![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo bruin durf ik het niet te bakken over menselijke tragedies. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Diegenen die menen dat "de islam" geen europese godsdienst is kennen ofwel de grenzen van Europa niet ofwel de geschiedenis niet.. Stellen dat het geen traditie heeft in Vlaanderen, Nederland, Wallonië , Frankrijk of Duitsland is wèl correct - maar met name Zuid-Italië, Iberië, Slavisch Europa waren ooit Islamietische staten of delen ervan.
|
|
|
#223 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
er zijn vele krankzinnigen met een IQ hoger dan 140...
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OK... nu ben ik nog krankzinnig ook.
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het gaat lekker vandaag precies?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja... volgens bepaalde mensen kan ik mijn IQ niet beheersen.
edit: heb je ergens babietjes liggen van je kinderen... ik moet MOORDEN volgens de compleet in de war zijnde Roger.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 maart 2009 om 11:25. |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Europees Commissaris
|
Niks van aantrekken, Jazeker. Kallikles kent niet eens de elementaire begrippen van zijn taal. Wie schrijft : wordt in mijn wereld beschouwt enz... zou beter zijn wafel houden over IQ's van anderen. Die man is duidelijk tijdens de vacantie naar school geweest.
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en dan bedoel ik NIET: Spanje, Italie, Engeland, Nederland etc... maar "het christendom". "het christendom" ként nu eenmaal het verschil tussen kerk en staat. iets wat de islamitische kalief natuurlijk niet kent.
|
|
|
|
|
|
#233 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, dat is zo mogelijk nog erger qua logische contradictie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 maart 2009 om 16:26. |
||||||
|
|
|
|
|
#234 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Huh? Waar heb ik het over jou gehad? Wie ben jij trouwens?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#235 |
|
Banneling
|
FDW heeft definitief volledig afgedaan wat mij betreft, na het zien van die beschamende vertoning.
Is het nu zo moeilijk om te zeggen: "Neen, het zal niet gaan om met jullie samen te leven. Jullie plaats is niet in Vlaanderen of Nederland maar in Marokko, en wij gaan wel beslissen wat hier gebeurt en niet jullie." FDW capituleert, hij meent dat de Koran zelfs niet verboden moet worden in ons Europa, hij leutert maar wat over Iran en Saoedi-Arabië terwijl dat er niks toe deed, die 2 gekopdoekte vreemdelingen konden hem gemakkelijk vloeren. Het probleem is dat hij niet (meer) focust op de etnische en identitaire kwestie maar puur en louter op de incompatibiliteit van "Dé islam" met de Westers-liberale chaosmaatschappij (die notabene een multicul-maatschappij is) die hij blijkbaar het verdedigen waard acht. |
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 maart 2009 om 17:59. |
|||||||
|
|
|
|
|
#238 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe dan wel?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je stelde nationalisten collectief gelijk met uitschot. Jazeker is een nationalist, net als ik trouwens. Maar gezien de manier waarop jij discussie voert en neerkijkt op anderen, moeten we het uitschot misschien eerder in jouw hoek zoeken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|