![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij komt hier vanavond toe en het eerste wat je doet is zeggen dat ik uit mijn nek aan het kletsen ben, om me dan vervolgens in een poging om me belachelijk te maken, mijn argument contra homoadoptie te weerleggen, terwijl datgene wat je weerlegt helemaal geen argument van me is. Je trapt open deuren in zo ver je kan, tot je merkt dat je het zelf niet meer snapt natuurlijk. En dan ben ik aan het lullen... http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7370 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7371 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7379 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7379 enz enz. Je kan voor vanavond naar mijn argument contra homoadoptie fluiten Edina. De reden ligt voor de hand. Lach met je luizen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 april 2007 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Situatie 2 Neen. Zo lang deskundigen het er niet over eens zijn dat homokoppels dezelfde kwaliteit kunnen bieden voor de opvoeding van kinderen als heterokoppels, zou ik adoptie voor homoseksuelen niet toestaan. Ik zou wel toestaan dat de wetgeving aangepast wordt zodat kinderen van homoseksuele koppels die er al zijn op geen enkele wijze gediscrimineerd worden qua rechten tegenover kinderen uit een normaal gezin. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 april 2007 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7423 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7424 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vermelding van naam, instituut en referentie naar de publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift ajb.
![]() |
![]() |
![]() |
#7425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang deskundigen het er niet over eens zijn dat homokoppels dezelfde kwaliteit kunnen bieden voor de opvoeding van kinderen als heterokoppels, bestaat de kans de je kinderen juist wél discrimineert door adoptie toe te staan. Waarover denk jij feitelijk dat de deskundigen het oneens zijn? Vandaar dat ik het niet kan hebben als je zegt dat volgens mij het kind gediscrimineerd mag worden. Want dat zeg ik helemaal niet. En dit is wat je doet kijk maar: Citaat:
Ik laat het aan de deskundigen om dat uit te maken. Jij duidelijk niet. Jij neemt risico met kinderen, je blik gefocust op je rechten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zou je jezelf laten checken op hondsdolheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop dus maar met vloeken, dat heeft geen enkele zin. Ik heb je in het verleden een naam gegeven van een deskundige die het oneens was en je hebt haar als deskudige erkend. Net zoals vele anderen waaronder de regering, die haar eveneens als deskundige erkend heeft. Haar naam en haar werk doet niet terzake. Het feit dat deskundigen het oneens zijn is al reden genoeg. Moesten deskundigen het oneens zijn over de veiligheid van het vliegtuig waar je op moet, zou je ook niet alles over vliegtuigen beginnen lezen en studeren tot je er alles van begreep. Nog minder zou je proberen de deskundigheid van de betrokkenen in twijfel te trekken. Neen. Je zou er niet eerder opstappen dan wanneer de deskundigen het eens zijn met elkaar qua de veiligheid van het toestel. Nog veel minder ga je risico's nemen met totaal onschuldige kinderen in een adoptiesituatie. Want elk kind is meer waard dan tien vliegtuigen samen. Of niet soms? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 april 2007 om 22:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7430 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7431 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7432 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Speciaal voor u nog snel opgezocht:
http://sites.nps.nl/jerome/templates..._NieuwsArchief "Homoparen voor wachtlijstverkorting" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7434 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze kinderen mogen ook geadopteerd worden, net zoals ieder ander kind. Alleen niet door iedereen, ook zoals elk ander kind. Er is van discriminatie geen enkele sprake. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij hebt er een cirkelredenering van gemaakt door te stellen dat deskundigen dit gegeven enkel kunnen onderzoeken als homoadoptie wordt toegestaan, maar dat niet toegestaan kan worden doordat het niet mag...? Ik zou bijna zeggen: "Goed geprobeerd", maar zelfs d�*t is het niet. Ik vertrouw erop dat deskundigen geen conclussies trekken zonder sterk onderbouwd wetenschappelijk fundament. Daar zijn het deskundigen voor. En daarvoor wordt de mening van deskundige ook gevraagd. Voor jou hetzelfde als aan Doki Moesten deskundigen het oneens zijn over de veiligheid van het vliegtuig waar je op moet, zou je ook niet de methode van de deskundigen in twijfel trekken. Neen. Je zou er niet eerder opstappen dan wanneer de deskundigen het eens zijn met elkaar qua de veiligheid van het toestel. Precies om risico's uit te sluiten doen we beroep op deskundigen. Nog veel minder ga je risico's nemen met totaal onschuldige kinderen in een adoptiesituatie. Want elk kind is meer waard dan tien vliegtuigen samen. Of niet soms? Of ben jij er zo ééntje die wel risico's neemt met kinderen, je blik gefocust op je eigen rechten, blind voor al de rest? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 april 2007 om 23:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Elke keer weer als ik bloed ga geven (ongeveer alle 3 maanden) is er terug een kleine vragenlijst te beantwoorden aan de dokter, en daar word onderandere gevraagd of je de laatste vier maanden tatouages of piercings geplaatst hebt, of je drugs ingespoten hebt, of gesnoven, want daarmee kan je volgens hen ook ziektes oplopen, met het rietje of bankbiljet dat van handen gewisseld word, EN...of je homoseksuele seks gehad hebt en/of dikwijls van partner veranderd...Als je in één van die gevallen "ja" antwoord, word je verzocht om op te hoepelen, beleefd weliswaar, maar zonder discussie. Er is daar reeds over gediscuteerd hier op het forum voor een tijdje, er waren zelfs janetten die dit discriminerend vonden! Stel je voor zeg, wat een léf dat die gasten hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als ze een paar keer op één dag zeggen dat er met mij niet te praten valt. kijk maar eens hoe je eerder reageerde op mijn bron: Citaat:
Hup, mijn negeerlijstje op voor een week. Foei Doki! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 april 2007 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7438 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook staan er op de webpagina waarnaar je me hebt gelinkt reeds twee andere deskundigen die haar stelling radicaal tegenspreken. Ben jij dan niet nieuwsgierig om te weten wie er nu gelijk heeft? Blijkbaar niet, je negeert gewoon die twee anderen en gaat ervan uit dat Stroecken als deskundige wel gelijk zal hebben, 'want zij is nu eenmaal deskundige' en wat ze zegt past volledig in je kraampje. Andere bronnen dan die ene webpagina met dat artikel over Stroecken heb ik je in al deze duizenden bijdragen nog niet zien geven. De oogst is dus wat mager. Bronnen van anderen verwijs je naar de vuilnisbak. Allemaal goed hoor, je doet maar, maar verwacht niet dat je publiek breder zal zijn dan de club van carlgustaaf en consoorten.
![]() |
![]() |
![]() |
#7439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja, nu gaan ze zeggen dat ik onder invloed van Monseigneur Léonard ben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7440 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |