![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over een willekeurige forummer, maar over een van de organisatoren die dit laat optekenen in een intervieuw te lezen op indymedia. Laatst gewijzigd door Objectief : 17 oktober 2008 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Gouverneur
|
![]() Een totalitair idee zou zijn dat democratische meningen niet toegelaten mogen worden. Alle ideeën moeten aanvaard worden, buiten totalitaire of ondemocratische. Indien je zo een ideeën vrij spel laat, dan zie je de gevolgen in de geschiedenis.
![]() |
#585 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind uw mening ondemocratisch en totalitair, dus ze mogen u opsluiten en u verbieden ooit nog iets te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dus van u spreekverbod krijgen?
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Gouverneur
|
![]() Waarop baseert u zich om mij totalitair te noemen? Kan u meerdere voorbeelden geven? Waarom vindt u dat mensen met een totalitair gedachtegoed moeten opgesloten worden? Waarom zouden zij niets meer mogen zeggen?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 17 oktober 2008 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk dient u geen spreekverbod te krijgen. U mag echter geen forum krijgen om totalitaire gedachten te verspreiden.
![]() |
#591 |
Gouverneur
|
![]() Ik tracht mijn antwoorden uit jullie te krijgen. Zolang ik kritische vragen kan stellen, staat jullie theorie niet op punt. Pas wanneer ik geen vragen meer kan stellen, heb ik antwoorden... Ik merk wel reeds op, dat u blijkbaar niet de persoon bent die met de bevredigende antwoorden naar buiten komt. U antwoordt in de meeste gevallen zelfs niet.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 17 oktober 2008 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat u misschien verbazen, maar ik ben geen totalitarist. Ik ben tegen de democratie - dat is geen heilig huisje en veronderstelt niet dat wie er tegen is onmiddellijk gecategoriseerd kan worden als "totalitarist".
![]() |
![]() |
#593 |
Gouverneur
|
![]() Het verbaast mij niet dat u geen totalitarist bent. Veel mensen hebben niet veel vertrouwen in de democratie, waarmee ze de huidige democratie bedoelen of een ideaalbeeld van de democratie. Of je dus anti-democratisch bent, hangt in veel gevallen af van de definitie van democratie die je hanteert? Wat is jouw definitie van democratie? Toch blijf ik bij de stelling dat totalitaire ideeën niet aanvaard mogen worden. Ook ideeën die een achtergang van de democratie of een gevaar voor de democratie inhouden, mogen niet aanvaard worden. U hebt gelijk dat louterweg anti-democraat zijn niet voldoende is om te kunnen oordelen over iemand, uiteraard moet er ook gekeken worden naar de alternatieven die naar voren geschoven worden voor de democratie. Vaak zijn dit totalitaire ideeën.
![]() |
#594 |
Gouverneur
|
![]() Dubbel gepost.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 17 oktober 2008 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus jij moet je hier verantwoorden. Wat is een ondemocratische mening? Wat is een totalitaire mening? En kom niet af met nog meer vragen eh, ik wil graag een antwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U had gelijk dat ik dit diende uit te klaren. Maar waarom wou u niet antwoorden? U noemt zichzelf toch een linkse vlaams nationalist? U hangt een bepaalde stroming aan? Toch kan u niet antwoorden op bepaalde essentiele vragen? Ik ben slechts een kritische vrager? Ik probeer antwoorden te vinden in het bos van verschillende theori[en. U hangt een theorie aan, maar u weigert ze te verdedigen. Ik veronderstel zelfs dat u ze niet kan verdedigen.
![]() |
![]() |
#598 |
Gouverneur
|
![]() Met welk doel stelt u vragen? Ik veronderstel dat u niet het zelfde doel als de frankfurters nastreeft.
![]() |
#599 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 17 oktober 2008 om 14:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom verdedigt u ze dan niet? Kan u ook bewijzen dat u ze kan verdedigen?
![]() |