Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2009, 20:06   #221
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Straks hebt U geen vrijheid van meningsuiting meer meneer Raf, dan kan U nog zo hard brullen als U wil dat het VB niet strookt met onze waarden en normen, niet met de Uwe misschien, maar de andere partijen doen er niks aan, integendeel, ze verkwanselen ons land liever aan vreemde overheersing, daarvoor hebben onze voorvaderen niet gevochten.

Waarschijnlijk zal U zelfs de eerste zijn die van de allerhoogste toren wordt gesmeten, denk daar maar eens over na...
oei oei oei,
ik zal dan maar uit angst op het vb gaan stemmen
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 20:07   #222
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zijn Vlaams belang kiezers volgens u dommeriken ?
Uiteraard. Wat een domme vraag. Vlaams Blok-kiezer zeker?
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 20:09   #223
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Doet u dat op uw werk ook, de moeilijkste taak zonder enig bewijs van kunnen aan een nieuweling geven?
Inderdaad, alleen daarna kan je met absolute zekerheid zeggen dat ze er niets van bakken. Wat er ondertussen uitgespookt hebben, en met uw klantenrelatie (vlamingen) aangevangen hebben zal u worst wezen?
Als hooggeschoolde bent u zeer innoverend in het uitdelen van verantwoordelijkheid aan mensen die nog niks bewezen hebben. Ik wijs hen niet arrogant af, is kijk naar hun studieuitslagen, en die zijn ronduit bedroevend.
Ik heb niet gezegd dat het VB geen sociaal economisch programma heeft, ik heb gezegd dat hun kiezers op ander partijen aangewezen zijn om daarvan iets te realiseren, gezien het VB door zijn eisenpakket en zijn standpunten de facto kiest om in de oppositie te blijven. Dat laatste geven ze zelf toe.
Als het aantal migranten blijft toenemen, dan hebben ze na verloop geen enkele kans meer om aan de macht te komen, wegens te veel migranten. Zoland de vlaming verzuimt om de bevolking op peil te houden komen er anderen de lege plaatsen invullen, legaal of illegaal.
Het" diploma" om het beleid mede te mogen bepalen is verkozen zijn, de anderen die daar zitten zijn ook maar gewoon verkozen, zonder daarom , op een paar uitzonderingen na meer bewezen te hebben . Sommigen worden zelfs van de eerste keer dat ze verkozen zijn direct minister , zoals bijvoorbeeld Freya vandenbossche.De strenge eisen die u stelt worden door andere partijen dus evenzeer niet toegepast.
Het criterium om door mij aangeworven te worden is 1: het vereiste diploma gehaald hebben en 2: een zekere maturiteit en zelfvertrouwen uitstralen en punt 2 heeft niet altijd met ouderdom of ervaring te maken, sommige mensen hebben dit op jonge leeftijd van nature, anderen slagen nooit in punt 2

Als het aantal migranten verdubbelt zal de overlast dermate stijgen dat zeer grote paketten vlamingen de overstap naar het Belang zullen maken, maak u daar geen illusies over. een overval hier, een aanranding daar, u begrijpt wat ik bedoel.

Verder zie ik het nut van een verdere discussie niet in. U geeft argumenten om niet op het VB te stemmen, argumenten die voor mij dikwijls precies argumenten zijn om er wel op te stemmen. Nu goed dat is democratie . Omdat ik uw mening niet onderschrijf wil toch niet zeggen dat ik daarom dom zou zijn. Ik beweer dat toch ook niet van u omdat u de mijne niet deelt
Ik hoop dat we het hierover eens kunnen zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 20:10   #224
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen mandataris, heb twee univerisitaire diploma's en toch ben ik VB kiezer. Achterlijk zal ik dus niet onmiddellijk zijn. Op basis van welke kriteria meent u te moeten besluiten dat u verstandelijk superieur bent ?
Uw tussenkomst voor deze laatste was nogal onsamenhangend. Bent u dronken of onder invloed van drugs ?
Met welke uitgewerkte dossiers zou ik moeten afkomen ? Ik ben geen politieker en heb ook die ambitie niet. Ik ben enkel van oordeel dat de verdere verspreiding van de islam een gevaar is voor het voortbestaan van de westerse democratische samenleving ,zoals wij die vandaag kennen, en steun daarom politiekers die de verspreiding van deze islam willen tegengaan. Dat is toch mijn democratisch recht of vindt u van niet ?
Bij een tonneke van 10 kilo waspoeder gekregen zeker, die "univerisitaire" diploma's?
Oud 27 april 2009, 20:11   #225
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
raf zijdde blind,joeng straks gaan de moslims europa inpalmen en de homo's mishandelen
Oud 27 april 2009, 20:13   #226
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg Raf. Ik zou niet op vakantie naar Irak gaan. Homo"s worden daar met hun kont tegen elkaar gelijmd en dan geeft men ze een purgeermiddel. Gezond kan dat niet zijn. Maar ge kunt natuurlijk de goede raad van een VB-er altijd in de wind slaan.
Oud 27 april 2009, 20:14   #227
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bij een tonneke van 10 kilo waspoeder gekregen zeker, die "univerisitaire" diploma's?
100 % vlaams pure waspoeder stond erop te lezen
Oud 27 april 2009, 20:14   #228
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zitten ook geen vragen te stellen in het Vlaams Parlement...
Ik vind het juist bewonderenswaardig dat mensen met kanker de motivatie en wilskracht hebben om verder te werken. Jij hebt duidelijk liever dat ze ergens verborgen in de huiskamer of hospitaalbed wegkwijnen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 20:15   #229
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

@Raf(ke)
Citaat:
Het woordenboek

De zoek resultaten:«politieker»

politieker
po - li´ tie - ker
(
de -woord (mannelijk)
politiekers
Zuid-Nederlands politicus
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 20:16   #230
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ram tegen 100 per uur op het klavier . Ik ga niet alles achteraf nalezen. Er zal hier en daar een taalfout staan en dan. het is hier geen examen dictee.
Oud 27 april 2009, 20:19   #231
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Valt tegen he Raf. Het eerste is een tijpfout en politieker is juist geschreven.
Oud 27 april 2009, 20:19   #232
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg Raf. Ik zou niet op vakantie naar Irak gaan. Homo"s worden daar met hun kont tegen elkaar gelijmd en dan geeft men ze een purgeermiddel. Gezond kan dat niet zijn. Maar ge kunt natuurlijk de goede raad van een VB-er altijd in de wind slaan.
Zeg Pericles, gij jaagt de boel nogal aan joh , 'met hun konten tegen elkaar gelijmd' zot das nie waar, straks zijn we weer 'dommeriken'
Hun kont wordt dichtgelijmd* (das ook al erg genoeg anders)
Oud 27 april 2009, 20:21   #233
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg Pericles, gij jaagt de boel nogal aan joh , 'met hun konten tegen elkaar gelijmd' zot das nie waar, straks zijn we weer 'dommeriken'
Hun kont wordt dichtgelijmd* (das ook al erg genoeg anders)
Mogelijk heeft de Raf dat graag. Ge kunt nooit weten he.
Oud 27 april 2009, 20:27   #234
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mogelijk heeft de Raf dat graag. Ge kunt nooit weten he.
Ocharm, da wensde toch niemand toe

trouwens, VB'er of niet, kanker, chemo, de daarbij horende haaruitval en dan een hoofddoekje moeten dragen wens je ook niemand toe, daarover in discussie gaan en vergelijken met een moslimse kopvod - waar ze zogezegd zelf voor kiezen - getuigt werkelijk van erg weinig respect en menselijke gevoelens, je zal het zelf maar hebben!
Oud 27 april 2009, 20:29   #235
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik vind het juist bewonderenswaardig dat mensen met kanker de motivatie en wilskracht hebben om verder te werken.
ge moet al serieus een vijs los hebben zitten om daar geen bewondering voor te hebben.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 20:30   #236
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ocharm, da wensde toch niemand toe

trouwens, VB'er of niet, kanker, chemo, de daarbij horende haaruitval en dan een hoofddoekje moeten dragen wens je ook niemand toe, daarover in discussie gaan en vergelijken met een moslimse kopvod - waar ze zogezegd zelf voor kiezen - getuigt werkelijk van erg weinig respect en menselijke gevoelens, je zal het zelf maar hebben!
Zou de Raf ontsnapt zijn uit een psychiatrische instelling ?
Oud 27 april 2009, 20:33   #237
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Zou de Raf ontsnapt zijn uit een psychiatrische instelling ?
ontsnapt?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 20:36   #238
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
ontsnapt?
Krijgen ze daar tegenwoordig ook al een PC met internetverbinding ? En dat op mijn kosten. :
Oud 27 april 2009, 20:37   #239
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Straks hebt U geen vrijheid van meningsuiting meer meneer Raf, dan kan U nog zo hard brullen als U wil dat het VB niet strookt met onze waarden en normen, niet met de Uwe misschien, maar de andere partijen doen er niks aan, integendeel, ze verkwanselen ons land liever aan vreemde overheersing, daarvoor hebben onze voorvaderen niet gevochten.
Over welke voorvaderen heb je het nu precies? Degenen die deelnamen aan de kruistochten?

Citaat:
Waarschijnlijk zal U zelfs de eerste zijn die van de allerhoogste toren wordt gesmeten, denk daar maar eens over na...
Ja, want hier worden mensen bij bosjes van torens gegooid hé...

Oud 27 april 2009, 20:40   #240
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
raf zijdde blind,joeng straks gaan de moslims europa inpalmen en de homo's mishandelen
Gelukkig hebben we het vlaams blok dat opkomt voor de rechten van homo's. Zij zullen voorwaar onze redding zijn!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be