![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Boo Fucking hoo. Go cry me a river. ![]()
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() VB verliest tegen Wijk Sint-Jan met 250 tegen 1159
deze keer geen knappe betoging dus ![]() http://kortrijklinksbekeken.skynetblogs.be/
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens vind ik het bijzonder geestig dat de zogenaamde 'progressieve linksen' zich scharen achter allochtone meutes die slogans als "allah ackbar" brullen. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 31 maart 2009 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister
|
![]() Dat vindt ik ook wanneer er mensen zijn die het kapitalistisch systeem democratisch noemen...
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister
|
![]() Rusland was het centrum van de USSR, dus was het Russisch de centrale taal en de Russische cultuur de centrale cultuur.
Dat heeft nog steeds niks met raciale onderdrukking te maken. Maar ik ben er al zeker van dat jij weer leuke bloederige verhaaltjes klaar hebt over etnische zuiveringen in de USSR. Toch grappig als mensen alles wat de fascisten en later de Amerikanen vertellen letterlijk napraten.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() De leden van het Tatarenlegioen in de Wehrmacht hebben, net zoals alle nazi's, een straf gekregen, inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo sta ik eerder negatief ten opzichte van de ontwikkelingen na 1956 in de USSR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik veronderstel ook dat de nazi's verantwoordelijk waren voor de slachting bij Katyn... ![]() Weet wel dat zolang ze negationisten zoals u bij de PvdA niet buitengooien ze een marginale partij zullen blijven. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 maart 2009 om 15:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan enkel besluiten dat u aan politieke schizofrenie leidt wanneer het om Sovjet-regimes gaat. Ik heb nog meer respect voor een ideologische marxist, die tenminste rechtlijnig is (al ben ik het er allesbehalve mee eens), dan voor een pseudo-marxist wiens ideologie er louter uit bestaat de tegenstrijdigheden van het Sovjetregime goed te praten. Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 31 maart 2009 om 16:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat doe je met zulke gevallen? Gezien zijn jeugdige leeftijd (dit broekje is vermoedelijk 17 �* 18 jaar) moeten we echter mild zijn. Wat kletsen en in de hoek lijkt me nog het beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Stalin, de grootste massamoordenaar allertijden. Lang geleden dat ik nog iets zonder historische fundering heb gelezen. Ironieteken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder ironieteken. De kwestie is te tragisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() *fout*
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 maart 2009 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 1. U verwart nationalisme met identitair volksnationalisme. 2. Het is een liberale misvatting te stellen dat je enkel trots kan/mag zijn op iets dat je zelf kan kiezen of creëren. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien stelt het marxisme de wortels van het liberale mens-en wereldbeeld dat het kapitalisme ondersteunt niet in vraag, integendeel. |
|
![]() |
![]() |