Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2009, 22:38   #821
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik denk dat de gemiddelde forummer - ik dus - zich geen reet interesseert voor het hele Groentje-gedoe.
Kan me vergissen he.
Al dat gezever.
Oud 4 april 2009, 22:42   #822

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik denk dat de gemiddelde forummer - ik dus - zich geen reet interesseert voor het hele Groentje-gedoe.

Kan me vergissen he.
Wel of niet ... even goede forummers Kiko.

Laatst gewijzigd door Karma : 4 april 2009 om 22:43.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2009, 22:50   #823

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Al dat gezever.
Ik apprecieer heel sterk je onderschrift From_Vlaanderen.
Oud 4 april 2009, 22:51   #824
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Oud 4 april 2009, 22:51   #825
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Duveltje vroeg het.
Oud 4 april 2009, 22:54   #826

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Duveltje vroeg het.
OK ... zo geraakt de circel meer en meer rond ...
Oud 4 april 2009, 22:57   #827
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OK ... zo geraakt de circel meer en meer rond ...
De boel is geen cirkel.
Alles is linair, ne mens heeft een verleden, dat komt niet meer terug. Een mens mag hier niet gaan leven. Enkel aan denken, om vervolgens meer te denken en gedeprimeerd te worden.

Ik heb gewoon mijn dag niet.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 4 april 2009 om 22:58.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2009, 23:05   #828

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De boel is geen cirkel.
Alles is linair, ne mens heeft een verleden, dat komt niet meer terug. Een mens mag hier niet gaan leven. Enkel aan denken, om vervolgens meer te denken en gedeprimeerd te worden.

Ik heb gewoon mijn dag niet.
Nu begin ik me in jouw persoon te interesseren hoor From Vlaanderen.
Oud 4 april 2009, 23:09   #829
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu begin ik me in jouw persoon te interesseren hoor From Vlaanderen.
Wat zit ik hier nu te refreshen, ipv F5 druk ik beter op alt F4.
Ik pak mij een boek vast een lees tot ik genoeg gelezen heb.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 4 april 2009 om 23:18.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2009, 23:21   #830

Karma's schermafbeelding

Standaard

Aan Largo W:
Ge hebt precies iets met ballenbads hé ... is blijkbaar niet de eerste maal dat je er over begint ....

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=672
Oud 4 april 2009, 23:25   #831

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zit ik hier nu te refreshen, ipv F5 druk ik beter op alt F4.
Ik pak mij een boek vast een lees tot ik genoeg gelezen heb.
Nu geef je al computerles ook? Heb het net even uitgeprobeerd die F5 (Alt F4 kende ik al)
Oud 4 april 2009, 23:50   #832
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig ben jij er om ons hier op te wijzen. Heb jij dan iets met Groentje dat je de haar zo op de voet volgt?
Ik volg haar helemaal niet op de voet (gaat ook moeilijk nu ze geband is). Groentje-18 is hier niet per ongeluk geband of onterecht geband, ze smeekte er haast om met haar laatste posts. Ik kan niet zeggen dat ik haar posts mis. Annalist mag van mij wel terugkomen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 09:45   #833
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Graag on topic blijven en niet persoonlijk worden aub. Ik word ook niet persoonlijk naar jou toe.
Citaat:
Ik zou het appreciëren mocht je mijn teksten niet volledig zin per zin uit elkaar trekken omdat dan soms de context dreigt verloren te gaan.
Citaat:
Klein vraagje ... wat heeft Groentje JOU persoonlijk aangedaan?
Niks!
Groentje18 heeft mij helemaal niks gedaan. Maar ik heb Groentje wel gewezen op het feit dat ze erover ging gaan (of dat was toch de bedoeling). Heb haar dan ook even verdedigt waar ik het nodig achtte. Maar nu achteraf nog beginnen over "ze verdient het niet" en co dat gaat er bij mij niet in. Groentje heeft heel zeker alle kansen gehad van haar medeforummers, van de moderatie,... van iedereen. Het is spijtig dat ze weg is maar ik ga niet over m'n principes gaan voor zoiets.
Ook a_l werd voldoende duidelijk gemaakt dat hij erover ging gaan. Hij heeft me persoonlijk wat meer gedaan maar dat laat me even koud als de historie groentje18 hoor...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 09:50   #834
largo_w

Standaard

Citaat:
Aan Largo W:
Ge hebt precies iets met ballenbads hé ... is blijkbaar niet de eerste maal dat je er over begint ....

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=672
je kent mijn discussies met Groentje blijkbaar goed ...

Als ik aan kleuters denk denk ik aan het ballenbad. Geen flauw idee waarom.
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 5 april 2009, 11:30   #835
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rond die contacten tussen Groentje en mij ... daar kan ik duidelijk in zijn ... ja dus ...
Botst met:

Citaat:
Ik hoor jullie het al zeggen ... Frutella is een dubbelnick van Groentje-18 ... maar ... waar is het levende bewijs hiervan?
Hotst met:

Citaat:
Laat ons even duidelijk zijn ... Frutella kan niets aangesmeerd worden tenzij ze inderdaad Groentje zou zijn maar daar zijn geen concrete bewijzen voor tenzij wat enkele (twee, drie ...) forumleden hier beweren.
'k Vind het niet zo leuk om dat te bemerken.
Oud 5 april 2009, 12:05   #836
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Botst met:
Hotst met:
Als ik afzonderlijke berichten ga samenvoegen van eender wie, dan spreken die elkaar tegen.
Als je nog is op de site van blokwatch komt moet je er maar eens op letten.
Oud 5 april 2009, 16:06   #837

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Botst met:

Hotst met:

't Is niet omdat ik iemand beter ken (wat nogal relatief is natuurlijk) dat ik automatisch verondersteld wordt om ook die zijn dubbelnick te kennen hé.
Oud 7 april 2009, 16:51   #838
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat de kleuter (kleuter A) in het ballenbad betreft ... stel je voor dat een andere kleuter (kleuter B) een speld in zijn hand houd waarmee hij ongemerkt steeds kleuter A onder water prikjes geeft. De juf heeft het niet in de smiezen maar ze ziet wel dat kleuter A stout is (doordat hij reageert op de speldeprikjes) en reageert alleen op kleuter A. Kleuter A moet uit het bad komen en probeert de juf duidelijk te maken dat hij steeds ongemerkt "geprikt" wordt. De juf gelooft hem niet en er ontstaat een tweede conflict ... nu echter met de juf. De juf zet hem in de hoek maar dat vind kleuter A helemaal niet eerlijk. De kleuter begint van zijn oren te maken tegen de juf ... de juf ziet dat als een aanval op haar persoon en legt geen verband met mogelijke andere redenen ....
Mooi voorbeeld van weer zo'n conflictcyclus ...
Och, het is zelf nog anders. Het is genoegzaam bekend dat één van de juffen het nodig vindt zich af en toe om te kleden als kleuter en meedoet met 'prikken' als de bovenmeester even niet kijkt. Het liefst als één van de andere kleuters al huilt. Dat is flauw maar niet dramatisch, zolang je er maar niet op ingaat. Je zou verwachten dat zo'n juf liever brandjes blust dan aanwakkert maar het is niet anders.

Voor wat betreft je protegees, ik heb er geen enkel probleem mee als ze terugkomen, hoewel ze zelf de forumregels hebben geschonden. Ergens wringt er iets aan het systeem of aan het consequent handhaven ervan: Er mogen hier mensen de meest verschrikkelijke dingen verkondigen of in het wilde weg ongefundeerde beschuldigingen uiten maar zolang ze geen oproep tot geweld doen mogen ze blijven. Vrijheid van meningsuiting, ik ben vóór maar het steekt een beetje als anderen (zoals de drie in je onderschrift) voor onschuldiger zaken permanent worden verbannen.

Nog iets over die drie: Over Anna List hoeven we het niet te hebben. Dat was een voorbeeldige forummer totdat hij zijn hand overspeelde met al die dubbelnicks. Hij mag van mij sowieso terug.

Groentje-18 is degene voor wie je het opneemt en je neemt stelling tegen bijvoorbeeld 'De laatste Belg'. Maar zowel hij als ik hebben het ook al eens opgenomen voor haar, hebben gewaarschuwd via PB's dat ze te ver ging etc.
Vergis je niet. Plaatsvervangende schaamte kwam regelmatig voor als je haar berichten las. Ze kon zó eindeloos doorgaan om haar gelijk te halen, ook in andere draden die niets met de kwestie te maken hadden, dat je er moe van werd. Naast haar bakvissengedrag en gemis aan empathie.

En dan Polly. Eigenlijk vreemd dat je haar naast Groentje in je onderschrift hebt staan aangezien Groentje mede aan de wieg heeft gestaan van de permban van Polly. Polly is af en en toe wat 'uitgesproken' en fanatiek maar niet kwaadaardig. Ik vind het jammer dat ze weg is.

Tot slot: de drie hebben hun ban aan zichzelf te danken maar van mij mogen ze alledrie terug. Het heeft echter geen zin te blijven zeuren. Volwassen mensen blijven verantwoordelijk voor hun eigen daden en forumjury's zorgen alleen maar voor nog meer willekeur en gezeur.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 7 april 2009 om 16:51.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2009, 17:57   #839

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Och, het is zelf nog anders. Het is genoegzaam bekend dat één van de juffen het nodig vindt zich af en toe om te kleden als kleuter en meedoet met 'prikken' als de bovenmeester even niet kijkt. Het liefst als één van de andere kleuters al huilt. Dat is flauw maar niet dramatisch, zolang je er maar niet op ingaat. Je zou verwachten dat zo'n juf liever brandjes blust dan aanwakkert maar het is niet anders.

Voor wat betreft je protegees, ik heb er geen enkel probleem mee als ze terugkomen, hoewel ze zelf de forumregels hebben geschonden. Ergens wringt er iets aan het systeem of aan het consequent handhaven ervan: Er mogen hier mensen de meest verschrikkelijke dingen verkondigen of in het wilde weg ongefundeerde beschuldigingen uiten maar zolang ze geen oproep tot geweld doen mogen ze blijven. Vrijheid van meningsuiting, ik ben vóór maar het steekt een beetje als anderen (zoals de drie in je onderschrift) voor onschuldiger zaken permanent worden verbannen.

Nog iets over die drie: Over Anna List hoeven we het niet te hebben. Dat was een voorbeeldige forummer totdat hij zijn hand overspeelde met al die dubbelnicks. Hij mag van mij sowieso terug.

Groentje-18 is degene voor wie je het opneemt en je neemt stelling tegen bijvoorbeeld 'De laatste Belg'. Maar zowel hij als ik hebben het ook al eens opgenomen voor haar, hebben gewaarschuwd via PB's dat ze te ver ging etc.
Vergis je niet. Plaatsvervangende schaamte kwam regelmatig voor als je haar berichten las. Ze kon zó eindeloos doorgaan om haar gelijk te halen, ook in andere draden die niets met de kwestie te maken hadden, dat je er moe van werd. Naast haar bakvissengedrag en gemis aan empathie.

En dan Polly. Eigenlijk vreemd dat je haar naast Groentje in je onderschrift hebt staan aangezien Groentje mede aan de wieg heeft gestaan van de permban van Polly. Polly is af en en toe wat 'uitgesproken' en fanatiek maar niet kwaadaardig. Ik vind het jammer dat ze weg is.

Tot slot: de drie hebben hun ban aan zichzelf te danken maar van mij mogen ze alledrie terug. Het heeft echter geen zin te blijven zeuren. Volwassen mensen blijven verantwoordelijk voor hun eigen daden en forumjury's zorgen alleen maar voor nog meer willekeur en gezeur.
Kijk, dit vind ik nu eens een gefundeerde reactie beste, veel meer dan het "ze verdienen het" of "ze verdienen het niet".
Ik probeer er later nog op terug te komen (momenteel weinig tijd).
Oud 7 april 2009, 18:47   #840
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
yeah right en de andere juffrouwen daar rond zouden dat toelaten... Get a grip de "ja ma hij is de lievelings..." is onzin dat weet iedereen wel vooral de leerkrachten zelf wss die daarmee lachen.
Citaat:
onschuldiger? wie is daar de baas over...jij?
Citaat:
Euhm...I guess not!
Citaat:

Citaat:
Ik heb het nooit oneerlijk gevonden wanneer polly gebannen werd...
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be