![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Ja, ik heb wat naar filmpjes gekeken om me daarna hier als expert van alles en nog wat voor te doen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 juni 2009 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Gouverneur
|
![]() Héél interessante opmerking vanwege de persoon die deze draad opende. Ik zou er zeker een gedreven lid van worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog niet gezien. Moet ik nog eens doen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Gouverneur
|
![]() Kan iemand mij vertellen hoe een discussie over een meer rechtse Spa ontaard in een gesprek over wapentuig? Hoe rechts willen jullie gaan? De militanten bewapenen: de s(p)a?
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mja iemand was hier de mensen blaaskes aan het wijsmaken. En daar reageerde ik op.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) De Stinger is sneller (mach 2.2) , heeft groter bereik (7800 meter), grotere warhead (3 kg) dan eender welke Russische draagbare SAM. 2) De Stinger gebruikt zowel radar als heat-seaking om zijn doel te vinden en gebruikt softwarematige algoritmes om storingen (countermeasures) weg te filteren. Dingen die in de jaren tachtig zeker toptechnologie waren. De Stinger had 4 processors met elk een werkgeheugen van 4 kb hetgeen gigantisch was aangezien de pc's toen 1 kb werkgeheugen hadden. (Ik heb nog zo'n ding liggen hier waarmee je moest knoeien met casettebandjes)
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 juni 2009 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry met radar bedoelde ik het IFF systeem (IFF werkt op de golflengte van radar).
http://www.howstuffworks.com/stinger.htm/printable
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 juni 2009 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Russen hebben ook IFF, en meer zelfs: de Russen hebben betere detonators op de Igla, die er een jaartje vroeger was. http://www.designation-systems.net/dusrm/index.html Dit is geen slechte bron. Legt ook uit hoe zulke dingen ongeveer werken. Het komt er dus nog steeds op het volgende neer: de Stinger was het beste wat de Yanks hadden, maar het was niks speciaal. De Russen hadden de technologie al (sinds jaren geleden). En er is geen nood om mij uit te schelden als jij je feiten niet eens correct kunt krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Thanks. Daar ging het om. Soit als u dan toch zo graag vergelijkt. Hier vindt u een vergelijkende tabel tussen de twee: http://en.wikipedia.org/wiki/9K38_Igla
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 juni 2009 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens spreken je bronnen elkaar tegen. De wikitabel (die overigens correct is) spreekt je Howstuffworks-gegevens tegen. Zie man, het zou wel eens goed zijn om op tijd te stoppen. Het is geen schande om niet te weten, en het is een teken van eervol zijn om je fouten te kunnen toegeven. Maar je blijft doordrammen ookal ben je al meerdere keren door het slijk gehaald, je haalt geen bronnen aan zoals gevraagd (als je wel weet wat ik bedoel met een bron), en de weinige bronnen die je aanhaalt spreken elkaar tegen. Stop nu, nu je nog de kans hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Straks begin je nog te zeggen dat Stealth technologie geen toptechnologie is omdat WOI tweedekkers gemaakt van hout en doek ook gebruik maken van materialen die geen radar signatuur hebben en dus "Stealth" zijn. Of dat de Russische stealth techniek ook niet nieuw is omdat ze gebruik maakt van plasma. En dat het onderzoek rond plasma's van Nikola Tesla reeds een eeuw oud is. Toptechnologie is datgene dat op een bepaald moment "Top of the Hill" is. Wikitabel: FIM-92A Howstuffworks: FIM-92F ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 juni 2009 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() Zou ik trouwens concreet mogen zien welke nieuwe technologie er in de Stinger-A verpakt zat? Liefst academisch, met complete uitleg.
Als je dat niet kunt, ben je een leugenaar. |
![]() |
![]() |