![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar heb jij al veel gehoord over homo's die worden opgehangen door hindoes of door boeddhisten of door christenen of door protestanten of door calvinisten of door jehova aanhangers? Ik alleszins niet. Uw veralgemenings argument dat homofilie in elke religie wordt veroordeeld gaat niet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Katholieke Kerk veroordeelt wel overspel, maar roept idd niet op om overspeligen te stenigen. De Katholieke Kerk ziet het liefst katholieken met katholieken huwen, maar in het geval een katholiek met een ketter huwt, roept ze niet op om de ketter te kelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Back on topic of iets relevants ? ![]()
![]() |
![]() |
#424 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geweld in de natuur gebeurt heus niet alleen voor voedsel hoor. De wet van de sterkste heeft ook te maken met dominantie binnen de eigen soort, wat vaak met geweld wordt afgedwongen en dat komt ook veel bij mensen voor. Dus als mensen de wet van de sterkste respecteren komt dat overeen met de evolutie. Citaat:
http://www.kirklandproductions.com/A...rvino-bio.html Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | ||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En vandaar dat ik vind dat we er geen ja/nee spelletje van moeten maken. Mijn punt was trouwens dat ik sommige dingen die je post heel abstract en vergezocht vind. Ik vind het realistischer om je met feiten bezig te houden ipv veronderstellingen van would-be scientists.
![]() |
![]() |
#427 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar seks met iemand van hetzelfde geslacht is wel FUNDAMENTEEL verschillend van seks met iemand van het andere geslacht. Of snapt u dat niet? Citaat:
1. De enige keer dat ik in de discussie evolutie heb gebruikt voor mijn eigen argumentatie, is omdat ik het eens leuk vond om het spelletje mee te spelen. Ik geloof absoluut niet dat je menselijk gedrag via evolutie kan goed- of afkeuren. 2. Ik heb al begrepen uit uw vorig bericht, dat u liever hebt dat ik mensen voor vuile homo uitscheld in plaats van mij beleefd te gedragen? Want dan ben ik niet zo gevaarlijk... Blijkbaar interesseert het u niet dat ik steeds geprobeerd heb holebi's niet als minderwaardig of slecht voor te stellen, want u stelt het voor dat ik een morele aanval op mensen uitvoer. Oordelen over gedrag is anders dan oordelen over mensen. Maar dat snapt u misschien niet. 3. Het enige positieve dat de homobeweging voor mij betekend heeft, is dat ik na jaren van negeren, eindelijk erkend heb dat ik homo ben. Dat is omdat zij homoseksualiteit sterk in de media gebracht hebben. Waarvoor dank. Daarna heb ik vaak getwijfeld wat ik nu eigenlijk ben: homo met gestoorde heterogevoelens, hetero met een stukje homo, biseksueel? Voorlopig hou ik het op biseksueel. Daarnaast had ik een duidelijk psychisch (niet fysisch) sadomasochistisch probleem en door het lezen van een artikel daarover, kwam ik tot het idee dat ik misschien eerder psychopaat ben. Verschil zou zijn: SM geniet van pijn als het vrijwillig is, psychopaat geniet van pijn als het onvrijwillig is. Denkt u dat ik daarvoor ook maar enige boodschap heb aan die 'geef maar toe aan je gevoel' onzin?? Dat is de slogan van de seksuele revolutie en heeft wezenlijk NIETS met holebi's te maken!! U maakt zichzelf wat wijs dat u holebi's verdedigt. U verdedigt alleen de anarchie van het simplistisch vrijheid blijheid ideaal, dat zelf onnoemelijk veel lijden heeft veroorzaakt. Citaat:
http://weljongniethetero.be/viewtext.asp?id=440 Wat vond je van de “Rue de Vaseline” reputatie van die straat? “Die straat is inderdaad wel bekend voor zijn kinky cafés maar eigenlijk valt dat nog wel mee. Het hangt er vanaf wat je zelf wil doen. Op de bovenste verdieping van de Rubbz lijkt het precies de Meir: veel volk dat staat te kijken maar zonder dat er iets gebeurt. Velen staan er hopeloos te wachten op de prins op het witte paard zonder dat die komt. Natuurlijk wordt er iets meer gewriemeld dan in een gewoon café. Het valt trouwens wel op dat alle ‘brave’ gasten uit de andere cafés ook naar de Boots komen.” De eerste keer dat ik de Boots binnen ging, moest ik toch bekomen van wat ik gezien had. Er zijn daar geen grenzen qua seksbeleving (sling, pis, vastgebonden aan een kruis). Seks wordt er een platte belevenis. Het getuigt van weinig zelfrespect. Hoever moet het komen dat je al je grenzen weggooit? Het is mijn ding niet, maar laat ze gerust doen. Ik ga niemand veroordelen want ik ben medeschuldig door daar rond te lopen. Ooit deelgenomen aan de seks? Ik ben er ook een keer in meegeweest uit nieuwsgierigheid omdat een knappe jongen dat kwam vragen. Dus waarom zou ik mensen vies bekijken die daarin meegaan. Trouwens dat zijn vaak interessante mensen. Als ge niet geinteresseerd zijt, komen ze een gewoon klapke doen en dat is vaak een geestig gesprek, maar op ’t einde gaan ze dan wel naar boven zonder mij, voor ‘ge weet wel’. Niemand verplicht je tot iets. Ik ben geen heilig boontje, maar seks is niet mijn doel als ik op stap ga. Er hangt een heel losse sfeer en als ik de hele nacht met mensen kan praten dan heb ik een fijne nacht gehad. En als je iemand leuk tegenkomt en je die niet wil meenemen naar jou thuis, waarom zou je niet boven wat gaan kussen of meer.” Ik vraag me echter wel af waar de angst voor aids naartoe is, want er wordt rondom mij heel onveilig gevreeën. Twee derde doet het zonder condoom in de dark room. Iedereen heeft zoiets van “mij overkomt het niet”. Het kan liggen aan ’t volk dat daar komt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#429 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat ik wel snap is dat al deze kenmerken gebaseerd zijn op de fundamenten van onze genen, het ene zo goed als het andere. Of ziet u dat ook anders? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Doki : 19 november 2007 om 22:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Vreemdeling
|
![]() What the fuck?!! Wat is jullie probleem homo's? Wat doen jullie hier,wat doen jullie in Vlaanderen? MIETJES !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
in de bijbel word tot 6* keer toe de doodstraf uitgesproken over homofielen. (sodom en gommora is topvoorbeeld) over de rest weet ik het eigenlijk niet.... Gelukkig worden hier kerk en staat gescheiden gehouden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maria magdalena.... stenigen Sodom en gommora waarom was dit dan ? JE moet alles lezen ik zei enkel : Moest je de paus laten doen zal ik bijvoegen moesten we leven volgens de bijbel maar wacht eens even dat werd in het verleden wel gedaan.... kruistochten etc... Ik vraag me af wat men toenertijd met homos deed... (moet ik er een tekeningetje bijmaken) mensen werden al verbrand bij een alternatieve geneeswijze... Of opgehangen als ge tegen de kerk sprak ! (Inquisitie en toestanden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens wat Matthew Shepard overkwam: http://www.matthewsplace.com/ Als je daarmee klaar bent, zal de site van de Westboro Baptist Church ongetwijfeld interessante inzichten opleveren: http://www.godhatesfags.com/ Fanatiekelingen die een religie misbruiken om hun eigen agenda door te drukken, vind je overal, ook bij christenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij die Islam volstaat het de Koran eens te doorbladeren, die het woord van God is, wat zij allemaal volgen. In het Christendom is dat langs geen kanten het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |