![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat een zottekes spel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben het immers al eens over deze cijfers en het aanverwante artikel gehad. http://forum.politics.be/showthread....78#post3342078 http://forum.politics.be/showthread....34#post3342434 Je had toen kritiek op het artikel, maar ging akkoord met de cijfers. http://forum.politics.be/showthread....85#post3344185 En waarom moet jij altijd beginnen schelden en beledigen? Welke woorden heb jij al gebruikt tegen mij? Heb ik je ooit al eens uitgescholden? Kan jij echt niet meer dan 2 a 3 berichten schrijven, zonder scheldwoorden? Is dat typisch voor oudere antwerpse vrouwen of zo? Of is dat typisch voor jij alleen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door goodwill : 7 mei 2008 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen idee. Jos Verhulst heeft dezelfde post ook op kifkif geplaatst. Is het dan goed?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb het hier al eens gezet: er is een reden waarom ik niet in het onderwijs gestapt ben. Ik verwacht namelijk een minimum aan kennis, en mede-begrijpen van mijn leerlingen, en verder is mijn geduld te kort. bye bye. Gewogen en te licht bevonden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je jezelf te licht inschat kan je inderdaad beter wegblijven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebeurt niet vaak, meer ik moet Circe eventjes gelijk geven.
De cijfers die bestaan, houden enkel rekening met de nationaliteit, niet met afkomst, religie of wat dan ook. Hier een aantal bijkomende cijfers (bron: NIS - dus officieel) : http://www.npdata.be/Data/Gevangenis...t-c-totaal.htm
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- iemand die zich tot de Islam bekeert worden alle zonden kwijtgescholden. Je begint gewoon met een schone lei, ook als je een pedofile massamoordenaar bent. - als gelovige van een of andere godsdienst maak je in Amerika veel meer kans op voorwaardelijke vrijlating. Wel een verontrustende evolutie dat meer en meer Moslims (voormalige?) misdadigers zijn.
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Vlaanderen ontdekken moslims de ware islam en worden zij door hun broeders hiertoe bekeerd.
Er is geen enkel zicht op de mensen die als 'aalmoezenier' voor moslims bijstand verlenen in gevangenissen. De moslimexecutieve die 'advies' verleent geeft dit in wezen helemaal niet; ze zeggen gewoon dat iedere aalmoezenier ene opleinig heeft gehad in ene madrassa ( gebedsschool) en dan knikt de goegemeente braaf. Maar een madrassa zegt niets over welke richting er gevolgd is of welke interpretatie er wordt gegeven aan islam en al evenmin leer je in een madrassa waar deze samenleving voor staat. Inplaats van mensen in een kwetsbare situatie te leren hoe ze hun plaats binnen de samenleving kunnen vinden krijgen ze een visie over islam opgedrongen die uitgaat van een conflictmodel naar de samenleving toe en dat is jammer; en te wijten aan de onkunde van een bestuur wat maar niet wil weten dat ze zelf de deur openzet voor 'bekeringen ' van broeders naar broeders! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Allah een probleem heeft met moslims is dit zijn zaak; zolang zijn volgelingen zich maar realiseren dat 'de wil van Allah' hier niet telt, homo's zijn volwaardige medeburgers met gelijke rechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit houdt dan ook in dat ieder van ons zich aan de regels moet houden die in een samenleving zijn, zowel ik als jij !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk veel lucht zeker, he rikbe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
niet te veel insinueren over zaken waarvan je denkt dat het zo moet zijn of je goed uitkomt. Vergeet niet: wetten zijn wetten, en iedereen die ze overschrijdt moet de gevolgen van dragen. Dus, deze 'almoezeiers' (waarvan jij zoveel weet) mogen niet tot geweld of haat oproepen, want dat is strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men voor aalmoezeniers zich baseert op het oordeel van de executieve ( de scheening' die u bedoelt!)stond in de media naar aanleiding van een parlementaire vraag ( artikel vorig jaar in oa Gazet van Antwerpen) en bovendien ken ik enkele van die aalmoezeniers; ik insinueer dus niets maar baseer me op wat de media zegt en op eigen ervaring met die aalmoezeniers, en leden van de executieve.
Laatst gewijzigd door alice : 8 mei 2008 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dit zwart/wit kan bewezen worden dan zijn ze strafbaar en horen ze zelf in de gevangenis, maar als gevangene. Laatst gewijzigd door goodwill : 8 mei 2008 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is een ongelovige doden wel moord?
![]() |
![]() |
#139 | ||