![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En for your information: ik heb bovenal een gloeiende hekel aan mensen die hele groepen mensen veroordelen op basis van eigenschappen waar die veroordeelden zèlf niks aan kunnen doen : huidskleur, geslacht, leeftijd, seksuele oriëntatie, geboorteplaats, ... Vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 oktober 2008 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat masker maak je zelf. En je zal het misschien moeilijk geloven, HAMC (dat is je goed recht, trouwens), maar uiteindelijk veroordeel ik weinig mensen. Ik ben geen rechter, hé. Ik kan me wel behoorlijk opwinden over wat mensen zeggen/schrijven, dat geef ik ruiterlijk toe. Ik hou er niet van voor een idioot te worden gehouden, of als een kleuter te worden behandeld. Vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens niet dat neonazi's met mij, stinkiewinkie die ik ben, zouden wìllen omgaan. Omgekeerd kan ik mij ook moeilijk voorstellen dat ik goed met zo iemand zou kunnen opschieten, maar je weet maar nooit. 'Ze' mogen het altijd proberen, dan zien we wel. Er zal bij mij wellicht nooit iemand werk komen zoeken, omdat ik nu eenmaal geen werkgever ben. Mocht ik ooit wèl in de situatie verkeren dat ik iemand een job kan aanbieden, dan zou ik toch redeneren in functie van 'rendement', eerder dan in functie van 'uiterlijk'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Citaat:
Het begint al met uw hetzij intraverte of extraverte persoonlijkheid en daar raak je niet tussen uit. De tegenstelling tussen die twee basis typen is gekend van in de oudheid en eindeloos beschreven door denkers de eeuwen door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
En mocht u dan in een situatie komen waar rendement een goed uiterlijk betekend dan zou u de lelijken onder ons de deur wijzen, juist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vermoed dat ikzelf wat jij 'persoonlijkheid' of 'psychologisch type' noemt, eerder met de term 'temperament' zou aanduiden. 'Introversie' of 'extraversie' zijn voor mij alleszins eerder een kwestie van 'temperament' dan van 'persoonlijkheid', maar ik geef toe dat ik mij daarin kan vergissen. Ik zou het hoe dan ook niet in mijn hoofd halen iemand op basis van dat 'psychologisch type' te veroordelen/uit te sluiten. Daar ben ik gewoon te dom voor. Vriendelijke groet, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik prijs mezelf voorlopig gelukkig dat ik geen werkgever ben, en me dus ook niet met dergelijke moeilijke beslissingen moet gaan bezighouden. Het is al erg genoeg dat ik leerlingen MOET 'quoteren'. Ik ben dol op lesgeven, maar dat aspect van mijn job haat ik als de pest. Ik ben er dan ook toe overgegaan mijn leerlingen zichzelf voor een aantal criteria te laten beoordelen, te beginnen met 'spreekvaardigheid' en 'houding/inzet/inspanning'. Ik vertrouw er op dat zij zich gewetensvol en eerlijk van die taak zullen kwijten. Vriendelijke groet, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen? Meest vriendelijke groeten, Uh-Huh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
Van larie gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, homoseksuelen moeten hun driften inderdaad beheersen of leren projecteren op iemand van het andere geslacht. Dat is beter voor hun ziel en de maatschappij waarin ze leven maar velen zien dit niet in. Denk je misschien dat ik nooit homoseksuele gevoelens heb gehad? Er waren heus wel meisjes tot wie ik me tijdens m'n puberjaren (naar 't schijnt bepaalt die fase uw seksuele oriëntatie + ik zat op een meisjesschool) aangetrokken heb gevoeld maar ik heb die gevoelens nooit omgezet naar de praktijk. Ik heb m'n gevoelens inderdaad zitten projecteren op het andere geslacht en ik weet dat ik op dit moment geen homoseksuele gevoelens meer heb. Enfin, er zijn altijd wel meisjes waarvan ik denk dat die er goed uitzien, lief en aardig zijn, etc... maar daar tegenover staat dan altijd wel iemand van het andere geslacht die me logischerwijze meer voldoening kan schenken. En bovendien, zoals ik reeds zei, zou het van een tamelijke portie ondankbaarheid en ongehoorzaamheid t.o.v. God getuigen moest ik toch voor hetzelfde geslacht kiezen. Citaat:
Volgens mij onderschat je de kracht van je geest om je te laten leiden bij keuzes die je maakt in het leven. Maar uw geest wordt inderdaad o.a. gevormd door uw opvoeding. Citaat:
Homoseksuele seks is an sich verkeerd en schadelijk voor uw ziel, met of zonder anale seks. Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() waarom zouden ze die gevoelens moeten bedwingen? Zolang het geen kinderen zijn, of met tegenzin van de andere partij, dat iedereen doet wat hij wil! Ik heb daar geen last van.
Laatst gewijzigd door giserke : 20 oktober 2008 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() Is dat géén vrije keuze volgens jou ? Even de zaak anders benaderen . Kijk, neem je bent hetero, en je valt op vrouwen. Als je dan met vrouwen naar bed gaat, is dat toch jouw vrije keuze ? Vermits je evengoed een partner van hetzelfde geslacht zou kunnen vinden, om mee tussen de lakens te duiken...Voor de homos onder ons gaat het er toch op dezelfde wijze aan toe ? Niemand dwingt hen, en hun gedrag is: Vrije Keuze.
|
![]() |
![]() |