![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#5041 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5042 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De tekst die ik eronder quote, is dan ook van een ander kaliber. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5043 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5044 | |
|
![]() Citaat:
Anyway, voor de tekstuele leesbaarheid is onderstaande link, mss iets vlotter en meer DNA-gerelateerd dan de vorige die ik meegaf: http://www.soulsofdistortion.nl/dutc..._chapter9.html Maar zelfs hier zul je toch wat tijd moeten investeren, al loont het dik de moeite. Daarna mag je met evolutionistische feiten de hele boel ontkrachten, hoewel ik dat nog niet veel evolutionisten heb weten proberen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5045 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5046 | |
|
![]() Ter herinnering:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5047 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. De nuance zit natuurlijk in 'volledig' en 'gedeeltelijk' De onderzoekers onderschrijven evolutie, maar willen de modaliteiten hiervan onderzoeken; zo zou er niet enkel toeval in het spel zijn, maar ook gerichte aanpassing van chemische processen op het milieu waarin het organisme leeft. Of denk je dat je een post-doctoraat aan de KUL mag beginnen als je creationist bent?? Citaat:
Citaat:
http://www.soulsofdistortion.nl/dutc..._chapter9.html die ook hier mee bezig is; http://www.soulsofdistortion.nl/ klik eens op Mars Pyramid Ik laat U met de woorden van onze Premier; "Wie gelooft die mensen nog?"
Laatst gewijzigd door Maes_P : 11 juni 2008 om 23:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5048 |
Europees Commissaris
|
![]() En hoe koppelden ze dat wattenstaafje aan al de electrodes van een leugendetector?
![]() |
#5049 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5050 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 12 juni 2008 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5051 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Het kind met het badwater weggooien"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5052 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5053 |
|
![]() reproduceerbaarheid.
hoeveel keer zijn de resultaten al bevestigd geweest door andere onafhankelijke onderzoekers?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5054 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je wil toch niet heel je leven op dezelfde steen blijven dansen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5055 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En de uwe? "Al ziende blind" of toch "wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil" Een artikel van zo'n site: vindt U dat wetenschappelijk relevant? Allemaal tof en zeer new age enzo. Maar wetenschappelijk? Een artikel ivm creationistisme en op dezelfde site een artikel over pyramiden op Mars: welk badwater? Rioolwater zul je bedoelen...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 12 juni 2008 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5056 |
Minister-President
|
![]() Wij staan tenminste op een steen, jij valt dwars door de grond. Je hebt het recht om sprookjes van god en telepathie als waar aan te nemen maar verkoop het niet als feiten. Dat zijn het namelijk niet, het zit in je hoofd.
![]() |
#5057 |
|
![]() ideëen. Door sommigen voorgesteld als enige waarheid, terwijl die reproduceerbaarheid ontbreekt
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5058 |
Banneling
|
![]() Eh bien, ik denk dat ik de evolutietheorie met een korreltje zout zal blijven nemen omdat het m.i. nog teveel op veralgemeningen (en/of hypothesen) is gebaseerd en nog steeds onderhevig is aan bijschaving.
De dag dat er mij een volledige stamboom tussen bijv. mij (een mens) en de duif (een vogel) op m'n vensterbank kan getoond worden, zal ik de evolutietheorie wat ernstiger gaan beschouwen. Maar tot dan... ![]() Allee, ik wou in deze draad ook eens m'n persoonlijke mening geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5059 | |
|
![]() Citaat:
Hebt geen alternatief ofzo? En buiten de biologische evolutie, hoe is de rest van de aarde en de landschapsvormen dan ontstaan, ook door Allah/God? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 12 juni 2008 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5060 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling tot een statisch religieus bepaald wereldbeeld dat als "af" wordt ervaren door de believers, en geldig "voor eeuwig en drie dagen". Citaat:
Wellicht omdat de primatenstamboom - zeker de menselijke tak erin - een relatief recent verschijnsel is. De eerste mensachtigen kropen "amper" 2 miljoen jaar geleden uit de bomen en Homo sapiens zou nog niet eens 100.000 jaar oud zijn: piepjong dus in evolutionaire termen. Daarom zijn er ook zo weinig primatenfossielen, zodat die stamboom slechts zeer moeizaam kan worden gereconstrueerd. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |