![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | ||
Parlementslid
|
![]() Voila
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarop baseer je je om te zeggen dat de entropy van het universum toeneemt?
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 7 augustus 2009 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om iets of iemand te wreken, moet je eerst in zijn bestaan geloven, capiche? Enkel iemand die al in God gelooft, kan hij/zij God wreken door het geloof of de aanbidding stop te zetten. Als je daarentegen nooit in God hebt geloofd vanwege gebrek aan bewijs, wreek je je helemaal niet, aangezien je geen wrok kan koesteren jegens iemand in wiens bestaan je niet gelooft. Gelovigen zeggen vaak dat atheïsten God haten. Dat heb ik nu al duizend keer aan moeten horen. Neen, atheïsten koesteren geen haat voor iets in wiens bestaan ze niet geloven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#467 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bertie : 7 augustus 2009 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebben CHristenen de Big Bang uitgevonden? Ik dat ze geloofden in de schepping.
![]() |
#472 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb ook een hekel aan sommige (zelfs vele) gelovigen, maar ik gooi het proverbiale kind niet weg met het badwater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je taalgebruik is al even slordig als altijd. Het is: "zich wreken op iemand". Voorts heb je blijkbaar nog nooit van psychologie gehoord.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Parlementslid
|
![]() Nee dit is weer typisch atheistische draaikonterij. Ik zei letterlijk dat de 2e wet bewijst dat het universum niet oneindig is". Als je dat eerst toegeeft, dan komen wij op de volgende stap: Hoe is de natuur er ooit tot stand gekomen? En het antwoord is: aangezien niets zichzelf kan creeren (uit het niets komt niets, 0 + 0 ≠ 1) komen wij tot de onvermijdelijke conclusie: het is geschapen door iemand.
Laatst gewijzigd door Bertie : 7 augustus 2009 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik geloof niet in Gods bestaan maar heb geen problemen met mensen die dat wel doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
´ wre - ken ( wreekte, h. gewroken) ondervonden kwaad met kwaad vergelden: iets op iemand wreken ; iem. wreken Voorts heb ik welzeker van psychologie gehoord. Het toeval mag dat mijn beide ouders psychologie hebben gestudeerd. |
|
![]() |
![]() |