![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie is er beter af, iemand die 50% van zijn €2.000 inkomen moet afstaan of iemand die 50% van zijn €2.000.000 moet afstaan? Wie gaat het moeilijker hebben met het aanwerven van één extra werknemer, denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, laat ik even mee gaan in je verhaaltje. Is dat érg dat de prijs dan 30% stijgt? En hoe verklaar jij het dan? Kapitalistische bakkers en supermarkten die samen werken om de prijzen te verhogen voor de arme consument?
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een investeringkost wordt toch zo ver ik weet afgeschreven over verschillende jaren tenzij je het USA systeem toepast waar je het in 1 jaar kan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevangenen die je een uurtje per dag vrij laat rondlopen op een grote koer, kan je toch ook moeilijk 'vrijmaken' noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
Toch fijn als je wat nooit zal zijn als gevolg van belastingen niet in rekening moet nemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
|
![]() Citaat:
De sociale correcties die in West-europa worden toegepast op de vrije markt zijn heus niet "de reden" hoor.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je kostenbesparing te klein is, door de hoge kosten die je zelf maakt.
Citaat:
De hoofdreden achter die afschrijvingen is de verspreiding van de kost over verschillende jaren, waar je dan geen belastingen op moet betalen. Maar daar moet iemand als individu geen rekening mee houden, want die kost kan je niet aftrekken van de belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
verklaring is simpel (misschien TE simpel voor liberalen?): we moeten met zijn allen steeds meer gaan verdienen omdat de producten steeds duurder worden omdat we met zijn allen steeds meer willen verdienen omdat de producten steeds duurder worden omdat .... enfin, je snapt het best wel als je even je hersencellen laat werken.
![]() |
![]() |
#329 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |||||
|
![]() Citaat:
't is kiezen tussen een uur niets doen en een uur brood bakken... Ge gaat toch ook niet zeggen dat terwijl je slaapt je zoveel geld VERLIEST ah nee want die tijd gebruik je toch niet dat staat vast. Ik weet niet of het echt bestaat maar daarom zeg ik dat jou opportuniteitskost toch gezonken is... (ik ken de termen wel hoor ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Enne, niet zeveren, hé. Loonindexeringen bestaan, hé. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
|
![]() gij zijt uit uw nek aant lullen, ze zijn wel geliberaliseerd, mss nog niet zo hard als gij zoudt willen, maar al wel te hard voor mij en ik ben zeker niet de enige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
|
![]() dat bedoel ik dus.
Gelul van de bovenste plank; ge spreekt vanuit uw beperkt standpunt en met oogkleppen op. De markt is m.i. véel te "vrij" op een aantal vlakken. Vrij is daarbij trouwens een misleidend woord, omdat het maar voor een aantal spelers echt "vrij" is in realiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | ||
|
![]() Citaat:
wat een kortzichtige zin ![]() Als ze nu de treinen gaan liberaliseren dan gaat de prijs ook wat hoger schieten betekent dat dan per se dat uw treinticket duurder is? pas op tis nen instinker ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 30 januari 2008 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Minister
|
![]() Citaat:
neem kortweg een halve euro/brood. Dan zit ik al aan 1.5 euro/week dan is op 3 jaar tijd men oventje betaald. En dan houd ik nog geen rekening met andere dingen die ik kan doen met men oven. Voor de meeste gezinnen heeft kortaf toch gelijk hoor. |
|
![]() |
![]() |