![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bestaan rassen? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
64 | 61,54% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
40 | 38,46% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien hebben die anderen te lang onder de zonnebank gelegen en is dat aminozuur uit hun genen gebrand....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
|
![]() Je zit altijd met een statistische percentage afwijking. Zoals ik al zei, op wetenschappelijk gebied is 100% onmogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Minister
|
![]() Bij oorzaak-en-gevolg-situaties niet, er zijn dan natuurlijk nog meetfouten en "freakcases", maar die zullen samen nooit 2% vormen. De meetfouten bij genetisch onderzoek zijn te verwaarlozen en zullen niet boven de 0,1% uitkomen en de "freakcases" vormen ook geen 2%. Dan zijn ze immers niet bijzonder genoeg meer om als genetische toevalligheid weg te schrijven en dan moet men er rekening mee houden.
![]() |
![]() |
#467 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wanneer mensen durven aanvaarden dat onze gelijkwaardigheid juist in onze verschillen zit zullen we inderdaad een serieuze stap voorwaarts kunnen zetten in onze evolutie. Spijtig genoeg zorgen religies continue voor het in stand houden van hun zeer negatief wereldbeeld waarin iedereen maar gelijk moet zijn onder hun fictieve despoot.
![]() |
#470 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is inderdaad per toeval dat mensen met westerse genen blank zijn. Misschien klinkt het raar, maar dit is inderdaad die kans op 1,0*10^99999999999999999999 die ervoor zorgt.
![]()
![]() |
#471 |
|
![]() ...bovendien zijn rassen vaak gemengd onder elkaar.
[VB]"Ha ge geeft dus toe dat er rassen zijn"[/VB] |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 1 augustus 2007 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ne witte die eruitziet als ne bruine, met moustache en baardje en al,
en ik kan - gene zever - zeker zo goed dansen as ne zwarte. "En van je ras, ras, ras, rijdt de koning door de plas, van je soort, soort, soort, rijdt de koning door de poort..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Terwijl genen eerder gezien moeten worden als bouwstenen, zoals een eerder aangebracht artikel uitwees. Ter vergelijking: 'De baksteen voor arbeidershuisjes is nog steeds niet gevonden, net zomin als de baksteen voor villa's.' Inderdaad een beetje kort door de bocht, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Allemaal hé? Jaja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Burgemeester
|
![]() Voor alle duidelijkheid: ik denk ook niet dat er ooit een gen voor 'intelligentie' gevonden zal worden, evenmin voor criminaliteit.
Ik hoef ook niet zonodig het verschil in gemiddeld IQ (daar blinken blanken trouwens niet zo geweldig in uit) of in criminaliteitsgraad te benadrukken. Wanneer echter groepsverschillen ontkend worden en daaruit bijna automatisch systematisch blank racisme wordt geconcludeerd, heb ik wel een probleem. Wanneer op Amerikaanse universiteiten (en misschien binnenkort ook op Europese) 'zwarte' studenten een lager cijfer moeten halen dan 'blanke' om toegelaten te worden, heb ik ook een probleem. En omdat deze scheefgroei steeds verantwoord wordt met het argument dat er geen intinsieke verschillen bestaan en dat optredende verschillen dus wel te wijten moeten zijn aan historische en/of actuele discriminatie, is het toch nodig om af en toe deze vervelende feiten te moeten uitspreken. De overheid moet volstrekt kleurenblind zijn. Iedere burger gelijk voor de wet. Laatst gewijzigd door lezer : 1 augustus 2007 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
|
![]() |
![]() |
![]() |