![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nu niet zeggen dat dat niet waar is Layla : nergens is de sociale controle en druk zo groot als in de moslimgemeenschap. |
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#504 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De druk is daar niet minder groot. Maar het resultaat van niet toegeven is net dat iets minder erg.
Het meest gekende resultaat is het uitgestoten worden door de familie/gemeenschap.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de noodingang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#507 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Trouwens , waar blijven dan de grote protesten vanuit de moslimgemeenschap ?
Anders staan ze bij het minste te roepen als er iets is dat een smet op hun blazoen kan zijn ... Stilzwijgende goedkeuring ???
|
|
|
#508 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#509 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#511 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- een Heilige Lap? - een hoofdschaamhaarbedekking? - een kuisheidspots? - een moslima-inpak-laken? Is het nu al zover dat we zulke lappen stof met "respect" moeten gaan behandelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 mei 2007 om 17:06. |
|
|
|
|
|
|
#512 | |
|
|
Citaat:
Als je een discussie aangaat wil je de andere partij overtuigen van je zienswijze. Door de andere partij zwaar te beledigen maak je dat bij voorbaat onmogelijk. Verstandig is anders. Ik ben Vlaming, en als men me vraagt waarom ik die vod (mijn leeuwenvlag) uithang dan vind ik dat ongepast. Ik vraag dat men zulke lappen stof met "respect" behandelt. Laatst gewijzigd door luc broes : 17 mei 2007 om 17:58. |
|
|
|
|
|
|
#513 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U gaat er dus van uit dat die islamitische hoofdschaamhaardoek hetzelfde is als een nationale vlag?
Gaat U met de vlaamse leeuw ook naar het werk? Gaat U daarmee aan de balie van ene openbaar loket zitten? Doet U ook net alsof die is vastgegroeid? En staat er in uw Heilige gebruiksaanwijzing dat je niet-vlaamse-leeuwevlagdragers wèl mag lastigvallen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#514 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Escuseer? Hoe verklaar je dan diegene die de "niet herkendbare" joodse medemensen toch bekogelen met stenen, hun bezittingen vernielen, tot de graven toe..... Ik bedoel maar; hoe heeft anders dat groepje racaille de "onherkenbare" joodse schoolgaande jeugd kunnen belagen. Ja dat groepje dat kollektief een taakstraf kreeg. een betaald en begeleid uitstapje naar een museum ivm de haat tegenover dat "onherkenbaar" groepje medemensen... En als je denkt dat die druk niet groot is. Hoe zou U u voelen als uw familie beslist dat je eigenlijk nooit bestaan hebt en alles wat met uw leven te maken heeft gewoon verwijderd?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de noodingang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#515 | |
|
|
Citaat:
2) Ik ga er wel van uit dat 'bepaalde stukjes stof' voor bepaalde mensen waarde heeft waaraan ze zeer gehecht zijn. En ik weet ook wel dat die stukjes stof ook kunnen misbruikt worden. En die misbruiken moeten afgekeurd worden. Niet door beledigingen en scheldpartijen maar wel op een verstandige manier zoals bv verbod van hoofddoek voor openbare diensten. Niemand mag ook verplicht worden die hoofddoek te dragen. Je maakt hier wilde veronderstellingen zonder één enkele geldige reden. |
|
|
|
|
|
|
#516 | |
|
|
Citaat:
Joodse graven zijn zonder twijfel zeer goed herkenbaar. Ik heb de vage indruk dat men mij ervan verdenkt het racaille te verdedigen. Niets is minder waar. |
|
|
|
|
|
|
#517 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
En waarom zouden ze zichzelf onherkenbaar moeten maken? Is een djelebah dan noodzakelijk aan het worden voor mannen en de Niqaab voor vrouwen?
Citaat:
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#518 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#519 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#520 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way http://fjordman.blogspot.com/2005/02...weden-and.html Immigrant Rape Wave in Sweden http://www.faithfreedom.org/oped/Fjordman51213.htm Western Muslims' Racist Rape Spree http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatc...ves/009563.php http://www.hvk.org/articles/0205/22.html net zoals mohammedje het wilde Laatst gewijzigd door Winterhamer : 24 mei 2007 om 12:53. |
|
|
|
|