![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er ook van zij: er is geen historische of genetische evidentie voor vermenging tussen de Imazighen-bevolkingen in Noord-Afrika (met uitzondering van de Touareg) en de sub-Saharaanse bevolking. Er is wel evidentie van vermenging en verwantschap met de volkeren in Europa en het Midden-Oosten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat mag zeker niet, hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Jij bent hier voor gewapende zelfverdediging aan het pleiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zondebok : 9 augustus 2009 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien een stomme vraag Falle Angel maar als je dat ding nu initiëel als boksbeugel aanwendt en vervolgens dat mes en/of die revolver wilt aanwenden dan zit je greep toch verkeerd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Inderdaad . Maar het dient om eerst mee te schieten, als je kogels op zijn te steken, en wat er dan nog overblijft tot pulp te slagen met de boksbeugel. Een beetje zoals een baïonette op een geweer , die gebruik je ook pas als je geen munitie meer hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zag er al fotos van (er werden voor WO2 meerdere modellen van dat soort in kleine reeks vervaardigd, in België en elders) Er wordt nog altijd véél in mekaar geknutseld: denk maar aan de "Bulgaarse GSM", met vier 8mm of .22 enkelschotslopen (loopjes) : http://www.strategypage.com/military...one_gun_1.aspx http://www.youtube.com/watch?v=XxIjkBVEtyE aan de Amerikaanse "pen guns" Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2009 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij die Grieken was je dan ergens 'verplicht' je er ook mee in te laten wat je dag van vandaag niet hoeft.... en was het toen minder risicovol ? En bij die 'schone' duelcultuur was het merendeel geprovoceerd teneinde perfect met een moord weg te kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg je dan gewoon niet de tendens dat er andere 'roofdieren' op het toneel verschijnen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Dat zullen we dan wel zien. Problemen moet je één per één oplossen. Eerst en vooral de huidige beest-mensen ( = menselijke roofdieren ) , uitschakelen, daarna de volgende generatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik een zinnig antwoord had verwacht _ zoals gewoonlijk _ doch ben weeral content dat je impliciet beaamt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het feit dat sommige dit afdoen als normaal, vind ik persoonlijk zeer verontrustend; dit kan je toch niet meer als normaal beschouwen?! Dat is net een scene uit een film. Die gasten blijven er maar op los slagen en iedereen die commentaar heeft krijgt er ook van langs. Ik vind het ook vreemd dat iedereen daar maar staat op te kijken. Ik stel me ook de vraag; waarom kan dit geen racisme zijn? 'Een persoon met een zwarte huidskleur is in elkaar geslagen? Dat zal wel een racistische daad zijn gepleegd door een blanke.' Terwijl het hier 'probleem jongeren' zijn, en dit alles maar normaal is in een samenleving en we daar toch weinig aan kunnen doen. Ik vind dit verre van normaal ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iedere moslim niet drinkt, das een fabeltje hoor, ken er velen die dit wel doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er is altijd groepsdruk. Alleen gaat de druk tegenwoordig de andere kant uit. Slechts enkelingen kunnen boven groepsdruk staan. Dus dient men deze druk als iets positief te benuttigen. Wat de duelcultuur betreft: dat klopt, daarom dat ik ook zaken als Mensur aanhaalde. Ik ben zelf geen voorstander van duellen met dodelijke afloop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De migratieroutes gebeurden steeds van noord naar zuid, wat geografisch en ook economisch te verklaren valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() Klopt, maar het omgekeerde kan in een vrij eenvoudige beweging. Meestal trekt men ook eerst pistool en dan pas de koude wapens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn goed bezig! |
|
![]() |
![]() |