Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2008, 11:08   #501
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
heb jij jezelf opgevoed? heb jij zelf je onderwijs betaald? heb jij zelf je volledige dokterskosten betaald als je ziek was toen je nog kind was?

Dat deden onze ouders, zonder tussenkomst van een linkse pamperbrigade. Niet te geloven hé dat hen dat lukte zonder dat een rooie paternalist hun handje moest vasthouden.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 11:08   #502
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
in een breeddenkende bui zou je kunnen begrijpen dat al wie niet volgens ethische regels denkt, inderdaad zich verlaagt tot een bestiaal gedrag...
Of die ethische regels nu geinspireerd zijn vanuit uw levenservaring, de wettelijke regels als respect voor de mens, of boedhistische teksten, of bijbelse teksten ( die zowel de basis is voor christendom, jodendom en islam)
zou door een breeddenkende moslim ook moeten aanvaarden.

Uiteraard moeten we duiding krijgen van de iman, of die honden nu de mensen zijn die niet ethisch denken, of de mensen die niet engeestig volgens de koran denken...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 11:14   #503
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Uiteraard niet.. maar WIE heeft nagelaten de allochtonen op te vangen, jaren geleden? Wie heeft er voor gezorgd dat het zo ver kwam? WIJ hé: ik herinner mij nog heel goed de eerste generatie, die hier voor een appel en een ei kwam werken: we hebben ze weggeduwd, nooit gedacht dat die ook kinderen konden krijgen, waar we ook niets mee gedaan hebben, en nu maar jammeren datbwe met de gebakken peren zitten, maar !!
Ziekelijk paternalistisch.
Bescheten politiek correct.
Hoe is het toch mogelijk.

De allo als eeuwig papkind, als eeuwige onzelfredzame nietsnut. Tiens, dat klopt niet met dat "verrijkingsverhaaltje" van dezelfde pamperaars.
Oud 8 april 2008, 11:15   #504
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Dat deden onze ouders, zonder tussenkomst van een linkse pamperbrigade. Niet te geloven hé dat hen dat lukte zonder dat een rooie paternalist hun handje moest vasthouden.
En toen werd Online wat groter maar niet wijzer en liep 't verkeerd
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 11:31   #505
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En toen werd Online wat groter maar niet wijzer en liep 't verkeerd
Online is stukken wijzer dan would-be filosofen die zichzelf om de haverklap belachelijk maken met hun verrijkingsgemekker.

Online is al heel haar leven zelfredzaam : een tegenvaller voor de rode promotoren van de uitkeringseconomie en pampercultuur die het van onzelfredzame zieltjes moeten hebben.
Oud 8 april 2008, 11:53   #506
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
allez! de beperkte overlast door italiaanse en griekse immigranten "mag" volgens Abou vermeld worden, doch het reusachtige probleem van de islamitische immigranten moet verzwegen worden omdat zoiets enkel dient om "confrontatie uit te lokken".

Mensen toch!
Blijkbaar is naast het beantwoorden van concrete vragen
begrijpend lezen ook niet een van uw fortes.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 12:17   #507
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

choquerend he

En, vind je dat dit dan ook moet kunnen onder vrijheid van meningsuiting?
Mbeya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 12:26   #508
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aja? wie betaalde je leerkrachten? wie betaalde de schoolgebouwen? wie betaalde de echte kosten van je medicamenten of van je dokter?

allemaal je ouders?
Oud 8 april 2008, 12:27   #509
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Online is al heel haar leven zelfredzaam : een tegenvaller voor de rode promotoren van de uitkeringseconomie en pampercultuur die het van onzelfredzame zieltjes moeten hebben.
Ik hoop voor U dat U nooit een uitkering zal nodig hebben...
Maar moest er een dag komen dat U bv werkonbekwaam wordt, ik wens het niemand toe, wat dan?

En uw kindergeld stort U waarschijnlijk terug op de rekening vanwaar het kwam? Alsook het verschil tussen uw medische facturen en het remgeld waarschijnlijk.
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 12:35   #510
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
choquerend he

En, vind je dat dit dan ook moet kunnen onder vrijheid van meningsuiting?
Die "vrijheid" is al tamelijk beperkt (voor autochtonen) want ik kan het beter niet in mijn hoofd halen om de ingedrongen verrijkers dierscheldnamen toe te dienen; toevallig geen probleem voor me omdat het nooit mijn stijl was .... hee, mag ik dat eigenlijk wel zeggen .... zou misschien "stigmatiserend" teveel het verschil in beschavingspeil kunnen benadrukken ... ?
Oud 8 april 2008, 12:50   #511
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Ik hoop voor U dat U nooit een uitkering zal nodig hebben...
Maar moest er een dag komen dat U bv werkonbekwaam wordt, ik wens het niemand toe, wat dan?

En uw kindergeld stort U waarschijnlijk terug op de rekening vanwaar het kwam? Alsook het verschil tussen uw medische facturen en het remgeld waarschijnlijk.
ik droom al van mijn pensioen stillekes aan, lekker gans de dag zitten surfen en chatten op een kamerbreed LCD, met voice recognition. Een i-robotje om mijn longdrink aan te vullen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 13:39   #512
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Uiteraard niet.. maar WIE heeft nagelaten de allochtonen op te vangen, jaren geleden? Wie heeft er voor gezorgd dat het zo ver kwam? WIJ hé: ik herinner mij nog heel goed de eerste generatie, die hier voor een appel en een ei kwam werken: we hebben ze weggeduwd, nooit gedacht dat die ook kinderen konden krijgen, waar we ook niets mee gedaan hebben, en nu maar jammeren datbwe met de gebakken peren zitten, maar ja, Vlaanderen, het Heilige Katholieke Vlaanderen, mocht niet besmet worden, geen Waal, geen Maghrebijn (wel een goed-betalende Nederlander in de Kempen, maar ja, die heeft geld): arm Vlaanderen...En dit terwijl dé Vlaming niet eens bestaat: wie dit leest heeft minstens én Spaans, én oostenrijks én Frans bloed in zijn aderen ( en de ECHTE Vlamingen misschien zelfs Duits) (en dan sptreken we nog niet over de Ghoten, de Noormannen, de Franken....) Als er iemand wereldburger is, dan wel de Vlaming zeker, maar hij gedraagt zich zo bekrompen als maar zijn kan, precies of dat zijn overgrootvader ook reeds Vlaming was - neen dus, dat was een Franse soldaat van Napoleon, en zijn overgrootmoeder was een Oostenrijkse bastaard: DAT is Vlaanderen!!
*knip*

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 9 april 2008 om 16:54.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 13:39   #513
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Die "vrijheid" is al tamelijk beperkt (voor autochtonen) want ik kan het beter niet in mijn hoofd halen om de ingedrongen verrijkers dierscheldnamen toe te dienen; toevallig geen probleem voor me omdat het nooit mijn stijl was .... hee, mag ik dat eigenlijk wel zeggen .... zou misschien "stigmatiserend" teveel het verschil in beschavingspeil kunnen benadrukken ... ?
je ontwijkt mijn vraag, die was nochtans simpel: als voorstander van de vrije meningsuiting, vind jij dat die kerel ongelovigen "honden" mag noemen?
Oud 8 april 2008, 13:44   #514
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
*knip*
*knip* heb je echt niets beter?

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 9 april 2008 om 16:54.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 13:48   #515
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
kweken als ratten? heb je echt niets beter?
Jazeker maar dat zal een ban opleveren.
Oud 8 april 2008, 13:48   #516
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
*knip*
MAar goed dat ge het niet verder kunt natrekken want ge zou verschieten hoeveel moors bloed er in u zou zitte

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 9 april 2008 om 16:55.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 13:49   #517
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
MAar goed dat ge het niet verder kunt natrekken want ge zou verschieten hoeveel moors bloed er in u zou zitte
Dat weiger ik gewoon te aanvaarden.
Oud 8 april 2008, 13:50   #518
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
je ontwijkt mijn vraag, die was nochtans simpel: als voorstander van de vrije meningsuiting, vind jij dat die kerel ongelovigen "honden" mag noemen?
Waarom zou dat niet mogen? Als ik vroeger op school zat, dan noemden de leerlingen uit de godsdienstles, de leerlingen uit de les zedenleer ook 'honden', en omgekeerd. Daar konden we allemaal mee lachen. Dat zit nu éénmaal in onze cultuur. Als een vriend van mij iets goed gedaan heeft, dan noem ik hem een bastaard. Dat is een complimentje. Zo praten wij met elkaar in de losse omgang. Als er mensen zijn die daar problemen mee hebben, dan moeten ze dat kenbaar maken en hopen dat degene die met hen praat daar rekening mee houdt. Maar wettelijk afdwingen kunnen ze het niet. Mogen ze het niet. Dat gaat ons werkelijk een stap te ver. Wij gaan ons toch niet aanpassen aan hun normen? Ben je helemaal besodemieterd? Moslimtuig gvd!

Laatst gewijzigd door Dycore : 8 april 2008 om 13:51.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 13:51   #519
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
En hoeveel mag dat niet zijn?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 14:18   #520
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Jaja beleefd zijn dat is niet moeilijk,maar hypocriet ben ik allezins niet en dat is iets waar de linkse brigade in uitblinkt.
Citaat:
*knip*
beleefd zijn valt u precies toch moeilijker dan gedacht

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 9 april 2008 om 16:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be