![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als dát een manier is om een vergelijking in twijfel te trekken dan is mijn naam Napoleon Bonaparte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De vraag of ik gebukt ga onder een "geestesdodende religie" daarentegen heb je beantwoord door rond de pot te draaien en er het zwijgen toe te doen. Dus ja, je hebt die vraag inderdaad beantwoord. Nochtans heb ik je alle vrijheid gelaten, en je nergens mijn eisen of mijn verwachtingen opgedrongen. Zo jij vindt van wél, wijs me dan eventjes wáár en wannéér ik dat dan wel mag gedaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Parlementslid
|
![]() Hier staat mooi uitgelegd wat er mis is met homoseksualiteit : http://www.christiananswers.net/q-aig/aig-c040.html Ik wil er wel nog iets aan toevoegen. Om te stoppen met de zonde homoseksualiteit moet je geen hetero worden of trouwens en kinderen krijgen. Je moet stoppen met het overgaan tot homoseksuele daden, verbeelding, fantasie of gedachten. Laatst gewijzigd door dirk001 : 3 augustus 2008 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens lees mijn quote hieronder nog maar eens... Citaat:
Citaat:
Nu ga ik terug naar Uw stelling van thomas Van Aquino die U hier hebt geponeerd ... Zozo mijn beste volgens Uw deductie was Uw god nét zo goed homo aangezien hij alles heeft geschapen... Homo's en lesbiennes zijn aldus net zogoed een creatie van Uw gewijde god... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Herformuleer eens wat je eiegenlijk zeggen wil. En nee ik ben geen spelletje aan het spelen. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij volgen naar jouw zeggen een geestesdodende religie die eveneens naar je eigen zeggen evenwaardig aan die van jou. Dan is ... ofwel die 'geestesdodende' verkeerd.... ofwel is jouw levensvisie net zo goed 'geestesdodend', ofwel meen je die evenwaardigheid niet. ofwel is de Patsy die je hier neerpoot fake. Zeg me maar waar ik een denkfout zou maken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 augustus 2008 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat de stelling die U zo graag verdedigd van thomas Van Aquino ,kan U er helemaal niet meer omheen... Of U geeft mij gelijk,of U laat die hele stelling vallen als een baksteen.. Schaakmat mijn beste ,ofr U het graag hebt of niet zal mij alsvast een zorg wezen..U zit voor het blok... Laatst gewijzigd door Svennies : 3 augustus 2008 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of komt U tekort met Uw agrumenten om mijn vraag te kunnen weerleggen... Laatst gewijzigd door Svennies : 3 augustus 2008 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij vraagt u mij om een probleem te verklaren, wat eigenlijk geen probleem is. Ik quote het nog even voor de meelezer. Citaat:
Ik begrijp trouwens ook niet waarom we gelukkig zouden moeten zijn met homo's en lesbiënnes in onze gemeenschap zoals je stel Svennies. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 augustus 2008 om 21:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar wie ingaat tegen God, wie God afwijst moet daar wel de gevolgen van dragen. Laatst gewijzigd door dirk001 : 3 augustus 2008 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 3 augustus 2008 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vraag U inderdaad om iets te verklaren ,nogal duidelijk nietwaar... En toch wil U niet...diezelfde persoon die hier zo graag woordspelletjes speelt met zijn forummembers ... U hoeft mij niet meer te antwoorden mijn beste,laat ik U de vernedering besparen..... Nog vele groeten..Svennies... Laatst gewijzigd door Svennies : 3 augustus 2008 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wat u zegt is er geen enkel wetenschappelijk bewijs. Enkel een sterk vermoeden. Maar toegegeven, ik denk persoonlijk ook wel dat het bij een minderheid is aangeboren. Je kunt het vaak al zien in het gedrag op vier-jarige leeftijd al. Maar er is geen onomstotelijk bewijs voor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 augustus 2008 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | ||||