![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al dat gezever.
|
|
|
#822 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Karma : 4 april 2009 om 22:43. |
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#824 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#825 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Duveltje vroeg het.
|
|
|
#826 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#827 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De boel is geen cirkel.
Alles is linair, ne mens heeft een verleden, dat komt niet meer terug. Een mens mag hier niet gaan leven. Enkel aan denken, om vervolgens meer te denken en gedeprimeerd te worden. Ik heb gewoon mijn dag niet.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 4 april 2009 om 22:58. |
|
|
|
|
|
#828 |
|
Europees Commissaris
|
Nu begin ik me in jouw persoon te interesseren hoor From Vlaanderen.
|
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik pak mij een boek vast een lees tot ik genoeg gelezen heb.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 4 april 2009 om 23:18. |
|
|
|
|
|
|
#830 |
|
Europees Commissaris
|
Aan Largo W:
Ge hebt precies iets met ballenbads hé ... is blijkbaar niet de eerste maal dat je er over begint .... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=672 |
|
|
|
|
|
#831 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#832 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik volg haar helemaal niet op de voet (gaat ook moeilijk nu ze geband is). Groentje-18 is hier niet per ongeluk geband of onterecht geband, ze smeekte er haast om met haar laatste posts. Ik kan niet zeggen dat ik haar posts mis. Annalist mag van mij wel terugkomen.
|
|
|
|
|
|
#833 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Groentje18 heeft mij helemaal niks gedaan. Maar ik heb Groentje wel gewezen op het feit dat ze erover ging gaan (of dat was toch de bedoeling). Heb haar dan ook even verdedigt waar ik het nodig achtte. Maar nu achteraf nog beginnen over "ze verdient het niet" en co dat gaat er bij mij niet in. Groentje heeft heel zeker alle kansen gehad van haar medeforummers, van de moderatie,... van iedereen. Het is spijtig dat ze weg is maar ik ga niet over m'n principes gaan voor zoiets. Ook a_l werd voldoende duidelijk gemaakt dat hij erover ging gaan. Hij heeft me persoonlijk wat meer gedaan maar dat laat me even koud als de historie groentje18 hoor...
|
|
|
|
|
#834 | ||
|
|
Citaat:
Als ik aan kleuters denk denk ik aan het ballenbad. Geen flauw idee waarom.
|
|
|
|
|
#835 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
'k Vind het niet zo leuk om dat te bemerken.
|
|
|
|
#836 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je nog is op de site van blokwatch komt moet je er maar eens op letten.
|
|
|
|
#837 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#838 | |
|
|
Citaat:
Voor wat betreft je protegees, ik heb er geen enkel probleem mee als ze terugkomen, hoewel ze zelf de forumregels hebben geschonden. Ergens wringt er iets aan het systeem of aan het consequent handhaven ervan: Er mogen hier mensen de meest verschrikkelijke dingen verkondigen of in het wilde weg ongefundeerde beschuldigingen uiten maar zolang ze geen oproep tot geweld doen mogen ze blijven. Vrijheid van meningsuiting, ik ben vóór maar het steekt een beetje als anderen (zoals de drie in je onderschrift) voor onschuldiger zaken permanent worden verbannen. Nog iets over die drie: Over Anna List hoeven we het niet te hebben. Dat was een voorbeeldige forummer totdat hij zijn hand overspeelde met al die dubbelnicks. Hij mag van mij sowieso terug. Groentje-18 is degene voor wie je het opneemt en je neemt stelling tegen bijvoorbeeld 'De laatste Belg'. Maar zowel hij als ik hebben het ook al eens opgenomen voor haar, hebben gewaarschuwd via PB's dat ze te ver ging etc. Vergis je niet. Plaatsvervangende schaamte kwam regelmatig voor als je haar berichten las. Ze kon zó eindeloos doorgaan om haar gelijk te halen, ook in andere draden die niets met de kwestie te maken hadden, dat je er moe van werd. Naast haar bakvissengedrag en gemis aan empathie. En dan Polly. Eigenlijk vreemd dat je haar naast Groentje in je onderschrift hebt staan aangezien Groentje mede aan de wieg heeft gestaan van de permban van Polly. Polly is af en en toe wat 'uitgesproken' en fanatiek maar niet kwaadaardig. Ik vind het jammer dat ze weg is. Tot slot: de drie hebben hun ban aan zichzelf te danken maar van mij mogen ze alledrie terug. Het heeft echter geen zin te blijven zeuren. Volwassen mensen blijven verantwoordelijk voor hun eigen daden en forumjury's zorgen alleen maar voor nog meer willekeur en gezeur. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 7 april 2009 om 16:51. |
|
|
|
|
|
|
#839 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik probeer er later nog op terug te komen (momenteel weinig tijd). |