![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() --
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 2 april 2008 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Als vriendjeskrant De Telegraaf dgl. titel begint te plaatsen
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 april 2008 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Moet dat niet "weet" zijn? Ben je teveel onder invloed van de commotie dat je de Nederlandse werkwoordvormen door elkaar haspelt?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 2 april 2008 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gezocht naar "NCT"; welke bedoel je en hoe gebruikelijk of willekeurig is het dat zulke instantie(?) "berichten lekt" over eventuele vertrouwelijk binnengekomen info? http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...y=NCT&where=nl Op leugens en/of malversaties betrapte regenten blijven meestal gewoon zitten of krijgen een duurdere job, zelfs na hun pensionering. Het zou mij van Geert zeer vreemd overkomen als hij met hetzelfde sop zou blijken overgoten te zijn. Niets is onmogelijk, maar ik heb iets meer bewijs dan verbaal geweld nodig voordat ik Geert van oneerlijkheid ga verdenken.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() De naam Wilders is iets meer verbreid; misschien zelfs niet allemaal familie maar wel reeds bedreigd.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 april 2008 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Inderdaad ook 1 van mijn overwegingen.
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Blijf het gek vinden dat er een spoeddebat in de ndlse kamer op de ndlse beeldbuis wordt uitgezonden, terwijl datgene waarover het gaat , niet getoond wordt op tv.
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar als dat filmpje dan het imago van Nederland schade toebrengt, mag de regering niet reageren omdat ze verantwoordelijker moet zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we nu aannemen dat wilders tegen de beveiligingsofficier (of hoe heette die mens alweer?) had laten vallen dat hij een koran ging stukscheuren en verbranden. Stel dat hij dit effektief heeft laten vallen. Die officier zegt dat tegen Balkenende en Balin (noteer dat ze gisteren duidelijk hebben gezegd het NIET VAN WILDERS te hebben gehoord, maar van die verbindingspersoon). Vanaf d�*n wordt op papier gezet dat Wilders heeft "gezegd" dat in die film de koran wordt in brand gestoken.... Maar heeft ie dat in de officiele versie gezegd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Ja, natuurlijk.
Citaat:
Citaat:
Maar nu bekend is geworden dat Wilders al in oktober zijn bedoelingen duidelijk had gemaakt, en we weten hoe de arabische moslimwereld alleen al reageerde op die onbenullige Deense cartoons, vind ik het niet zo vreemd dat Balkenende ontwikkelingswerkers en andere Nederlanders in den vreemde waarschuwde voor mogelijke gevolgen. Het alternatief zou zijn geweest: ''Als de regering dit wist, waarom heeft ze dan geen maatregelen genomen om onze burgers te beschermen?'' Het heeft dus alles te maken met mijn beoordeling van het verantwoordelijkheidsgevoel van de regering en de betrouwbaarheid van Wilders, dáárom vind ik het van belang. Verder stond ik echt even met mijn oren te klapperen toen ik het debat zag. Erover lezen is toch nét even iets anders dan het zien gebeuren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal nog enkele weken duren vooraleer een balans kan worden opgemaakt. Als het debat omtrent godsiensten op gang komt is dit positief. Als er één slachtoffer valt is dit dodelijk voor Wilders. Maar, zoals ik gisteren las kan een afrekening enkele weken, en zelfs langer, op zich laten wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Aan de hand van dat gesprek hebben Wilders, de NCT, twee ministers en een ambtenaar een week later daarover een gesprek gevoerd waar óók een verslag van is gemaakt. Er zijn dus twee gesprekken geweest. In het eerste gesprek was sprake van verscheuren van de Koran, in het tweede gesprek kwam daar nog eens verbranden bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Moet Wilders verantwoordelijk gesteld worden voor het onbegrip van moslims inzake vrijemeningsuiting?
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Boze tongen beweren dat Hirsh-Ballin, die verantwoordelijk is/was voor de veiligheid en dergelijke zaken, het één en ander van Wilders te horen zou hebben gekregen in een gesprek dat op 31 november vorig jaar plaatsvond...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk debat? als je alle moslims over 1 kam scheert, is dat debatteren?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geschreven verslag was van een vergadering tussen NCT en de MP + Balin en ging OVER wat Wilders zou kunnen gezegd hebben. zo had ik het begrepen. Nergens heeft Balin vermeld dat het de rechtstreekse woorden van Wilders waren uitgesproken tijdens de vergadering met balky of balin. D�*�*r zit hem de discrepantie juist. Iets "laten vallen" tegen die NCT en effektief mededelen: d�*t gaat in de film komen, is een reuze verschil. Het ene is misschien nog een deel brainstorming, het andere de uiteindelijke beslissing. En d�*�*r heb ik dus echt geen antwoord op zien geven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |