![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Minister-President
|
zo zo toch een evulotie te merken op dit forum
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een Europeaan zou eens moeten proberen , als verkozene in een vb turks parlement, met een kruis op z'n borst in dat parlement te geraken...(ik zeg wél: geraken) |
|
|
|
|
|
|
#223 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
En dat profiel komt alvast niet met het mijne overeen ... Denk dus maar 2 keer na voor je de term racisme in de mond neemt en misbruikt voor je eigen politiek correcte gelijk. Ik sta niet in de statistieken van de racistische geweldplegingen gepleegd door de mensen waarvan jij de religie zo humanistisch vindt. Citaat:
Laatst gewijzigd door Dimensie : 10 juni 2009 om 12:43. |
||
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat denkt de hoofddoekparlementarier bijvoorbeeld over volgende koranverzen: (let op, wat volgt is niet MIJN mening, blijkbaar zijn er een aantal mensen die menen dat IK die dingen wil laten opvolgen.... ) 3.118 O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger.Wat doet een Humanistische partij (met christelijke grondslag toch) met een verkozen parlementslid die bovenstaande verzen in haar heilig boekje volledig moet opvolgen, wat ze blijkbaar wenst te doen, anders moet ze ook geen islam schaamlap meer dragen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#225 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||||
|
|
|
|
|
#226 | |
|
|
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in feite is dat een goed gedacht.
Ik neem aan dat ze perfect tweetalig is als parlementarier van het Brusselse Gewest? of zou dat een probleem zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De soep wordt niet zo heet gedronken als ze wordt opgediend.
Afwachten of het wettelijk is dat ze met haar doekje IN het parlement komt... |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik dacht dus ook dat hoofdbedekking verboden was in het parlement.
|
|
|
|
|
#230 |
|
|
probeer het eens
|
|
|
|
|
#231 |
|
Staatssecretaris
|
Tis erg da die meisjes een hoofddoek dragen alsof het een modetrend is zonder te beseffen wat het idee achter een hoofddoek is.
|
|
|
#232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat al die pro-islamvlag boeh-roepers met hun broek op de knieën staan als ze daar staan te kwelen voor het "recht" om een brigitte bardot sjalleke te mogen dragen..... Zelf ben ik pro de Morel-Knoop. Prachtig gedrapeerde lange sjaal met mooi vervlochten knoop met franjes die langs de hals lopen. Zéér sexy trouwens ook. Ze geraken in de knoei met hun "ik ben een diamant en draag men hoofddoek als bescherming tegen verkrachting" systeem (ik wist trouwens ook niet dat bij moslima's hun vagina op hun kruin lag, maar dat terzijde). STEL nu eens, dat we massaal de Morel-knoop gaan dragen deze zomer! Wat moeten de "ik wil dat je naar mijn binnenste kijkt" meiden dan gaan doen?
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
|
Citaat:
Neen, het is nog erger. De hoofddoek is nu net de publieke affirmatie van haar ondergeschiktheid aan de koran. Wat een inconsequentie zeg. Een moslima vertelde De Winter dat zij een hoofddoek droeg om korter bij God te zijn, en de kloothommels van bloed en eer mogen geeneens een swastika of een duitse helm dragen om zich ook korter bij God te voelen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 juni 2009 om 14:04. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dan geldt het voor de bezoekers.... er is toch iets met een verbod op hoofdbedekking in het parlement.
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik moet hier nog iets bijzetten of ik overtreed de forumregels.
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Banneling
|
Prima! En niet meer dan logisch ook! Degenen in het parlement, moeten representatief zijn voor onze bevolking. En of sommigen daarin zich nu kunnen vinden of niet : onze bevolking bestaat ook voor een groot deel uit buitenlanders en vooral de groep Moslims is relatief groot. (Mogelijk groter dan de echte Christenen). Ik zie ook niet in waarom anderen een mening moeten hebben in het feit dat ze hier wonen of niet: we hebben ze zelf naar hier gehaald, in eerste instantie. In tweede instantie zijn dat de gevolgen van groener gras hebben dan de ander: dat trekt nu eenmaal mensen aan die ook deze levensstandaard willen hebben. Daar is niets abnormaal aan. Terzijde spreken zij zich ook niet uit over het feit of ze ons (autochtonen) al dan niet wenselijk, dan wel zeer storend vinden.
Daarenboven is er geen enkele reden om ervan uit te gaan dat iemand met een hoofddoek een slechte parlementariër zal zijn dan iemand zonder hoofddoek. Dat is een even grote dooddoener dan beweren dat iemand met een grote neus of flap-oren het slechter zal doen, of iemand met een fluo-broek godbetert. |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Banneling
|
Citaat:
*KNIP* Al kan het goed zijn dat "vredelievend" België waarmee u sympathiseert nu in opstand zal komen. Hoewel ik de wet op het dragen van religieuze tekens/hoofddeksels in openbare gebouwen niet ken. Ik hoop echter dat ze verstandiger zijn dan zich bezighouden met zulke non-issues, want voor mijn part gaat morgen iedereen met een slagersmuts of in superman kostuum naar het parlement. Zolang ze hun werk maar doen. Laatst gewijzigd door Akira : 11 juni 2009 om 12:40. |
|
|
|
|