtenaren die voorstander zijn van het homohuwelijk de Franse wetgeving die homohuwelijken verbiedt naast zich neer leggen en gewoon homohuwelijken sluiten?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
|
|
|
|
|
#519 |
|
Burgemeester
|
Bij éénoudergezinnen komt dit door een scheiding of door het overlijden van de vader of moeder of nog een andere rede, maar van oorsprong is het kind geboren in een man-vrouw relatie, men kan niet weten wat er daarna ging gebeuren. Bij homo-adoptie wordt een kind bij twee mensen van hetzelfde geslacht geplaatst en weet men dit wel. Ik ga eenoudergezinnen niet meteen veroordelen, maar een vader én moeder is wel het beste voor een kind.
|
|
|
|
|
|
#520 |
|
Minister-President
|
ocharme, geen argumentjes gevonden?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
|
|