![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. Maar dat snapt hij blijkbaar niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had die dan Down-syndroom?
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Echt, wat is jou niet duidelijk aan het concept "keuze"? Citaat:
Als ze doof worden door continue naar te luide ipods te luisteren of continue naar te luide concerten te gaan? Tuurlijk, waarom niet? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Parlementslid
|
![]() Sommigen volgen hier duidelijk dezelfde redenering als die van de nazi's. Er is blijkbaar niks veranderd in de laatste 70 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() De Hitlerfetisj is, naast de voetfetisj, de meest voorkomende parafilie in het Westen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Parlementslid
|
![]() Als je eens de moeite zou doen om wat geschiedenis te leren over de nazi's dan zou je het wel snappen ... . Ben je toevallig trouwens een goddeloze evolutionist ? En het verrast me trouwens niet dat het de goddeloze sossen zijn die met dit soort onzin komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Uiteraard ben ik een goddeloze evolutionist. Idioten die beweren dat een denkbeeldige figuur de mens geschapen heeft en dat de wereld 6000 jaar geleden gecreëerd werd door diezelfde figuur tegen alle wetenschappelijke bewijs van het tegendeel in zijn ... idioten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Iemand die termen als "goddeloze evolutionist" in de mond neemt zou men moeten neermalen tot hondenvoer.
(aan de moderatie: dit is geen oproep tot geweld maar een theoretisch wetsvoorstel) |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze gaan trouwens vaak gewoon werken. Dat weet je overigens niet als je zwanger bent - zelfs als je al weet dat je kind Downsyndroom zal hebben, is het is afwachten of je kind zwakbegaafd zal zijn of een diepe mentale handicap zal hebben, of ergens iets daartussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de meest erge medische problemen die je kan voorhebben hier al talloze keren zijn uiteengezet... jij moet dat daarom van mij niet miserabel vinden.
Citaat:
Een mens moet geen maatschappelijk nut hebben in de zin van een 'meerwaarde' zoals Van Gogh ofzo dat betekende. Een mens dient enkel zinvol of nuttig te zijn respectievelijk voor die persoon zelve. We kunnen ons enkel afvragen wat de mogelijke levenskwaliteit van zulk een persoon kan worden indien hij geboren zou worden dat kunnen alleen maar aan de hand van de voor ons gekende voorbeelden ervan... indien niet geboren hoef je daar zelfs niet eens meer over te palaveren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk als de dokters jouw nu komen vertellen dat jouw kind die ziekte zou hebben en dat de kansen , laat ons zeggen 50-50 zijn , neem je dan dat risico ? |
|
![]() |
![]() |