![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat deden onze ouders, zonder tussenkomst van een linkse pamperbrigade. Niet te geloven hé dat hen dat lukte zonder dat een rooie paternalist hun handje moest vasthouden. |
|
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of die ethische regels nu geinspireerd zijn vanuit uw levenservaring, de wettelijke regels als respect voor de mens, of boedhistische teksten, of bijbelse teksten ( die zowel de basis is voor christendom, jodendom en islam) zou door een breeddenkende moslim ook moeten aanvaarden. Uiteraard moeten we duiding krijgen van de iman, of die honden nu de mensen zijn die niet ethisch denken, of de mensen die niet engeestig volgens de koran denken... |
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bescheten politiek correct. Hoe is het toch mogelijk. De allo als eeuwig papkind, als eeuwige onzelfredzame nietsnut. Tiens, dat klopt niet met dat "verrijkingsverhaaltje" van dezelfde pamperaars. |
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Online is al heel haar leven zelfredzaam : een tegenvaller voor de rode promotoren van de uitkeringseconomie en pampercultuur die het van onzelfredzame zieltjes moeten hebben. |
|
|
|
|
|
|
#506 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
begrijpend lezen ook niet een van uw fortes. |
|
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
choquerend he En, vind je dat dit dan ook moet kunnen onder vrijheid van meningsuiting? |
|
|
|
|
|
|
#508 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
allemaal je ouders?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#509 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Maar moest er een dag komen dat U bv werkonbekwaam wordt, ik wens het niemand toe, wat dan? En uw kindergeld stort U waarschijnlijk terug op de rekening vanwaar het kwam? Alsook het verschil tussen uw medische facturen en het remgeld waarschijnlijk. |
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Die "vrijheid" is al tamelijk beperkt (voor autochtonen) want ik kan het beter niet in mijn hoofd halen om de ingedrongen verrijkers dierscheldnamen toe te dienen; toevallig geen probleem voor me omdat het nooit mijn stijl was .... hee, mag ik dat eigenlijk wel zeggen .... zou misschien "stigmatiserend" teveel het verschil in beschavingspeil kunnen benadrukken ... ?
|
|
|
#511 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#512 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 9 april 2008 om 16:54. |
|
|
|
|
|
|
#513 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#514 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 9 april 2008 om 16:54. |
|
|
|
|
|
#515 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#516 |
|
Minister
|
MAar goed dat ge het niet verder kunt natrekken want ge zou verschieten hoeveel moors bloed er in u zou zitte
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 9 april 2008 om 16:55. |
|
|
|
|
|
#517 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#518 |
|
Banneling
|
Waarom zou dat niet mogen? Als ik vroeger op school zat, dan noemden de leerlingen uit de godsdienstles, de leerlingen uit de les zedenleer ook 'honden', en omgekeerd. Daar konden we allemaal mee lachen. Dat zit nu éénmaal in onze cultuur. Als een vriend van mij iets goed gedaan heeft, dan noem ik hem een bastaard. Dat is een complimentje. Zo praten wij met elkaar in de losse omgang. Als er mensen zijn die daar problemen mee hebben, dan moeten ze dat kenbaar maken en hopen dat degene die met hen praat daar rekening mee houdt. Maar wettelijk afdwingen kunnen ze het niet. Mogen ze het niet. Dat gaat ons werkelijk een stap te ver. Wij gaan ons toch niet aanpassen aan hun normen? Ben je helemaal besodemieterd? Moslimtuig gvd!
Laatst gewijzigd door Dycore : 8 april 2008 om 13:51. |
|
|
|
|
|
#519 |
|
Banneling
|
|
|