![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister
|
![]() Met andere woorden:
Ruimtelijke Ordening is 't er voor en door de bevolking. De overheid is occasioneel (conflict afhankelijk) betrokken partij.
![]() |
#262 |
Parlementslid
|
![]() Bron?
![]() |
#263 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'ik blijf toch lekker de slimste' moet ge maar denken. Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 januari 2009 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Parlementslid
|
![]() Daar moet u op dit forum als bron niet mee afkomen. Vraag maar aan uw collega's Fallen Angel en Filosoof! Ervaring is voor hen als bron compleet waardeloos.
Dus: bron?
![]() |
#266 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Oké. Genoteerd. Als je meer info wilt over ruimtelijke ordening in Vlaanderen, is de website van de Vlaamse overheid alvast een goed startpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Vreemdeling
|
![]() Is iemand bekend met UPB van Molyneux?
"Universally Preferable Behaviour, a rational proof of secular ethics" Hij bewijst dat de initiatie van geweld immoreel is en dat daarom de overheid immoreel is (als grootste dief en moordenaar) en dat daarmee markt anarchisme overblijft als moreel systeem. |
![]() |
![]() |