![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Christenen moeten dus wel een gevaarlijke groep zijn, en diegenen die dergelijke zaken niet doen, moeten dat dan wel impliciet steunen... gelukkig dat men dit niet propageert. Maar nog niet voor allemaal..
Laatst gewijzigd door roodhaar : 12 juni 2009 om 12:14. |
||
|
|
|
|
|
#562 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hun mannen moeten, indien zij zich niet onvoorwaardelijk overgeven, standrechtelijk geëxecuteerd worden. Misschien dat die oorlogszuchtige heidenen hierdoor wat respect leren op te brengen voor FC De Kampioenen!
|
|
|
|
#563 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie weet wat voor "fucked-up"-minds hier lezen en posten. Ik zie er al ene rechtstaan van achter zijn scherm en roepen: "Joao!! Da moete welle doeng!!! |
|
|
|
|
|
|
#564 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
de media moet deze doelgroep snel zien te overtuigen van hun entertainmentswaarden voor het te laat is!
|
|
|
|
#565 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
KKK is geen erkende godsdient in belgie. Try again zou ik zeggen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
|
#566 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is dat of in een hoekje gaan zitten huilen en bang wezen.
|
|
|
|
#567 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#568 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Joao!!!! da moete welle goan doeng!!!!! We moeten er inderdaad om lachen, Chef. Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juni 2009 om 12:25. |
|
|
|
|
|
|
#569 | |||
|
|
[quote=roodhaar;4167346]IN het Parlement ? Zou idd moeten ja.[/quote
Waarom? Dit heeft niks te maken met scheiding tussen kerk en staat. Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
|
|
|
|
|
#570 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overal waar een koran, bijbel,enz...dient als leidraad komt er miserie, vroeg of laat. |
|
|
|
|
|
|
#571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=k9;4167415]
Citaat:
In openbare gebouwen werd op veel plaatsen het kruisbeeld verwijderd wegens de symboolwaarde. Waarom zou nu plots een �*nder symbool wèl mogen ? Eén maat en één gewicht ! |
|
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Banneling
|
[quote=Boduo;4167435]
Citaat:
Een politica is een persoon (geen gebouw) die best wel voor iets staat, vooringenomen is, wil ze verkozen raken. |
|
|
|
|
|
|
#573 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#574 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Another Jack;4167442]
Citaat:
Ik wil er een stuk uitsnijden zodat iedereen mijn gelaat kan zien. |
|
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, voor mijn part wil ik gerust aannemen dat dit niet direct op hoofdbedekking hoeft te slaan, mij niet gelaten. Maar ze zeggen zelf toch steeds dat allah het van hen vraagt, en blijkbaar vinden alle linkiewinkies en pocolieten dat allemaal héél goed, toch? Dus wie ben ik om te zeggen dat 33.59 enkel wil zeggen dat ze zich als moslim herkenbaar moeten maken zodat hun eigen volk hun eigen vrouwen niet lastigvalt? En verder zijn er nog zo'n stuk of twee mogelijke aanwijzingen volgens henzelf dat ze een huddevud moeten dragen.... zeggen ze zelf.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#576 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#577 |
|
|
Persoonlijke keuze verdedigen lijkt mij het beste wat ge kunt doen om westerse waarden te verdedigen. Tegenstanders zien echter alleen het symbolische achter die hoofddoek en zijn dus hypocriet.
|
|
|
|
|
|
#578 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als iemand een nazi-uniform draagt en daar zèlf de symbolische SS gedachtengang achter ziet, dan moet ik enkel een zwart kostumeke zien? als een politie agent in functie zijn uniform draagt en er uiteraard een symbolische betekenis aan geeft, dan moet ik net doen of hij de straatkeerder is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|