![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb trouwens noch Annemans, noch andere VB'ers al gehoord over dit wetsvoorstel. Ik vermoed dat zij er dus weinig problemen mee hebben... wat mij overigens absoluut niet verbaast. Zij zullen daar weer pas plots verontwaardigd over zijn als ze eens geconfronteerd worden met de gevolgen "in eigen rangen", zoals toen ze ontdekten dat die terrorismewet ook wel eens gebruikt zou kunnen worden tegen de arrestanten van Blood and Honour (terwijl ze het perfect normaal vonden dat diezelfde wet werd gebruikt tegen vermeende moslimterroristen waar niet eens verboden wapens werden gevonden).
Laatst gewijzigd door Edina : 29 maart 2007 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Dat de staatsveiligheid dergelijke bevoegdheden krijgt kan ik nog begrijpen maar waarom er militaire eenheden die bevoegdheden krijgen gaat mijn muts te boven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij het normaal dat omdat je lid bent van de boekenclub davidsfonds je op de lijst staat van staatsgevaarlijke personen ? Mijn grootvader staat er ook op trouwens, die mens heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan en zal dat ook nooit doen, ik heb die zelf nog nooit kwaad gezien... Wel lid van nogal wat "zwarte" bewegingen... En ikzelf, ja ik sta ook op hun lijstje, abonnement van het verkeerde tijdschrift weet u wel ... Ik heb wel al wa vliegen doodgedaan, en muggen en wespen ook en al eens een keertje op iemand zijn gezicht getimerd ook , maar die had er dan ook om gevraagd, maar ik heb geen ambitie om bomaanslagen of sluipmoorden te plegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze het niet mogen, wil nog niet zeggen dat ze het niet doen... Overigens zal een flik die een sicuritate nummerplaat checked wel automatisch die pv in de vuilbak laten vallen, of hij kan de rest van zijn carriere puntenslijpers gaan leegmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Als ik dat "eigen rangen" (dat overigens bewust tussen haakjes stond) nu vervang door "verenigingen met extreem-rechtse sympathieën", wil je dan op de rest van mijn post ook ingaan?
Laatst gewijzigd door Edina : 29 maart 2007 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ik heb nog geen enkel politicus gehoord behalve VanParijs gevraagd door Bracke ... nonkel Bracke zal toch weer niet vergeten zijn om naar Gerolf te bellen zeker ?! ps ik hoor bijzonder weinig politici ... zijn die allemaal twee weken vroeger op paasvakantie misschien ?! pps bij die terrorismewet was mijn initiele reflex anders dezelfde als vandaag, maar idd toen reageerde het VB niet ... net als bij invoering van de vrijheidsbeperkende anti-negationismewetten ... twee dingen waar ze hadden moeten tegen reageren, maar wellicht de moed niet toe hadden vanwege de 'aangebrandheid' van het onderwerp ... en geef toe, de media zouden hen met pek en pluimen bedacht hebben ... Laatst gewijzigd door Anna List : 29 maart 2007 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik sprak specifiek over Annemans en het VB omdat jij daar de aanzet toe had gegeven. Ook op de website van Annemans en het VB valt er tenslotte niets over te lezen. En daar heeft nonkel Bracke weinig mee te maken natuurlijk. Citaat:
Ik begrijp echt niet dat jij gelooft dat het VB voor democratie en vrijheid staat... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() cool kunstjes
![]() Citaat:
grootste probleem is dat België geen democratie is http://forum.politics.be/showthread.php?t=85794 en er zijn teveel krachten aanwezig om dat zo lang mogelijk zo te houden in die zin is het VB de meest strategische keuze voor democratie en vrijheid. voil�*, mijn ziel bloot gegeven , nu jij : hoe kan je nu links kiezen als links staat voor staat en staat staat voor teveel en te dure overheidsinmenging (je merkt het vanzelf al : gewoon veel te veel staat) ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Naar ik gelezen heb, klopt dit niet wat je zegt. Het merendeel der speciale onderzoekstechnieken zijn aan goedkeuring onderworpen door een nieuwe referentiemagistraat.
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waar lees jij dat provocatie een toegelaten speciale inlichtingentechniek is ?
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Belgie heeft al geen behoefte aan geheime genootschappen om zijn veiligheid te verdedigen.
Zelf de president van de Verenigde Staten, BIll Clinton, heeft tot ontzetting van de CIA gedurende zijn ambtsperiode alle contacten vermeden met het hoofd van deze dienst: hij had deze dienst niet nodig! Deze diensten nu gaan extra stommiteiten laten aanvangen, onder de mom dat ze niet door een rood licht mogen rijden is de doos van Pandora openen. Indien een officier van de staatsveiligheid door een rood licht rijdt zal de rechter hem nadien vrijspreken: het proces zal niet eens voorkomen indien de procureur inziet dat dit noodzakelijk is. Daar dienen rechters voor. Als ze telefoons willen afluisteren: toestemming vragen aan een magistraat, zoals voorheen. Waarom ze moeten gaan James Bond nadoen, of erger nog BLair is me een raadsel: de Engelsen willen juist af van de MI zotte kuren. Voor onze "spooks" boten van Greanpeace laten zinken: Non: trop is teveel Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 maart 2007 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Voor een sterke, fuhrer geleide dictatuur! Wat is ze toch logisch! Een staat met één partij, géén vakbond en met een hekel aan iedereen die geen boerenpummel bokrijk mentaliteit hoog in zijn bruine strontvlag draagt! Wat is ze toch verstandig! Weg met de godsdienstvrijheid, leve de islamfobobie, het antisemitisme, en Alexandra Coolen achtige anti-sex. Wat is ze toch voor de vrijheid! Weg met de experimentele kunst: Slissen en Cesar en Vlaamsche smartlappen op de radio! Wat is ze toch voor de creativiteit! Ik hoop dat God haar niet straft en deze kwieten niet aan de macht komen: ze zou zich geen hoedje schrikken maar een hoed! Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 maart 2007 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de 'informatie' stond al overal op internet voor de staatsveiligheid die bevestigde.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Anna List is voor minder staat, niet meer 3. Ik raad u veel rust aan. Heel veel rust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
2. Ze is tegen onze democratische staat omdat die ondemocratisch is, en kiest voor een ondemocratische blokstaat omdat die ... is? Logica is zoek bij deze mijnheer. 3. Projectie, mevrouw, projectie! |
|
![]() |
![]() |